Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 3731 ggr
[Tilde]
2

Klotterplank #18

Tycker vi startat ett nytt plank! :)

Om två veckor kommer min familj och hälsar på! ❤️ Det ska bli så awesome! Jag träffar dem bara ca 2 gånger per år :/

tito789
0

Va skoj! Bor du långt bort, annat land?😃

[Tilde]
0

#1 Jag bor i Danmark, norr om Köpenhamn och de bor i Västerås… så ja, långt bort. 😛

Fridaaaa
2

Härligt med helg! Sjukhelg för mig menmen :)
Har en sambo som tar hand om mig hehe :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Tilde]
0

Ikväll ska vi tydligen på restaurant med svärföräldrarna :) och på söndag ska vi bjuda över sambons syster och hennes flickvän på middag. Undra vad fasen vi ska bjuda på för mat…! ;o

Fridaaaa
0

Sugen på  Kina-mat idag: Friterad kyckling med sötsur sås och kyckling, mumma!

Men blr ej, så dyrt :S

[MiniPim]
4

Jag är sugen på McDonalds, som vanligt haha

Fridaaaa
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Marsvinsmys <3

:holmgreen:
0

#7 Åh mys!

Fridaaaa
0

#8 Jättemysigt ❤️ Har 6 st marsvin jag kan mysa med 🙂

[Tilde]
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vill dela med mig av en inspirerande och fin låt av ett av mina favoritband, Safetysuit! 🙂 Jättebra låt när man känner sig nere.

[00livia]
0

Helg :D

[rocklover]
2

wiiiiieeeeee!!! :D mina jeans som jag flippade på gick att rädda! yeey! blev verkligen extremt snygga ^.^ imorgon ska jag sticka till en second hand butik (nej, jag är inte fattig xP gillar bara att sy om kläder) och köpa hem lite kläder..får se vad jag gör med de ^.^ kanske slänger in en bild på jeansen senare (när jag har hunnit sy fast ett par saker…)

Fridaaaa
0

#12 Bara för att man går till second hand behöver man ju ej vara fattig :D

[rocklover]
1

#13 -.- här är man fattig bara för att man inte äger ett par super "coola" urbaners/beats -.- blev kallad fattiglapp pga att jag hade en nokia som var från 2004 -.- vad irriterad jag blev! kom igen! jag kanske vill ha en nokia från 2004! :( jag älskade min nokia…fast killarna i klassen älskar att jävlas med mig, så de tog min mobil och slängde runt den :( slutade med att den gick sönder -.-

Dipsie'n'Poo
0

Slut på prao, skönt! 😛

Och jag, mamma och lillebror är fast uppe vid tvn för pappa har nåt jäkla nördmöte.. 😟

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

[MiniPim]
3

JAG ÄR FRUKTANSVÄRT SUGEN PÅ MCDONALDS..

Gråter snart, seriöst :(

[Tilde]
5

HAHAHA min svärmor är bara för rolig! xD Vi satt och pratade om hemska djurplågande kineser som bland annat kokar hundar levande och då sa jag att om jag såg en gubbe stå och göra hundsoppa så hade jag knuffat ner honom i det kokande vattnet! Så kommer min svärmor:

"Nej Tilde, det ska du inte göra. Kineser smakar inte gott." 😂

Arinya
0

Kollat på livespelning, älsklingen var jätteduktig! Nu blire käk och kolla på Moon som han tyckte va så bra! :)

Smullis
4

Bara jag som saknar tamagotchis?:( Saknar dom sjukt mycket och är bannemej snart nära på att klicka hem en. Kommer ihåg att jag var en sån hängiven användare av dom och tog det hela på blodigaste allvar :P

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

[rocklover]
1

#19 xP naaawww! minns att man satt med de hela tiden och tog hand om de! :D min tjejkompis tog med sig en till skolan för ngn dag sedan (hon fick låna den av hennes lillasyster ^.^) haha!

