Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etiketthusdjur
Läst 3026 ggr
Gaiezza
0

(X) Djurplågeri

Någon annan som har sett länken till en brud som kastar hundvalpar i sjön? Fyfan, hur reagerade ni som sett den?

Såg några sekunder på den och sprang till toaletten och spydde,. Mår fortfarande illa och mår psykiskt dåligt av att se sånt.

Bacon, svaret är bacon. 

[MiniPim]
0

Jag har sett det. Låter "fjantigt" men jag började allvarligt talat att gråta, så jävla sjukt. Den som filmar kan ta sig, och tjejen som gör det kan också ta sig och skaffa sig ett liv. Jag mår så sjukt dåligt över att se sånt. Människor är förjävliga ibland, mot oskyldiga djur.

[Tilde]
5

VA?! Finns det en sådan video?!?! Jag hoppas innerligt att hon hamnar i fängelse en låååång tid (och att de slänger henne i sjön).

[Noxblood]
0

Jag har sett den och det var hemskt att se… Det enda värre sätter jag sett någon behandla djur var en film där kort visade hur de flådde hundar:( Först tog de tag i bakbenen för att slunga dom mot marken, behandlade dom som värsta råttorna, för att sedan flå dom levande och sen låta dom blöda till döds:( Det var knappt att jag klarade se klart hela klippet:(((

Ska gå och ge min hund en kram när jag skrivit klart detta<3

Zorro_Tiger
0

Om det är den filmen som jag såg för typ 2 år sedan så visade det sig att hon var psykiskt sjuk! Men såklart fruktansvärt ändå! :(

"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"

[MiniPim]
0

#4 tror den är rätt ny :) Och spela roll om hon var psykiskt sjuk! Då ska man inte ha djur om man behandlar dem så

[Tilde]
0

#3 Men neeeej, blir så ledsen :( Hur kan man ens kalla sig människa när man är så ond???

Btw, sätter ett X i titeln då detta blev ett ganska våldsamt/stötande ämne.

[pontusflicka]
0

Vilken länk då?

Zorro_Tiger
0

#5 Nej men menade inte så heller men aja!

Fridaaaa
1

Japp såg den för länge sedan. Hemskt!
Och hon har fått sitt straff som tur är. Vissa valpar klarade sig, var en dam som såg det och tog hand om dem.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[MiniPim]
0

#8 jag menade inte så du skulle ta illa upp heller xD alltså jag kan skriva saker konstigt

Zorro_Tiger
0

#10 Haha, nej nej, Det gjorde jag inte! ;)

[rocklover]
0

såg den precis, den var hemsk!!!!! hur fan kan man göra något sådant!!!!!!?????? :(

[Zlarviig]
0

Jag har sett en video där några drog en hund i nacken över ett hustak och hunden stretade emot och skrek och såg så otroligt rädd ut. Sen kom dem fram till kanten på huset och när dem filmade ner såg man att dem var uppe på ett ca 20 meter högt höghus. Sen lyfte dem upp hunden och bara kastade ner den… Man hörde hur dem skrattade i bakgrunden medans dem filmade ner på hunden som låg där nere helt snevriden och levde fortfarande, man kunde höra den skrika av smärta.

Jag blev bokstavligen tvingad att se den, mitt på lektionen. Jag började stortjuta. Skulle aldrig välja att se ett sånt klipp av mig själv.. Mår så otroligt dåligt över sånt här.. Jag har inte ens ord som kan förklara vad jag känner för såna här människor.

[Tilde]
0

#13 Bläää! Jag blir tårögd bara över att läsa det du skrev!! 

Thildalulu
7

#3 'behandlade dom som värsta råttorna' Tycker du man ska behandla råttor så ? ;s

[Ebidda98]
0

Har inte sett videon? Men usch, vad hemskt det låter - sånna människor bör spärras in/säkras på något sätt…

Thildalulu
0

I alla fall, jag såg också den filmen en gång, usch :(

Jag ser inte såna filmer och försöker att inte läsa om det heller, inget blir bättre av det.. Jag mår bara dåligt då. Alla som är dumma mot djur.. Hate on you

Fridaaaa
0

Sedan kan man inte döma alla personer som gör det heller och säga att man hatar dem. Vissa gör saker i "sykos" eller vad det heter och vissa har psykiska störningar = kan inte hjälpa. Dock inte acceptabelt, såklart!

