Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 4117 ggr
[Tilde]
0

Klotterplank #20

Nummer 20! :D

Dipsie'n'Poo
1

Vill haa Vans! 🤤
Så snyggt 😃

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

[rocklover]
2

..xD yeey! jag gick vilse idag igen -.- denna gång var det en skog full utav ruiner O,o såg att ett fönster fortfarande stod kvar..såg ut som om ngn stod och kollade på mig genom det 😭IT WAS SCARY!!!

[Tilde]
2

Köpte stövlar idag då jag fick världens skavsår efter att ha gått runt i 5 timmar i Köpenhamn i klackskor! 

Love ❤️

Duvethon
1

Någon vaken? Är otroligt konstig… Inte ätit på typ, 4 dagar?

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.      

[rocklover]
0

#4 jag är vaken!

Duvethon
0

#5 vad braaa! :D

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.      

[00livia]
0

Också vakeen :D

[trabajo]
0

Fortfarande någon vaken? Antar att det bara är jag..😕

Fridaaaa
0

1:a april. Någon som blivit lurad ännu idag? 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[rocklover]
0

#9 nope! men däremot har jag hållt på att lura massa folk 😂

Fridaaaa
0

#10 Hehe 😉

[Tilde]
1

#9 Nää, tror det inte blir något lurande idag :) Förra året dock, då tyckte Mads att det var kul att hälla kanel i min chokladmjölk…. Inte gott!! Och slösigt, tycker jag xD

[rocklover]
0

..hur mkt är klockan?

Jesperlinden97
0

#9 Dermot/Annika lurade mig att min ena kanin hade rymt! (Dom bor hos henne) Grr…. 
Men jag gav igen ;)

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

Zorro_Tiger
0

DAFQ?? HELT RANDOM HAR JAG FÅTT Insider FUNKTION OCH SÅNT UTAN ATT HA GJORT NÅGONTING! :D :D :D

"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"

Fridaaaa
0

#15 Antingen har någon gett dig det, eller så har du varit mycket aktiv = fått det 🙂

Zorro_Tiger
0

#16 Shiiit, helt jäkla överlycklig :D :D :D

:holmgreen:
0

#3 Ååååh me gusta :D

Dipsie'n'Poo
0

Åh, blev lurad idag av min kompis. Hon sa att hon har fått en kanin, och jag blev helt uppe i det så bah ''April, april din dumma sill''. 😐

[Tilde]
0

#18 Hihi bara 200 dkk på rean :D

#19 Haha aww xD

Juliaskaniner
0

Jag har världens bästa kaniner, åh

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

[rocklover]
0

^.^ MISFITS! ❤️jordens bästa band att lyssna på när man har huvudvärk!!

[Siffran2]
2

Jag har faktiskt inte blivit lurad idag, men har lurat 1 kompis och försökte lura en till, men han gick inte på det. 😛

Workingdog
0

Att kaninerna kan gå så "dåligt" men att man ändå har en sådan lyckad dag! Bevisar bara att det inte handlar om det! Mina fina långöron! Men ni får gärna sluta brunsta/sura/vara hariga/töntiga osv osv! iaf på tävling ;)

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

[rocklover]
0

XD mamma har massa gamla jeans som hon inte använder xD let the DIY påsklov börja! 😂vem vet, jag kanske lyckas sy en jacka elr ngt av det xD

Arinya
0

4 timmars sömn, dålig dag. Som tur är slutar jag tidigt.

[rocklover]
0

XD jag ska till frisören..😃

Arinya
0

Åh, ska snart hämta ut min studentmössa! :)

[Tilde]
0

#28 Vi fick dem utlevererade i klassrummet :)

Workingdog
0

Ska på en Clinic i Fritt Följ om en timme :D inspiration inspiration inspiration!!!! ska fanimej ut på appellplanen i år, jag SKA jag SKA, JAG SKA!

/Mvh Jennifer

[Tilde]
0

Bläää varför föder ingen upp lejonhuvade kaniner/teddy i wt japantecknat?? :(((

Juliaskaniner
0

#31 har aldrig sett den färgen förut faktiskt, men kan föreställa mig att den skulle va fruktansvärt fin! Till hösten ska Adde lånas ut till till en awesome hona. Dom ungarna kommer blir fruktansvärt bra och fina. Ska behålla en eller två. Åh vad jag längtar! Spåra ska få kull nästa år, och i höst/vinter ska min andra stjärna lovis få kull. Kommer bli värsta bra alltihop!