Smullis
0

#20 Haha ja det var tider det ^^ Vet inte hur längesedan det var sen jag såg en tamagotchi IRL.. Måste vara iaf minst 5 år sen. Hade typ 4 stycken då, undrar verkligen vart dom är nu 0:) Men jag måste ha en! Dom finns i färg nu också! :D

Fridaaaa
1

#14 Tröga idioter som påstår sånt! :)
Secondhand betyder ej fattig :)
Upp till var och en vart man handlar osv :D Finns dem med bra löner som handlar på second hand med t.ex :D

Jesperlinden97
3

AAAH antagningsprov inför gymnasium idag!! 
Kommer typ dö… måste köpa busskort…
Måste stämma ukulelen, måste träna…!!!!! 
Önska mig lycka till, jag lär behöva det!!

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

Quenzi
0

När man har en sån konstig favoritlåt att man lyssnar på mobilen för att det inte ska synas i historiken (ifall man skulle råka glömma att radera) och lyssnar med hörlurar fastän man är ensam hemma. xD

PJUM

Lavèn
0

#24 nu är jag jätte nyfiken på vad det är för låt :D

Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens  🙂

[MiniPim]
7

<3

[rocklover]
0

#26 sjukt söt 😍

Arinya
0

Spelar gitarr, första gången på länge… kommer ihåg varför ajg slutade haha.. svårt som bara den..

[00livia]
0

JAG ÄR KÄR 😭😍 bra och dåligt. Mest dåligt faktiskt 🤪

[MiniPim]
1

Asså åååh. Jag vill inte åka med på min systers simskola och sen åka och handla. Men eftersom vi ska äta på McDonalds sen så offrar jag mig och följer med

[rocklover]
0

😈mamma vill inte att jag ska skaffa tuppkam…jag kommer göra det muhahahahha! tänker börja sälja expressen, sprara pengarna och sticka till frisören (xD bor precis över en frisörsalong så jag behöver nog inte ha med mina föräldrar) huehuehueheueh! mamma kommer att grovhata mitt hår men det får hon f*n göra! hellre att hon grovhatar mitt hår än att jag har kvar mina extremt störande lockar ._.

[MiniPim]
0

Kan jag sommarjobba fastän jag är 12 år?

[trabajo]
1

#32 Nja asså, det går nog inte. Iallafall inte om du vill ha ett riktigt sommarjobb någonstans bara. Men om du har någon du känner som du kan fråga så kanske det går bra 😃

Fridaaaa
1

#32 Jag tror inte det.
Inte som anställd. Däremot kan du ju t.ex fixa i folks trädgårdar och sånt :) Och ej kvällstid. Många bestämmelser när man är så pass ung.

Här står vad som gäller: http://www.av.se/teman/ung/arbetstider/index.aspx?AspxAutoDetectCookieSupport=1 :)

[rocklover]
0

#32…du kan sälja expressen elr ngt  …när fyller du 13? du kan anmäla dig till att sälja expressen även om du inte har fyllt 13 än…annars kan du väl vara hundvakt? elr barnvakt?

[rocklover]
0

åhh…jag vill ha sommar…jag minns förra sommaren, solen sken, jag var o badade i sjön, pallade äpplen, plockade bär, byggde en koja i skogen (xP om jag minns rätt så står den kvar än xD ), cyklade massa, var hos mormor..åhh….när det blir vår tänker jag gå till vår gamla koja med ett par vänner och ja…bara vara ett barn xP fast vi kommer nog inte behöva bygga upp så mkt :/ det ända vi kommer behöva bygga upp är nog taket (vi byggde den som ett litet hus 😂)…åhh…trädet Birgitt vi klättrade i :,) åhh..lilla Teddie :D imorgon ska jag nog ta hem vårt lilla gäng och prata om allt vi har gjort :3 hoppas verkligen att vi kommer att hålla ihop nu när alla av oss ska byta skola (vi bor alla i Bergshamra..så vi kommer nog att hålla ihop ❤️)!!

[MiniPim]
0

#34 varför inte kvällstid? :o Jag vill spmmarjobba på ett stall här!! :( #35 det är tråkigt xD och barn är ush

Fridaaaa
0

#37 Läser du länken jag skickade så ser du :)

Upp till 12 år

Du ska egentligen inte jobba alls. Men om du gör lättare sysslor ska du själv bestämma när och hur mycket du ska jobba. 

