Humör på topp
Är så sjukt glad idag !!!
1. Fick fast anställning (eller tillsvidare anställning som de heter idag) ! HURRAAAA flytta hemifrån inom 1 år ! 😃
2. Fick tillbaka jätte mycket på skatten -> Shopping !!
3. Känner mig så fruktansvärt snygg idag också , kan inte bli bättre 🙂
Var bara tvungen att dela med mig lite av min glädje , ååå lycka 😃
Nån mer som vill sprida lite påsk-lycka ? 😇
Ja fastanställning och tillsvidareanställning är 2 olika 🙂
Men grattis! Vad har du fått anställning som? 🙂
Härligt med mycket från skatten! Kommer med få en del, helskönt som student, som ej får pengar juni-augusti 😃 Så längtar nu till juni när pengarnakommer haha 😃
------------------
Jag är med på helbra humör idag, vet ej varför, är bara det! 😃
Och känns som att inget kan förstöra det just nu. Härligt med ledighet till måndag med 😃
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Mitt humör är finfint idag förutom att jag har drabbats av den fjärde förkylningen i rad! xD
Men jag är glad för att:
- Min familj kommer ikväll och stannar tills måndag! 😃
- Sambon och jag har hittat en jättebra bur till kaninerna som vi köper om den får plats i huset vi kanske flyttar till! hihi
- Vi skaffar nog hund i höst om ekonomin tillåter! WOOHOOO!
#1 Tack ! 😃 Det är 6 månader provanställning sen blir det fast =) hur kul som helst ! Vet faktiskt inte vad jag ska kalla det som men kommer vara butiksbiträde på en låsfirma (?), kommer göra nycklar och klacka skor (haha) =)
#2 Nej va tråkigt att va förkyld så mycket :( Själv har jag faktiskt sluppit vara sjuk i nästan 3 år 😃 Härligt att ni hittat ett hus ! 🙂 Vad för ras har ni bestämt er för ?
#3 Härligt 😃
Aha okej hehe kul! 🙂
#4 gick ju tyvärr låssmeds linjen på gymnasiet och de kommer jag ha nytta av nu 🙂 Men heltids jobb är inte fyskam det , är jätte peppad på att få börja 😃
#5 🙂 Nej det är det verkligen inte! hehe
Här är det kattlycka i påsk!
på gefle katthem föddes fem små kattungar den 27 mars som jag får träffa, klappa, fotografera och så småning om hålla i!
och imorgon, 30 mars, fyller min fina Lukas hela 3 år :)
Och jag ska tydligen få en påskpresent av pojkvännen.. tror jag.. :o bara det inte är ett ägg med endast godis i nu när jag vill sluta äta godis jämt..🤔
#3 Fuskigt! Jag blir konstant sjuk. Borde gå till läkaren och kolla upp det, hmm… Ja vi ska gå på andra visningen nästa söndag ihop med sambons föräldrar (de vet ju lite mer om vad man ska kolla efter) och då lägger vi ett bud om allt är som det ska :) Rasen är inte helt 100% men det lutar mycket åt en mittelspitz 😃