Arinya
0

#29 Jag beställde inte min i skolan och fick den hemskickad istället. :)

[Tilde]
0

#33 Jaha okej :D

[rocklover]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

D: kan inte fatta att jag har sytt en väst utav ett par gamla jeanstyg D: helt utan symaskin! 😂jag får tacka min medhjälpare (som inte gjorde annat än att leka med tråden -.-) Herr.Tjocko! <3

[Tilde]
0

#32 Ja den är inte jättevanlig, vanligare på dvv men jag vill ju ha en lejonhuvad 😕 Jättesvårt att hitta! Kanske får bli en teddypälsad då de ofta är wienertecknade. Kommer nog också att spara ungar då :D

[00livia]
0

Min mobil har dött :( alla mina bevismaterial som jag skulle till polisen med sitter fast i telefonen :/. Sånt händer BARA mig..

LLLINN
0

Älskar one direction så mycket att jag inte vet vad jag ska göra med mig själv!! Får fjärilar i magen av att lyssna på deras musik, helt galet! Dessutom är jag allmänt glad just nu: har börjat träna, ska köpa balklänning, det är vår och min bästa kompis är på g med en kille hon gillat sen 6an!!

"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks

8/5-13 & 1/6-13

Quenzi
0

Haha, såå sjukt, har velat måla ett Lejon i evigheter (och dessutom varit halvt beroende av låten Lion men iallafall) men jag har alltid failat när jag försökt men så idag började jag kladda lite och tillslut blev det Kovu från Lejonkungen och så en halvtimme senare kom jag på "Men hallå.. Kovu är ju ett lejon, så jag har alltså lyckats med att måla något jag velat flera dagar utan att tänka på det.. ._."

PJUM

Quenzi
0

Och vad hände precis? Det står att jag är inloggad på min zoon, men samtidigt står det att jag är utloggad. o.O

PJUM

[Tilde]
1

Damn! Visste ni att en snapping turtle har starkare käkar än en vithaj!?? 😮

Dipsie'n'Poo
1

#38 För mig med! One Direction ❤️😃

---
Måste ringa hotellet men för nervös… :pp

Workingdog
1

var på världens bästa clinic igår och är taggad till tusen nu på hundträningen och fria följet!

/Mvh Jennifer

Juliaskaniner
1

Långpromenad med kaninerna i vårsolen, finns det något bättre?

LLLINN
2

Lyckan när ens hund skvallrar bättreän aldrig förr på 7 hundar på en o samma promenad!

8/5-13 & 1/6-13

[rocklover]
0

:3 ska snart sticka till frisören…😃happiness overloaded! <3 snart tuppkam, snart! om exakt 1, 5 h *dör*

[00livia]
0

Lova att visa bild!! :D

Juliaskaniner
0

#46 visa bild :)

Workingdog
0

ena kaninen bestämmer sig för att också smita ut från baksidan när jag går ut med valpen, jo men okej… tur att det var just Knas.. han följer bara efter en och är jättelätt att ta upp utan att sticka iväg

/Mvh Jennifer

[rocklover]
1

#47 #48 😉

-.- färgen kmr att tvättas ut så jag måste snart försöka fixa mer 😕

Fridaaaa
0

#50 Du passar bra i det! 🙂

[00livia]
0

OMG vad coolt! :D du passar verkligen i det!!

[rocklover]
0

#51 #50 tack 😃

[MiniPim]
0

Den känslan att vara ute nu på kvällen utan att det är mörkt. <3

LLLINN
3

Är så sjuukt taggad på sommar! Skärgården, nya vänner, hångla med killar bara för att de är snygga, supa på västkusten o träna med min älskade hund dagarna i ända

8/5-13 & 1/6-13

[rocklover]
0

HAHAHAHA! 😂en tjej har en crush på mig..men jag gillar henne inte på det sättet så nu håller jag på att skrämma bort henne genom att vara extremt ful (drack vinäger, försökte le och fixade en dubbelhaka -.-) och äcklig (tog idomin över hela ansiktet och skrev att det var fotkräm XD) ..nu svarar hon inte

[MiniPim]
0

#56 herregud

[rocklover]
0

#57 😂jag garvar fortfarande! XD

jag: *skickar en ful bild*

hon: inga kommentarer…

tror hon tog det som ett sjukt skämt -.- hon vet att jag inte håller på så normalt..