13–14 år

• Du får jobba högst sju timmar per dag och högst 35 timmar i veckan. 
  • Du får inte jobba klockan 20-06. 
  • Du ska ha minst 30 minuters rast om du jobbar längre än fyra och en halv timme. 
  • Du ska vara ledig minst 14 timmar i sträck varje dygn och 36 timmars i sträck varje vecka, helst på helgen.
  • Du ska vara ledig minst fyra veckor i sträck på sommaren.

Jessicahagstrom94
0

Jobb på katthemmet 16-20 idag, vi väntar kattungar från två honor nu :) fullt ös om några veckor. 

Jag är väldigt ivrig att få träffa bebisarna, men än har de nog inte kommit, inte hört nåt om det i alla fall.. Men när som helst ska de vara födda, Amalias kull!🐱

[rocklover]
0

Duvethon
0

Någon som vill delta i en intervju? Kraven är att du ska vara starkt engagerad i Liberalism och ha åsikter ang. liberalism! :) Skicka ett pm om du är intresserad! Intervjun kommer vara med i mitt skolprojekt :)

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.      

Quenzi
0

#25 Kan tänka mig det. ;) Men egentligen är den väll inte SÅ fruktansvärd, det är bara jag som är paranoid och har överkänsliga föräldrar. XD

PJUM

Arinya
0

Färgade håret blont idag, det blev coolt! Det blev ju självklart inte helt blont eftersom jag var svarthårig med rött hår under!

Smullis
0

#43 Bild? :D

Jesperlinden97
0

En fråga till folket här, vad tycker ni om ert hem? 
Inte din familj, utan ditt hem. 
Lägenhet/hus/radhus/villa ?

- Darren Criss

Quenzi
0

Internet hatar mig! :'D

PJUM

Jessicahagstrom94
0

#45 Jodå, fint men lite litet! 

Bor i lägenhet både hos mamma och hos pappa. men jag skulle trivas bättre i hus med större områden att vara på och en egen gård, dock är mitt rum rätt stort hos båda så jag är nöjd :) 

pappa har en 3:a och mamma har en 4:a. Detta innebär att pappa bor i vardagsrummet eftersom jag och min bror har ett varsitt sovrum.

[rocklover]
0

:D gud vad jag älskar Brody Dalle *.* sjukt snygg…awesome röst..vad mer kan man önska sig?

[Tilde]
0

#45 Varför inte göra en tråd om det? :)

Jag gillar vår lägenhet på lite över 60 kvm, den är riktigt snygg och modern med en stooor balkong! Dock är den lite för liten för oss (och alla våra djur) så vi kollar just nu på radhus och har hittat ett superfint som är dubbelt så stort som lägenheten samt har en fin trädgård till kaninerna. 🙂

[MiniPim]
0

#49 tänk dom som bara har 50….. :o

Fridaaaa
1

#50 Vårat hus är på 50-60 kvm :) Dock stor trädgård. Men fungerar utmärkt för 2 personer och även med djuren :)

[Tilde]
0

#50 Det passar ju bra till vissa, men vi har ju hela vardagsrummet fyllt med terrarium och sånt… xD Så vi vill gärna ha ett reptilrum, samt ett gästrum till när min familj hälsar på exempelvis. 🙂

[MiniPim]
0

#51 det skulle inte jag klara xD Men vad bra att det passar er :) #52 hahah ja! ;))

Fridaaaa
0

#53 Jag är ändå van vid att bo i stort hus :)
Det låter mindre än vad det är :)

Jessicahagstrom94
0

Jag hatar att behöva ha UF :) så himla tråkigt, så värdelöst, så onödigt. man hade kunnat ha ett annat ämne än UF.

[rocklover]
0

:( mitt liv är över! Varför tar alltid mina vänner min mobil o spamar folk (o skriver massa dirty things :( ) :(

[MiniPim]
0

Jag glömde av att hämta min syster från skolan Tur att den ligger 5 mni bort x"D

Arinya
0

#44 Hehe absolut, ska se om jag kan få till nån bra bild! :)

visst, är kanske inte helt jättenöjd då jag trivdes bättre i svart… men de kostade så mycket att färga att de känns grym onödigt att färga över de…Så ska se om jag färgar de ljusljusbrunt om ett tag :)