Cazzos
0

#15 Ta det med en nypa salt. Jag tror att hon menade att råttor behandlas illa när de är ohyra i bostäder och så vidare och har ett smutsigt rykte. Läs inte nedan om du är känslig! Har någon annan än jag sett en video på en asiatisk kvinna som har en (sjuk?) kattunge i händerna och sen lägger den på marken och trampar sin klack i magen på den (långsamt), kattungen är så svag och sjuk, vet dock inte varför, och jamar tyst men orkar inte röra sig. Sen trycker hon in klacken i ögat på kattungen och trampar på huvudet. Så jävla sjuk människa. SMUTS!!

[MiniPim]
3

#19 FAN vad jag blir arg, vilket himla folk

kan inte låta bli att läsa heller så jag går ut diskutionen.

[Tilde]
1

Alltså… Det värsta tycker jag egentligen är att de FILMAR det hela, vilket betyder att de njuter av det och vill dela det med andra. 

Sadister, med andra ord.

Jessicahagstrom94
4

Gråter nästan av bara tanken av det vissa skrivit här. Såna människor ska inte finnas till, dom är inte värda det minsta lilla och borde dö på samma sätt som djuret dom plågat.

Djurplågeri är det värsta jag vet och jag ber om ursäkt om någon tar illa upp av att jag skrev att såna människor inte är värda någonting osv.

Smullis
6

#22 De har helt rätt, såna människor är inte värda ett piss!! Såg en video för ca 1 år sedan där några barn hade en kanske 5 veckors kattunge i en spann, hällde på massa tändvätska och tände på kattungen :'( Sen när elden höll på att släckas hällde de bara på mer och mer tändvätska. Såg en annan för drygt 2 år sedan där ett par misshandlade och plågade en svag tvättbjörn och avslutade med att flå den levande. Och en tredje där någon bundit fast en kalv med en bil och sedan lagt gasen i botten och kört runt släpandes med den stackars kalven. Dessa människor borde absolut få smällare i röven.

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

Hanna
6

Varför tittar man på sådant om man mår dåligt av det?
Skulle nog aldrig få för mig att ens slösa en sekund av mitt liv på en sådan människa. 

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

farido13
0

jag vill se men vad heter länken

Fridaaaa
0

#25 Inget man vill se :S

Cazzos
0

#25 Använd Google.

Spruca
1

Neej, orkar inte tänka på hur hemskt det är. Vill bli vegetarian men får inte än :(

Spruca

farido13
0

jag har sett den nu och det är så himla sorgligt och vill inte ens tänka på det.

Underbarn
2

Jag har sett den men jag har sett värre… En kines (kvinna, tonåring) som har en kaninUNGE på ca 6 veckor, som har den i SKOLAN i ett klassrum med ett par vänner som tittar på. Hon står vid tavlan och "leker" med kaninen genom att ta den i nacken eller öronen, kasta den lite på bordet och fjantar sig, skrattar och tror hon är cool. Sedan SÄTTER HON SIG PÅ KANINEN. Och till sist tar hon en genomskinlig skiva över kaninen och MOSAR DEN med sin KROPP. Man fick se blodet spruta från kaninens mun bla. Hade jag gått i den skolan och sett eller hört hade jag misshandlat bruden tills hon inte kunde gå! Jag är vegetarian, vill inte se sådant här men min dumma pojkvän (ex) ramlade över detta på existens när jag var med.

[Spökriddare]
0

Klarar inte av att se sådana videos…

Wellcraft
0

Valparna klarade sig inte, tanten sa så för att skydda tjejen. Det var inte samma valpar.

När valparna är sådär små så drunknar de i stort sett efter att de fått vatten i lungorna, och dör därför snabbt.

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

Jesperlinden97
0

#30 Wtf, såg den nu.. FYFAN….
Det värsta var såklart att hon tog död på kaninen, men att det redan låg en på golvet, och fler var på tur? 
Alltså nej, fan…

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

[MiniPim]
2

Är så fruktansvärt arg.

#30 Detta får mig att vilja gå till den där kinesen och sätta mig på henne. Och sen anmäla henne och hoppas på att hon får STRYK!

OKEJ, JAG VET JAG VEEEEEEET ATT MAN INTE SKA VARA ELAK TILLBAKA. Men hon förtjänar det! IDIOT. 

Man sätter sig för in i #)%&6# inte på ett djur, sen dom jävlarna som tycker det är kul förstår jag mig inte på HELLER. 

Och NEJ, detta är inte för att jag är kaninmänniska och BLABLA. Alla djur är lika mycket värda! PRECIS som människor.

Fyfan nu är jag riktigt förbannad.