[MiniPim]
0

#58 alltså jag tycker det låter lite omoget att hålla på så, tänk om någon gjorde så mot dig :/

Juliaskaniner
0

#58 håller med #59.. Alltså känns ju rätt crazy att min kanin har en gaanska storchans att bli grand champion om en regel röstas igenom.. Är väll kanske bara önsketänkande…

[rocklover]
0

#59 :/ jag vet, har försökt säga att jag inte känner så för henne men det blir lite för mkt..hennes bror dog precis-.- 🤦‍♂️vet inte hur många gngr hon har skickat bilder på hennes sönedrcuttade armar -.-  🤤jag har iaf sagt till henne att det var ett sjukt skämt nu (för det var det ju ._. )-.- och att jag inte gillar henne på det sättet, nu sitter hon väl säkert o bölar som förra gng jag försökte säga det (-.- fick ett par bilder på henne när hon gråter, usch! vad jag hatade mig själv då!)

[MiniPim]
1

#61 är du stockholmare? Dom flesta stockholmare gör saker först och tänker sen nämligen.. ;)

[rocklover]
1

#62 men vaf*n!? -.- så de flesta i Sthlm är dumma i huvudet menar du? 😂och vilken rätt har du att dömma oss Stockholmare?

Juliaskaniner
0

#62 hhahahhaha aynaz

[MiniPim]
0

#63 chilla ;o Nej läs vad jag skrev..

Workingdog
0

#60 vänta va, vadå för regel?berätta!  (känner mig fett efterbliven som inte har koll på någonting känns det som just nu..)

/Mvh Jennifer

Juliaskaniner
0

#66 om att slå ihop ej elit o elit så det blir en klass. Alltså min kanin hoppar ca 240-260 långt och 85-90 högt, men han har inget cert pga att det aldrig blir 10 starter.. Om man slår ihop får man lätt ihop 10 starter, och då kan han ta cert, och då kan han bli grand :O Det är en motion alltså, så jag hoppas att den röstas igenom..

Juliaskaniner
0

Lite långsökt, och absolut inget jag förväntar mig, men chansen finns liksom där :o

Workingdog
0

#67 va åååh, hoppas det går igenom då! Är han great nu eller bara ch? :)

/Mvh Jennifer

Juliaskaniner
0

#69 hihi jaa! :D Han är ch, men tror absolut han kan bli great då han blev ändå SMets bästa kanin, 3a och 4a o allt, så hoppa kan han, så länge inte jag förstör ;) Endast gjort fåtal starter i krok ännu också :) men vi får se, höhö ;)

Duvethon
0

Påväg till Göteborg! :)

Klara.b
0

Man kan ju inget annat än älska mina nya Converse 😍 Eller?

Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.

0

Pluggar, pluggar och pluggar! Kul lov!

Juliaskaniner
0

Kanske ska hoppträna lite kaniner idag.. Vem vet? ;)

Fridaaaa
0

Enbart praktik imorgon några timmar sedan tar jag HELG! Skönt 🙂

Quenzi
0

Yepp, lejon galen, målade ett lejon på mitt ben innan. xD Kanske slänger upp en bild senare. ;) Och vet att det inte är bra och så att måla på kroppen. :P

PJUM

[Tilde]
2

Min leopardgecko tror att hon har fötter som andra geckos som klättrar på glas… ^^

fanniiiiie
1

Aaaaaaaaaaaaaarg. Sinnessjukt hur vissa människor kan bete sig.

Be whoever you want to be. People are going to judge you, no matter what you do.

www.fanniieliasson.blogg.se

[MiniPim]
0

kan man gå på skolbal själv?? utan någon kille?

för det vill jag!

[Tilde]
0

#79 Självklart :) Många går med kompisar istället

[MiniPim]
0

#80 det ska jag!! du får följa med mig då :D

[Tilde]
0

#81 Haha eller hur xD

0

#79 På min bal i 9an gick ingen med någon annan typ. Utan man gick med sina kompisar :P De som hade en partner att gå med fick inte ens sitta med varandra under middagen då platserna redan var utsatta. :)

Zorro_Tiger
0

Ska ut och cykla en runda nu, vill få bättre kondis då den är lika dålig som min humor,haha! 😃

[trabajo]
3

Måste verkligen till frisören och fixa blonda slingor nu. Men det får vänta eftersom att det är lika mörkt i plånboken som i hårbotten..

Fridaaaa
0

#79 Tror det beror på skolan.
På de flesta ställen (som jag då uppfattat det/märkt) så går man med killen dit men sedan är man med olika där sen om man vill 🙂
Så hade vi det på gymnasiet i alla fall. 
Hade ingen annan bal än den 🙂

Juliaskaniner
0

springer som tusan. 

verkar nästan som kaninerna har eld i baken, men tja. nu ska båda jag och kaninerna tränas! 3km per kanin, fullt ös.