Fridaaaa
0

Kort dag i skolan, 13-15 haha skönt :)
Ätit lite god spagetti med köttfärssås som jag gjorde. Men känner ej smak :(

Arinya
0

Sökt jobb i 2-3 timmar nu.. är helt slut.. ska se om de finns något att baka! :)

[MiniPim]
0

#60 BAKA ÅT MIG MED tack

Jesperlinden97
0

Snart är mitt hår klart! :D 
(Färgar det brunt)

- Darren Criss

Arinya
0

#61 Mohahahha! :3

Bakade en rulltårta á la mig! :) Bytte fyllning mot vaniljkräm! :D

[MiniPim]
0

#63 men åh sluta! vad gott!!
jag vill ha något sött just nu, eller mcdonalds :(

Jesperlinden97
0

Dafuq, jag blöder ur örat :O 
Har inte ont, och ingen finne eller något, det bara blöder O.O 
Hjälp?

- Darren Criss

[MiniPim]
3

#65 en gång om året brukar man blöda öronblod om man ätit för mycket ris! kanske det :o

Zorro_Tiger
0

Har fett tråkigt, Fråga mig frågor ask.fm/JullanJanzon och va bäst :D !

"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"

Jesperlinden97
0

#66 Jag har knappt ätit ris xDD

- Darren Criss

[MiniPim]
0

#68 hahah jag skoja bara xD

Juliaskaniner
0

Ligger o gråter när jag ser bilder på adde från sm. Gråter av glädje, kan inte fatta att kag fått en sån underbar kanin, han är så bäst.. Alla mina skruttisar skämmer bory mig, mina undebaraste gosisar!

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

[rocklover]
0

#70 du förtjänar honom verkligen….

O.o varför är jag så snäll idag? ok..jag brukar oftast vara snäll O.o men..

Arinya
0

#64 Mohahahaha :3 De va fantastiskt gott! :)

[MiniPim]
0

#72 åh :D

[Tilde]
0

#66 HAHAHAHA Aynaz… ❤️😂

[MiniPim]
0

#74 hihihi :D

[MiniPim]
0

Vi hade en svenska lärare som slutade pga vår klass. Han började gråta och sen så slutade han på hela skolan! Mest pga en kille som man inte kan beskriva, han är fruktansvärt jobbig (men rolig). Och ja, man måste SE vad han gör för att fatta! 
Så ja, nu har vi en ny svenska lärare, och idag så tog hon sina saker och bara gick ut ur klassrummet.. När hon kom tillbaks sa hon att vi får sluta, den va ca 30 min kvar tills vi skulle sluta i vanlig tid. Men ja, sen när alla hade gått ställde jag mig och prata med henne, sa att det inte är rätt åt henne och om det var säkert att vi fick sluta och då började hon gråta.. 

Hon var helt förstörd för han i vår klass hade varit så mot henne.. Det är seriöst synd om henne, och nu kommer hela vår klass påverkas av det!

Fridaaaa
0

#76 Är det ingen rektor eller så som gör något åt det :S
Får det blir ju synd om lärarna och är det riktat mot läraren räknas det till mobbning :S

[rocklover]
0

xD att jag klippte håret pojkkort förra sommaren var lugnt men att skaffa tuppkam (.__. elr chelsea cut) är värsta grejen .___. jag hatar att säga detta men…YOLO!😈huehuehuehue! jag kan ta vilken frisyr som helst, bara den inte stör mig på något sätt (långt hår stör jag mig på! :( ) så…tuppkam eller chelsea cut hade passat mig 😈 och sedan så är det ju hår, det växer ju ut..förstår inte varför de gör en sån stor grej av det 🤔min pappa har ju rakat av sig håret och min mamma har inte heller så mycket hår O.o

Juliaskaniner
0

#71 Tack! <3

[Sparkle]
3

Min syster har fått en ny kanin! Skitsöt!

😍

Zorro_Tiger
0

#76 HAHA, Vår klass hade en vikarie i 2 veckor (skulle haft henne i ca 2 månader) som efter de 2 veckorna ringde till vår "vanliga" lärare och stor böla och sa att hon aldrig skulle komma tillbaka till vår hemska klass och allt vad hon sa. Men sedan så var hon ju en riktig kärring själv, haha!

