Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 6892 ggr
[Sparkle]
11

Vad gillar killar?

Hej! Jag undrar om nån kille kan svara på detta inlägg… Hur föredrar killar att tjejer är? Vad tänder ni på? Tacksam för svar!😃

RobinEH
0

Snackar vi fysiskt eller mentalt?

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

[Sparkle]
0

bägge..

Jojaton
2

Vad gillar tjejer?

Jag är iof tjej, men jag är nog helt säker på att alla killar gillar när tjejer är sig själva - sen gillar inte alla killar alla tjejer, precis som alla tjejer inte gillar alla killar - men i längden finns det ingen som gillar någon som är fake.

Johanna - Instagram

[rocklover]
4

hoppas även en tjej får kommentera här ;D jag (och mina killkompisar -.- vi brukar snacka om sånt här ;D ) gillar när tjejer är sig själva :D när det kommer till utseende är det olika men jag (och de flesta killkompisar jag har) gillar långhåriga tjejer med former..ja ,det är det jag gillar :D fast sedan gillar ju alla olika

[Sparkle]
0

Tack…

[Sparkle]
0

okej… självklart får tjejer svara!

Mimmi
2

Det här är en fråga som är i princip omöjlig att svara på! Alla heterokillar gillar inte automatiskt samma sorts tjej! Man har olika saker man tycker är attraktivt, så är det bara! 🙂

[Sparkle]
0

okej… känns som om alla gillar samma…tex. alla killar gillar typ frida…(en söt tjej)

[rocklover]
0

#8 äh…lägg ner ;D de gillar dig nog också

[Sparkle]
1

Tack!

PiganX
24

Försök inte att få någon att gilla dig, var dig själv och rätt person kommer att gilla ditt sanna jag.

Jojaton
6

#8 Det kanske är så att "alla" gillar henne just för att "alla" gillar henne. Det kommer jag ihåg från när jag precis börjat skolan, då "bestämdes" det bland tjejerna vilken av killarna som var sötast, och sen smågillade alla honom, även om man själv egentligen kanske tyckte att en annan kille var sötare.

Johanna - Instagram

Fridaaaa
0

Vad killar gillar är så himla olika! Men går de barapå utseendet är de inget för mig :)De ska gilla det inre med, ta mig för den jag är.

Min sambo gillar både mitt inre och yttre. Alla har brister som man inte gillar, men "ge och ta" liksom :) Och ingen är perfekt :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Sparkle]
0

:)🙂

[cookies]
7

En tjej som är sig själv.

Om tjejen är snäll mot mig, så "boostar" det hennes utseende, alltså är tjejen snäll så ger det henne bättre utseende. När jag är singel och vill hitta en tjej, så är det hur personen är som spelar roll. Känner jag att jag inte kan vara mig själv eller bekväm med den personen, eller att jag inte kan lita på henne så är det inget flickväns-material för min del. Sen gillar ju alla olika. Bara för att jag gillar en tjej så betyder det inte att att alla andra gillar samma. :)

Om man får komma med "Önskemål"

• Nästan ett måste att kunna vara ute utan smink
  • Helst inte handla för mycket kläder (eller annat) utan kunna vara sparsam.

Kommer inte på fler önskemål just nu :p

Loveofmylife
3

Ställde frågan till min kille och han svarade; 

• Glad
  • Spontana, energifulla 
  • Kreativa
  • Vänliga, snälla
  • Vackra ögon
  • Självförtroende

Tänk nu på att detta är väldigt individuellt, i tex utseende kan det variera så väldigt mycket! Det finns alltid någon, förmodligen flera som tycker det är mycket med just dig som är fint.

Cazzos
5

Jag tror att självförtroende är väldigt sexigt i killarnas ögon när det kommer till att hitta en flickvän.

[Sparkle]
2

Jag använder ALDRIG smink… Jag hatar o shoppa kläder! Har testat smink en gång… HATAR det!

batong_elvis
3

Jag är jävligt ytlig och snackar inte med personer jag inte tycker ser okej eller fräscha ut (enda undantaget är om det gäller jobb). Men jag tycker iallafall att utseendet är minst lika viktigt (om inte viktigare) än personligheten, för man måste ju faktiskt kunna attraheras av personen i fråga. Jag tycker det är viktigt med en tjej med humor och som man kan ha roligt med & att hon har något att "ta på" dvs. rumpa & bröst.