*IthinkI'mgoingtodieorsomething..*

[Tilde]
0

#86 Diskriminerade om man är homosexuell eller asexuell, eller om man bara är för blyg för att fråga någon :/

Fridaaaa
0

#88 Vi frågar inte, vi blev utlottade 🙂 Så var ej någon diskriminering av någon.

Juliaskaniner
0

Snart har jag lite pengar över till mig själv. Då ska jag köpa blondering och slänga i, sen i med den blåa färgen. spännande ;)

[Tilde]
0

#89 Jaha :) Men inte så kul om man får någon man verkligen inte gillar, typ är ovän med xD

[MiniPim]
0

Usch tänk om jag skulle rå min fiende då! Isch

Fridaaaa
1

#91 Brukar gå att ordna, alltså byta eller liknande 🙂
Fast är man många, så är nog den risken väldigt liten att man hamnar med någon man avskyr 😉

[Tilde]
0

#93 Haha ja det är väl sant ^^

Ååååh jag har hittat den perfekta kaninhonan till Pepper! Hon har dessvärre ett irriterat öga, så jag hoppas verkligen att det blir bra så jag kan köpa henne! Är kär ❤️

Juliaskaniner
0

#94 då är vi två som är på avelspartnersjakt alltså ;) Ch Adde+ch pixie är lätt den kombination jag längtar mest efter! Kommer bli så himla awesome, så det får gärna bli höst nu haha. I höst ska även lovis och spåra träffa hanar, har ett par riktigt bra hanar i tankarna, och förhoppningsvis går det vägen :D längtar så fruktansvärt mycket till hösten, i avelstänk alltså :) Apropå ingenting, måste städa mitt rum.. Precis städat hos alla kaninerna och i kaninhuset.. Bara rummet kvar *suck* städa är så fruktansvärt tråkigt.

[MiniPim]
2

Jag har hittat en hane till min kanin nu!! Såååå glad.

Workingdog
0

#95 Sandras Pixie? :) 

haha här är en till som är lite på jakt ;) okej inte på samma sätt, men kanske ev, om hon är i bra form och så så kanska Yawa ska paras nästa år. Dock fyller hon 3 i november så allt hänger på att hon är i bra form osv.

/Mvh Jennifer

Arinya
0

Saknar mitt hjärta som inte hört av sig alls idag efter en jobbig dag med en tjurig och ledsen flickvän (jag) hela dagen igår så förstår jag väl om han inte orkar med mig just nu

Juliaskaniner
0

#97 Jaaa, kommer bli en så galet bra kull :D

oh najs, har också en "gamling", men hon är i bra form. kommer vara 2,5 år :)

Workingdog
0

#99 åh ja det kan jag tänka mig :D

/Mvh Jennifer

[MiniPim]
0

Nu blir jag ledsen.. världens finaste kaninmamma som dog för 2 år sen.. fina fina flickan! Tack och lov har vi kvar två av dina underbara barn och din pojkvän <3 

*den där nere* 

Quenzi
0

Var med om något sjukt skumt innan, jag satt på toa och så hörde jag någon gå i trappan, jag hade dörren öppen så kollade ut för att se om dom hunnit upp så dom kunde stänga dörren, men det var ingen där så tänkte inte mycket mer eftersom jag trodde jag inbillat mig det, men så hörde jag det igen, och den här gången mycket tydligare, och det höll på i ungefär 5 minuter, hörde knak efter knak i trappan som lät nästan dubbelt så högt som det skulle låta om jag skulle gå där, men ingen kom upp, tillslut fick jag nog och ropade på mamma och precis då slutade det. Och jag är bergsäker på att det måste kommit från trappan, det finns inget annat ställe i huset som knakar på det sättet, väldigt, väldigt skumt… o.O

Förövrigt så fyller jag fjortis idag. 🙂

PJUM

Juliaskaniner
0

Eftersom detta har varit en sömnlös natt kan jag lika gärna rensa flyttlådorna på mitt rum. Helstädat överallt liksom, hoppas mamma blir glad och ev. Går med på lite saker jag vill, höhö..

[trabajo]
0

#102 GRATTIS!🥳

[Tilde]
0

#102 Grattis! 😃

[MiniPim]
0

Fattar inre varför mina föräldrar SPECIELLT mamma inte förstår mitt kaninintresse! Hon blir arg när jag frågar om en grej! ._.