Och på tal om vikarier så brukar vi ha en vikarie i svenska och so som är så otroligt roliga att, ja vad ska man säga, typ tramsa på lektionerna. Han brukar ha gymnasieelever som inte precis gör så så därför vet han inte vad han ska säga och när ingen vill jobba på lektionerna så säger han bara "men då tar alla sin bänkbok och sätter sig och läser vilket är = gör vad ni vill, HAHA.

[trabajo]
1

#81 Stackars lärare

Zorro_Tiger
0

#82 Hon första behandlade oss som skit, hon kallade vissa av oss för idiot, knäpp och hon var allmänt otrevlig.

Och den andra har ingen humor alls, allt vi försöker göra är att få stackaren att le lite men att le verkar ju vara livsfarligt enligt honom :P

[trabajo]
1

#83 Okej, det är ju inte så bra. Men man ska ha respekt för läraren ändå. Tänk hur det skulle kännas att stå framför en hel klass med någon/några som är helt enkelt elaka mot en och de flesta bara skrattar? eller att man inte gör som dom säger? Det skulle inte vara så kul va? 😮Dem går ju dit för er skull, för att lära er något..

Fast det är ju dåligt om hon behandlade er så, men ändå.

[MiniPim]
5

Asså jag tycker det är drygt att folk visar så lite respekt till lärare, visst man kanske inte gillar dom men dom har ju känslor och är människor. Tänk om man själv skulle komma till en klass man inte känner och f massa skit, inte ett dugg kul.

Juliaskaniner
0

#85 word.

Workingdog
0

#76 det där påminner mig om en gång i typ 7an när vi hade ett SO-prov och några i min klass är fett uppkäftiga mot våran lärare (som även är våran mentor och världens mest underbaraste människa som alltid ville vårat bästa) och det går så långt att hon går ut från klassrummet gråtandes och inte kommer tillbaka, och folk börjar såklart fuska.. Sen när vi slutar så går jag och 3 kompisar till vårat lärarrum för vi ville kolla hur det var med henne och be om om ursäkt (nej vi hade inte gjort något men ändå) men då öppnar våran musiklärare och börjar skrika på oss.. vi ba men vi har inte gjort ett skit, vi ville bara kolla hur hon mår. Men ja.. hon fortsatte skrika på oss och allting.. 

Sen gick vi några tjejer ihop och la ut typ 20 kr var (vi var ca 10 tjejer) och köpte 2 stora chokladaskar till henne som vi gav efter helgen!

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

Workingdog
0

Är så himla glad att jag har Yawa, min bästa ängel! Kommer ihåg för 2 år sedan när jag fick hem henne.. Var intresserad av kullen sedan födseln då jag gillar båda föräldrarna så mycket, men det var bara en svart hona och en viltgråbrokad hane. Skulle inte ha hane, och skulle inte ha någon svart. Men när jag får träffa henne vid 3 månader sen igen så var det bara, jag måste ha henne. Är så himla glad att jag fick möjligheten att ta henne. Min bästa bästa bästa snöängel, vad skulle jag göra utan dig?

/Mvh Jennifer

Jessicahagstrom94
0

Uf-mässa i bollnäs imorgon.. ser jag inte fram emot kan jag säga.

[rocklover]
0

Shit! Jag har gått upp 4 kg! Måste börja träna igen!

[MiniPim]
0

#87 stackars läraren :( 

Ja vår klass (eller en tjej) köpte choklad till vår förra läraren som vi gav från hela klassen! :) 

Men asså det är ju det att våran svenska lärare VÅGAR inte säga till, hon bara står där och pratar med honom.. Och ja killen är ju tillräckligt smart och fortsätter, men han skulle aldrig göra så på SO lektionerna t.ex då vår lärare kommer skrika på han och få en rejäl utskällning.

Så ärligt talat är det lärarens fel, men man ska fortfarande visa respekt till dom.

Workingdog
0

Sitter och kollar igenom mina bilder och filmer från i fredags… Har nog fortfarande inte förstått det än.. att jag var där, och att jag var så jäkla nära.. Det är fortfarande surrealistiskt och jag vill bara leva om kvällen om och om igen!