Men det är ju olika från person till person. Och vi alla tycker olika. Det vi skrivit här är inget man ska gå efter. Var dig själv & du kommer hitta någon som tycker om dig precis som du är! Oavsett om du är ful eller tråkig i någon annans ögon!

Simon Lindbäck
SimonLindback.se

Underbarn
0

Beror på åldersgrupp ;)
Men överlag, naturliga tjejer som vågar ta för sig lite och vara sig själva. Lagom framåt och humor som kan skratta och inte ta allt så himla allvarligt. En som inte blir sur över minsta lilla (när man väl går in i ett förhållande) och kan "bygga hönor av en fjäder" så att säga.

Utseende är ju jäätte varierande. :) Men att vara fräsch är ju viktigt kan jag tänka mig.

[Tilde]
1

Euhm.. jag kan väl skriva ned vad min sambo gillar i alla fall xD

Utseende:

Långt hår

Smal kropp men med former (alla killar gillar ju såklart olika)

En rund rumpa, alltså inte platt, men inte för stor xD plus fina bröst, hurm…

Sött leende

Inte för mycket smink - ska inte bli en chock när man ser henne utan smink!

Vårdad, ska bry sig om sitt utseende

Personlighet:

Glad och positiv

Gullig

Spontan, men ändå gilla att göra stora planer

Bra självförtroende

Ska kunna flamsa runt

Ska ha någon talang

Ambitioner, måste vilja något inför framtiden

Djurintresserad 

Gilla att resa

Inte vara en sån tjej som ska kontrollera varje grej i hans liv

Ärlig + pålitlig

Cazzos
2

#21 Utifrån vad jag förstått utifrån iFokus så stämmer du in ganska bra på hans krav! 😉

Jag tror att han beskrev dig! 😃

[Tilde]
1

#22 Haha xD Han "valde" ju i alla fall mig när han åkte till Sverige för att träffas så… man får hoppas att jag är hans drömtjej då, hihi.. 😊

[Sparkle]
0

Känns som om inga killar gillar djur…

Men, va bra att nån gillar djurintresserade tjejer😉

hahael
0

#19 Jag är ganska lik dig, om inte personen än snygg/söt eller vad de nu kallas så kan jag inte låta bli att tänka lite på det hela tiden. Utseende är ju ett av dom första intrycken man får av en person så ja de är viktigt (enligt mig). Men om man träffar en person man verkligen blir kär i så kan utseendet rankas liite lägre än personligheten :)

Jag är hetro men kan tycka de är extremt snyggt med djuprött hår och långa svarta ögonfransar. Enligt mina killkompisar är brunt hår och gröna ögon snyggt. Men alla tycker olika :)

Klart att laxen ska ha en jolle

Cazzos
4

#25 Utseendet spelar extremt stor roll för mig.
Sen när jag lär känna honom och han är en dålig person (ur mitt tycke) så kan han ju bli fulare i utseendet, eller att jag ser småsaker i hans utseende som gör honom mindre attraktiv med tanke på hans (dåliga) personlighet. Jag tror att det är många som tycker som jag.

hahael
0

#26 exakt :)

Klart att laxen ska ha en jolle

Jessicahagstrom94
0

#24 Klart många killar också gillar djur! varför skulle inte killar tycka om djur? :)

Thildalulu
4

….Eller så är man som man är och får ändå vilka killar man vill :]

Underbarn
1

#24 min tjejkompis kille älskar djur! Av alla slag utom hästar. Men sen hur han sköter dom är en annan femma. Mitt ex (nu vän) älskar också djur dock mest hundar och reptiler samt chinchillor. Han tycker alla djur är söta och klappar dom osv men hästar kaniner och kattar är inte något han vill ha (det vill jag haha). Han vill ha äckliga djur som spindlar (vilket han har) ödlor ormar (som han har) fiskar leguaner osv. Men också sköldpaddor som han haft. Han föredrar dock lättskötta djur. Jag tycker också utsidan är viktig. Jag måste känna attraktion och han måste även bra fräsch och tänka på sitt yttre till viss del. Sen när man är nykär/förälskad så blir personen snyggare men om personen skulle visa sig ha ett fult beteende osv så blir även hans yttre fult/till viss del.

[Sparkle]
0

okidoki. :) tack för svar!🙂

Fridaaaa
0

#24 Känner flertal killar som gillar djur. Min sambo till exempel gillar djur 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.