Framtiden.....
Hej! Här är en tråd där du kan skriva hur du tror din framtid ser ut om fem år!
Jag lever med min pojkvän och har två hundar! Vi bor nog i utkanten av en stad!
Jag har väl flyttat hemifrån och bor med min kanin, ingen aning om hur de annars kommer va. De känns som att jag aldrig kommer kunna få ett jobb för jag vill inte plugga jättelänge, men jag vill ändå ha ett bra jobb. Jag kommer nog bo någon annanstans än här, fast inte föör långt bort.
Har fått ett jobb efter utbildningen och bor fortfarande med sambon.
Har fortfarande djur :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Om fem om år jag klar med min utbildning och jobbar förhoppningsvis som arkitekt eller något liknande :) Bor i radhus med min sambo och våra djur + tillskott i form av en söt hund. 😉 Kanske är dags att börja tänka på barn också….
Om fem år är jag precis klar med min utbildning och letar hus tillsammans med min pojkvän. Jag hoppas också på jobb väldigt snart efter examen. :)
Jag kommer ha blivit antagen till Hogwarts och efter examen kommer jag åka och studera drakar i VenusIsland, efter det kommer jag bli känd gamer på tuben under namnet "LollyMacPolly" (som Pewdiepie) efter cirka 1 och en halvt år har spelskaparna fått upp ögonen för min fantasi och kunnighet av fantasy och be mig att utveckla ett eget spel och jag gör "The hunger games" spelet och blir stört rik. Därav köper jag en häst, vinner SM och lever loppan. Skänker pengar till WSPA och rädda barnen och hela dansen. Blir hyllad av alla p12:or och åker runt och föreläser för dom om att p12:igheter är värre än att lukta på nagellack.
Jag kommer sen dra mig tillbaka och tillbringa mina kvarande år åt att driva ett marsvins och kanin hem med Thilda :)
Exakt så mina vänner
Klart att laxen ska ha en jolle
#6 Fuck yeah! ThildaMacFilda kommer också bli en känd gamer<3
#7 Aww yheee! Så kan vi game tillsammans!
Klart att laxen ska ha en jolle
#8 Japp!
Jag hoppas på att jag har ett jobb och på väg att flytta hemifrån.
Om fem år är jag färdigutbildad, vi bor i hus eller större lägenhet, och väntar kanske vårat första barn :)
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Om 5 år är jag 18, Jag och min bästaste vänn, min katt och hennes hund (som hon inte har ännu, heh..) har flytta till en stor 1:a här i stan och vi hjälps åt med djuren och pengarna & ängelholm kommer aldrig bli detsamma igen <3
"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"
Om fem år..
Då är jag klar med min sjuksköterskeutbildning, jag har flyttat ihop med min pojkvän och planerar vårt första barn. 🙂
Om 5 år är jag 19-20 och har jag tagit studenten och hoppas att jag kanske läser vidare på universitetet (för att bli vet, iaf nu). Bor kvar hos föräldrar då jag inte vill dra in några stora skulder som jag måste betala av senare. 🙂
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se