/Mvh Jennifer

[Tilde]
0

Jag har antingen migrän eller feber… mitt huvud sprängs i alla fall 😓

[MiniPim]
0

Ska kanske på en demonstration på måndag. Fyfan för Astra Zeneca

Quenzi
0

Nejnejnej! Glömde mitt anteckningsblock i klassrummet! Om någon ser vad jag klottrat på det kommer jag få skämmas för det läääänge. D:

PJUM

:holmgreen:
0

Har så sjukt mycket i skolan nu! Hinner knappt vara inne här! Det är typ första gången på 4dagar nu eller nåt, så lång tid går det aldrig annars! :O Nu har det mesta av skolångesten försvunnit för stunden iaf, hoppas det kan vara så i några dagar nu också! Nu blire att sooova! Godnatt människor :D

[00livia]
0

Har sån sjuk mensvärk att jag inte vet var jag ska ta vägen. Ligger och vrider på mig och gråter, kände av. Jag var. Tvungen att dela med mig… Hehe

[rocklover]
0

:(

Dipsie'n'Poo
0

#92 AAH! 😃 Vill också! Ska dock på konserten i Sverige om 48 dagar! 🥳

--

Ska nog byta dator för att måste skriva massa på Word och den finns bara på mammas gamla (från 2003!!) dator. 😕

Fridaaaa
0

Nu tar jag helg! ;) Dock lite pluggande menmen :P

Workingdog
0

#99 ååh :) Jag ångrar nu att jag inte köpte till den här i Sverige också, menmen. Ska väl inte klaga, haha satt liksom på 8nde raden i Manchester Arena så. :) och eftersom både Harry, Zayn och Louis hade sina första auditions i den arenan var det speciellt :D (Och att Harry var hemma såklart också)

/Mvh Jennifer

Arinya
0

Supernatural maraton nu!

Workingdog
0

Har så sjukt ont i ryggen, och måste ut med hunden snart… Och med tanke på att hon har varit i strikt vila i ca 2 veckor så drar hon som ett as i kopplet… Lär gå…. bra….

/Mvh Jennifer

[MiniPim]
0

Fråga mig på http://ask.fm/aynanaz

Dipsie'n'Poo
0

#101 Häftigt! Ja, det var nog också speciellt för dem också iom det. 👍
Jag funderar på att köpa biljett till deras 10ende (?) spelning i London den 10e April, men mamma är upptagen då så kan inte åka ensam haha. :P

--

Två datorer under användning! 😎
Och lyssnar på musik men mina hörlurar har världens bakmusik så hör massa nya saker :OO

Workingdog
0

#105 haha då blir det svårt. Jag var iförsig själv på konserten, då mina kompisar fick biljetter till dagen efter. Men för oss blev det inte så dyrt, endast konsertbiljetten + flyg. Då vi bodde hos min kompis låtsaspappas föräldrar i Cheshire utanför Manchester :)

/Mvh Jennifer

Dipsie'n'Poo
0

#106 Jaha ja det var ju enkelt. Skulle vara coolt men tror inte mamma släpper iväg mig så, än. 🤔 Synd bara att jag inte har sådana tillgångar haha :)

--

Ska nog göra mig iordning inför kvällen för jag är såå trött 😴

[rocklover]
0

å..men vaf*n! höll på att skriva med jordens gulligaste tjej när hennes störande lillebror kom in och skickade en bild på hans paket (hon lämnde sin mobil hemma ._. yeey!) 😐

Juliaskaniner
0

Är så trött, men kan inte somna. Ibland förstår jag inte riktigt problemet, hahaha.

Workingdog
0

Imorgon blir det storstädning av burar och transportburarna som har stått orörda sen typ Oktober! För på lördag så blir det tävling igen! Åh, längtar!