Fridaaaa
0

#106 Vad jobbigt att hon blir arg när du bara ställer en fråga ang det 😮

Glad att min mamma är mycket djurintresserad! 🙂

[MiniPim]
0

#107 okej jag har tjatat ganska mycket kennlar blir inte arg ändå xD Min mamma är också djurintresserad, hon har haft djur hela sitt liv.. Fast nu tycker hon att mitt liv bara består av kaniner så hon blir arg när jag tjatar om något!! Men ja, en mamma som har kaniner själv vore bra :))

Fridaaaa
0

#108 Aha ok kanske är tjatet hon tröttnat på? 😉
hehe ja mamma har haft kaniner med så 🙂 Men kan längre inte pga sin rygg och värk 😕

Workingdog
0

Farfar fyller år idag så måste dit… vill inte vill inte vill inte.. orkar verkligen inte träffa allt folk, alla småbarn just nu. Kommer vara så mycket folk..

/Mvh Jennifer

0

Shit.. Har 7 nya barnvaktsfamiljer just nu. Ska träffa var och en och bestämma med lön osv. Det blir 9 sammanlagt.. än så länge.. hm.. Det är ju bra med pengar, erfarenhet osv. Och när jag har ett antal timmar kan jag åka till ex England och jobba som au pair ett tag.. Vore sjukt roligt med den erfarenheten man får, dessutom blir det bra att få använda engelskan i situationer där man måste för att kunna överleva. :)

0

Går igenom massor av bilder på datorn. Blir galen på mig själv! Varför lär jag mig aldrig att rensa dem direkt?!😭

Juliaskaniner
0

har såååå tråkigt och ingen vill va social..

Fridaaaa
0

Åh solen börjar skina lite nu, hoppas den skickar bort de gråa fula molnen 😉

LLLINN
0

#111 Hur gjorde du för att få kontakt med familjer som behöver barnvaktshjälp? Någon hemsida el liknande?

8/5-13 & 1/6-13

0

#115 Vårt område har en fb-sida. Så där skrev jag lite kort om mig själv, att jag har erfarenhet osv, sen så har folk kontaktat mig sen dess. Bor i värsta barnområdet också. Tror det finns typ max 5 familjer med barn över 10. Sen försöker jag sprida ordet genom kontakter också.

Men jag tror att det finns en hemsida som heter grannar.se eller något liknande. Jag har inte använt den, men har hört om den. :)

Dipsie'n'Poo
0

Haha, tur att jag hann ta in kaninerna innan det började snöa.. 🥵

LLLINN
0

#116 men Nicki heej :D. Skrev också in på vistabergs fb-sida nu ^^

8/5-13 & 1/6-13

[rocklover]
0

vädret är ju hel flippat! imorse snöade det, sedan kom solen och nu spöregnar det! D:

[rocklover]
0

ok…jag beh;ver hj'lp! r[kade komma [t en knapp p[ mitt tagnentbord! hur ska jag g;ra f;r att f[ det att funka normalt igen?!

[trabajo]
0

#120 Längst nere till höger på skärmen står det 'EN' det betyder att du har på engelska och kan inte skriva de sista bokstäverna i alfabetet, byt till 'SV' så ska det bli normalt igen

[rocklover]
0

#121 tack! 🤪

Fridaaaa
0

Skönt, ledig imorgon! 🙂 Hoppas på bra väder 😃

Juliaskaniner
0

#123 inte jag :( Sista lediga dagen idag, åh..

[MiniPim]
0

mitt lov slutar också idag :( 

men har studiedag på onsdag ;D

Fridaaaa
0

#124 Har självstudier då, är därför. Samma sak på onsdag 😉

[rocklover]
0

:) ska göra om min jeansjacka, några tips på motiv till tygmärkerna?

[trabajo]
0

Jag vet att jag gör fel, men mina känslor är så sjukt jäkla starka för honom. Han är på G med en annan tjej men han säger att han ändå inte kan glömma mig och att han vill kyssa mig en sista gång.. jag vill också det! Men det känns så himla fel mot tjejen, jag hatar otrohet..även om dom inte riktigt är tsm än.. Men någonting gör så att jag vill vara lite 'bad girl' nu..

Juliaskaniner
0

#126 ah okej. Vi hade självstudier 2 dagar en gång, typ i sexan eller sjuan :)

Juliaskaniner
0

Är det nåt mer lov/röd dag innan sommarlovet nu? :o

0

#118 Hahah men tja Linn! :D #130 1a maj, kristi himmelsfärds9 maj sen nationaldagen 6juni. :)

Dipsie'n'Poo
0

#130 Aa, det är Kristihimmelsfärd (something something) den 9 maj :)

--
Tittar på NCIS 👍

Fridaaaa
0

#129 Går på högskola, så är lite mer sånt än i grundskolan 🙂

Juliaskaniner
0

#131&132 okej :D #133 Ah :)

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.