fattar inte?
hiho!
jag vet, kånstigt att jag frågar. men hur kan en tjej och en tjej ha samlag och en kille och en kille ha samlag? 🙂
Tjejer kan använda sexleksaker, och killar brukar ha sex analt:)
Eller hur man ska säga, någon kan säkert förklara bättre :)
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Tycker Jesper förklarade bra. Sen finns det ju oralsex också.
#1 aha
#2 ok 😉
Tjejer använder inte alltid sexleksaker, utan dom har också fingrar och en tunga 😎
// Lise
When nothing goes right, go left!
Homosexuella män har inte alltid analt heller, utan där man kan, som #4 säger om tjejer, också använda händer och mun :)
Det finns ganska många bögar som inte gillar analt, så det är värt att nämnas.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
#4 & #5 Ja precis :)
- Darren Criss
De använder bland annat sexleksaker av olika slag.
Och har oralsex t.ex :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#7 de behöver inte använda sexleksaker, min bästa kompis och hennes tjej har aldrig använt de :p
#8 Oralt sex :)
- Darren Criss
#8 Står "bland annat" :)
#10 såg inte att du hade ändrar innan jag skickade.. Innan stod det ju: de använder sig av sexleksaker av olika slag. :p
#12 jag såg det innan du ändrade iaf, uppdateras ju alltid lite efter på mobilen har jag märkt..
#14 jo jag förstår de? Inget att diskutera mer eller??
#15 Vad är du för på för humör? Jag bara förklarade? Lite trist när man försöker reda ut plus förklara?
#16 Hon lät väl inte sur? ;p
#16 humör? Menar bara att jag förstod vad du menade första gången du skrev? :p
#17 & #18 "inget att diskutera mer, eller???". Det var det jag reagerade på, men kanske missuppfattade det och då ber jag om ursäkt.
#16 När du skriver utan smileysar eller så och jag skriver att du låter sur brukar du alltid säga att du inte är sur osv! xD Men jag tror inte hon mena något illa :)
#20 Jag skriver typ alltid med smilisar 🙂 Sällan jag ej har det? 🙂
De få gånger jag ej har det, är för att jag sitter vid mobilen och då kan man ej ha ifokussmilsarna och använder så lite som möjligt av ":)" t.ex för att underlätta för synskadade, är därför 🙂
Och nej jag vet att hon inte menade något illa, och har bett om ursäkt om jag missförstod det, mer kan jag ej göra? Och handlade inte om att det ej fanns smilis där 😉
#17 och #20 ni verkar ha förstått mig bra tycker jag :)
#22 Har bett om ursäkt om jag missförstod? Det händer alla någon gång på nätet 😮
#21 Ja jag förstår att du missförstod :)
Men du skriver för det mesta '':)'' och inte ifolussmileysarna xD ärligt
#24 Nej? Jag använder iFokus smilisar mer och mer. Det är som sagt när jag sitter vid telefonen som det blir ":)" t.ex men det är för att undvika missförstånd, men använder det mer och mer sällan 😉
Var mer innan än senaste tiden 🙂 Alla kan ändra sig 🙂 Och man ska ej blicka mycket bakåt utan vad som är här och nu 🙂
Det är inte alls en konstig fråga, är helt normalt att fundera över saker man inte vet så du behöver inte skämmas eller så.
Tjejer kan använda sig av sexleksaker, fingrar och tunga. Har själv flickvän nu och ska jag vara ärlig är sexet med henne myycket bättre än med killar jag varit med förut haha! Så sex behöver inte vara sämre för att man inte har sex som heterosexuella oftast har :-)
Killar kan också använda sig av sexleksaker, fingrar/händer och mun. Och som någon tidigare nämnde så kan de ju ha analsex också, men alla homosexuella killar/män gillar ju inte analsex, finns såå mycket annat att prova på som också är skönt.
Hoppas du fått ett bra svar på din fråga!