/Mvh Jennifer

Jesperlinden97
0

Jag fick kommentar nr #111 :DDD

- Darren Criss

Juliaskaniner
0

Längtar tills imorgon, första spvmorgon på läääääääänge då. (:

[MiniPim]
0

FREDAG

Fridaaaa
0

Härligt med helg nu! :D
Dock massa plugg idag, så gott jag orkar i alla fall :=)
Solen skiner och jag har sovit bra inatt, flera nätter sedan nu. Bra hostmedicin jag fick! :D

[MiniPim]
0

Eww vi har världens äckligaste mat i skolan!! En hamburgare med 80 procent BÖNOR! Spyr

Fridaaaa
0

#115 Bönor i hamburgare?
Lägger ni ej på själva vad ni vill ha osv eller hur menar du? =)(jag är trög idag haha)

[MiniPim]
0

#116 en tant har uppfunnit beatburgare som är gjort av bönor och kött.. Så sjuk äckligt

Fridaaaa
0

#117 Aha ok, låter ej gott :/

fanniiiiie
2

Hahahaha humor!

Be whoever you want to be. People are going to judge you, no matter what you do.

www.fanniieliasson.blogg.se

[MiniPim]
0

Vad är abort?? Att man föder barn och sen säljer dom?

Fridaaaa
1

#120 Abort gör man innan man är gravid i v17. Man tar bort barnet i mage, upp till en viss vecka så kan man göra det med ett piller man får, så man får "missfall" och är man högre måste man skrapa bort osv. Men man kan bara göra det upp till man är i v.16-17.

Det är olagligt att sälja barn ;)
När man föder barnet och lämnar bort det, adopterar man bort barnet :)

Arinya
0

Tog en liten sovpaus…va så trött…fortsätter med supernaturalmaraton.. men jag är så hungrig…

Äklis mobil är död också…kommer inte höra av honom på hela kvällen och kommer inte kunna önska honom lycka till innan spelningen :(

Workingdog
0

Transportburarna fixade, nu ut och motionera de små långöronen lite.. det får gå som det går imorgon, ingen (utom en som hoppade på Kista) har hoppat sedan september haha.

/Mvh Jennifer

Duvethon
1

Vad ska man göra när det inte går att öppna ett worddokument då den tydligen är sparad som .docx? gud, jag älskar den som hjälper mig! hela mitt betyg sätts på den uppgiften. :(

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.      

Dipsie'n'Poo
0

Hittade fyra st tröjor idag på stan! 👍

Fridaaaa
2

Min knäppa och busiga katt hihi ❤️

[MiniPim]
0

#121 jaha tack :) 

nä det vet jag men jag tänker mystiskt ;)

Fridaaaa
0

#127 hehe :D

Juliaskaniner
0

Om jag hade vart snickare kanske mitt kaninhindet hade blivit snyggt också.. Äschdå, bara det funkar och är säkert :)

Fridaaaa
0

#129 Övning ger färdighet 😉 Mina jag har testat att göra har varit katastrof haha

Zorro_Tiger
0

Mamma klipper hunden = Vardagsrummet förvandlas till ett hår hav och  ändå syns det knappast på hunden :P

Quenzi
1

Anki och Pytte = bästa programmet ever! 😃

PJUM

Juliaskaniner
0

130 jo precis, bygger dock aldrig då jag har köpt massa, men just en modell har alla mina kaniner åroblem med, så då är det bra om jag kan träna på den ;) äschdå :D

Fridaaaa
0

#133 Hehe okej :D
:P

Zorro_Tiger
0

HAHA, Jag var precis med om det roligaste ever. Jag sitter och pratar i telefon med min bästa vän och såsnackade vi "gammla minnen" och så säger hon "och när vi var ute och bada så var fiskamåsarna uppe på våra grejor och du skulle jaga bort dem" och så skrattar hon supermycket så jag hör knappt vad hon säger så jag bara "VA? Sa du "kommer du ihåg när vi upptäckte att Jacob (en kille i vår klass) var en indiansk porrstjärna" !? " Och när jag hör hur hon börjar skratta så skrattar jag också (då jag fattar att det inte var det hon sa) och som vi skrattade hur länge somhelst, Hahaha… ! 😃

[trabajo]
1

#135 Det finns ett nytt klotterplank nu 🙂

[Sparkle]
0

Jag skulle bli glad om ngn besökte min och min systers sajt:

http://cms.kaninersdagbok.webnode.se/nejlikas-blogg/

:) Kommentera gjärna!!!! :D

Fridaaaa
0

#137 Man kommer ej in på eran sida när man klickar på länken.
Och snälla "skrik" inte (skriver man många utropstecken i rad betyder det att man skriker, eller höjer rösten) 🙂

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.