1a April
Yes, som många säkert tänkt på är det 1a April idag/Var det för 44 minuter sen. Lurade ni någon? Brukar ni luras 1a april? Berätta :D
Jag själv kände att jag var tvungen att dra till med något. So I did.
Min pappa letar tjänst i Indien på det företag han jobbar på, så om han får en så flyttar vi förmodligen dit över nåt/några år. Det här vet mina kompisar som jag drog skämtet på. Så jag skickade det här i vår gruppkonversation på kik:
"Okej girls, serious talk. Min pappa fick en tjänst i Indien. Han åker nästa onsdag och vi försöker komma fram till hur vi ska göra nu. Förmodligen blir det så att vi åker o bor där i 1år och sen beroende på hur det går så får vi se vad som händer. Nu när mamma och pappa var där så kollade de in ******(företagets namn)´s högkvarter i Mumbai och nu är det bestämt. "
Gahahah gosh vilka reaktioner jag fick. ^^
först trodde de inte riktigt på mig, men efter några minuter så sjönk det in. Haha en kompis började stor gråta. Haha asså på riktigt! Hon är som min syster så ja. Då skrev jag såklartÄ: APRIL APRIL.
Hahahahah asså hon blev helt förkrossad. Hahaha sen ba:
"Nästa gång jag träffar dig ska jag först krama dig, sen ska jag slå ihjäl dig!! :O <3 Gör aldrig så igen!" Hahaha jag typ låg på golvet och grät av skratt. Hahahaa elakt? Yes, know, men det var sjukt kul också hahahaa!
Jag skrev till ett par vänner på kik. "HJÄLP! Kan du ringa min mobil, jag har tappat bort den! D:"…3 st var påväg att ringa xD det roliga var att en var blond så jag deog ett blondin skämt med henne
Jag glömde =(
http://tonaringar.ifokus.se/discussions/515963d1ce12c43e14000b71-aprilskamt?discussions-2 🙂
-------------------------
Jag lurade ingen och blev ej heller lurad 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1 Hahahaha!
#2 Nej vad tråkigt! Men 1a Maj är ju snart, bara och köra då istället haha ^^
#3 Ojoj, letade med måste ha missat den tråden, hehe. xD