Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 4114 ggr
[Tilde]
0

(X) Skriva av mig #3

Det förra skriva av mig-planket började bli så långt, så vi kör på ett nytt :)

Arinya
0

SAKNAR MIN ÄLSKLING. :(

[pontusflicka]
0

And if you say I'm not OK
Then that's the goal
If you say there ain't no way that I could know
If you say I aim too high from down below
Well, say it know 'cause when I'm gone…
You'll be callin' but I won't be at the phone

Zorro_Tiger
0

Du och dina jävla kusiner, Gå och dö…

"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"

Jessicahagstrom94
0

Svårt att veta hur jag ska bete mig mot min pojkvän som struntar i att vara med mej på alla hjärtans dag fast både han och jag köpt en grej till varandra och absolut skulle ha det bra idag. Han har gjort så här förr men inte på alla <3 dag. Romantisk………. nä.

Denna kommentar har tagits bort.
[innebandybitchen]
4

#5 idiot

Jessicahagstrom94
2

#5 vad har vi gjort för något? tycker det där var onödigt och elakt.

[pontusflicka]
0

Skrev dom jag spelade med, alla som jag spelade med förutom min fästman, har då fan inte inkluderat någon här?

#6 Men du får gärna också dö.

Jessicahagstrom94
0

Jaha. Jag tolkade det som att du nyss hade spelat med din fästman och att alla förutom han skulle dö xD

[pontusflicka]
0

Haha nej men spelade med ett par idioter som skrev massa skit till honom så blev skitförbannad på dom… dom skrev massa personliga angrepp och sånt så gick upp i taket haha :D

Jessicahagstrom94
0

Då ber jag om ursäkt och tar tillbaka det jag sa! :)

Zorro_Tiger
0

Vafan händer egentligen!? De är fredag imorgon och jag är sjukt förvirrad och klumpen i magen vill inte försvinna, Varför har jag en dålig känsla inför imorgon, speciellt kväll…

[innebandybitchen]
5

#8 Du har fan problem, man säger inte att folk ska dö. Och man önskar inte folk cancer. Du borde faktiskt söka hjälp.

Denna kommentar har tagits bort.
Arinya
1

Äsch hur många gamers ( antar att hon är en gamer eller lite iaf beronde på vad hon spelar) har liksom inte sagt dö till nån?

Jaja OnT…mår skit för att min pojkvän inte vet vad jag gått igenom, han vet att jag hade en pojkvän fram till september förra månaden men inte vad som hände september-november.. Kommer han ta de som att jag ljugit för honom? Det första jag vill säga är ju ändå inte "hej, jag har blivit utnyttjad"…. vi får se när han kommer hem.. :/

[pontusflicka]
0

#15 Jamen precis, främst i leauge of legends, där det i princip bara är ungdomar som spelar - så förekommer det ALLTID bråk i chatten vanligtvis. Det är klart man blir förbannad på dom tillslut när dom går för långt.

Ang din pojkvän… tycker du ska försöka prata med han lugnt först. Sånt brukar funka… kanske börja med "har någonting jag vill berätta" och påbörja det och se hur han reagerar, om han fortfarande är lugn så fortsätt… mitt tips :) så brukar jag göra på min fästman, det funkar väl vanligtvis :)

Arinya
0

#16 Ja, själv spelar jag wow och de är alltid omogna p12 i chatten som alltid är grymt elaka.

Det känns så "på tal om ipren" borde jag inte vänta tills sånt kommer på tal igen? Fast de kan iofs ta jättelång tid… Ja, får nog göra som du sa.. Tack!

Fridaaaa
3

#14 man skriver inte som du gör. Man önskar inte folk ur livet mm. Det är personhopp och kränkning. Och det är ej tillåtet.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[pontusflicka]
0

#17 Ja precis och de skriver alltid, alltid så…

#18 Om det är ett skriva av sig plank så har man väl rätt att skriva av sig?

Fridaaaa
3

#19 Att skriva av sig betyder inte att man får kränka och hoppa på folk.     Det får man inte göra någonstanns på hela iFokus.

[pontusflicka]
1

#20 Så att skriva idiot till någon som inte ens hoppade på eller kränkte någon här från början är okej? Jag skrev om folk på ett spel, och ingen här. Så bara för jag blir arg och skriver om folk på ett spel ska jag bli kallad idiot?

Fridaaaa
3

#21 Nej det är inte OK att kalla en annan person här inne för idiot men att säga att någon ska dö här är mycket mycket värre. Det gör man helt enkelt. Det är inget OK beteende någonstanns.

[pontusflicka]
0

#22 Så hur är det inte okej att skriva av sig i ilska angående ett löjligt spel? Det var inte menat åt någon här först och främst utan menat åt några töntar på ett spel som sagt exakt samma grejer, och hur skulle det inte vara okej att skriva av sig här när det inte ens rör någon på iFokus? Det är ju en skriva av sig tråd och vill man skriva av sig i ren ilska ska man väl ändå kunna göra det?

[innebandybitchen]
4

#14 Har du ingen empati eller? Klarar du inte av att någon kallar dig för idiot om du klarar av att önska livet ur folk och hoppas att de får cancer? Spelar roll om det var ett spel. Och du är otroligt taskig i inlägg #14 och du borde inte få vara på iFokus om du skriver sådär för det är emot reglerna. Även om du har problem med aggressioner eller vad det nu är så gör man inte personpåhopp eller säger att någon ska dö, även ifall det är på skriva av sig tråden.

[pontusflicka]
0

Då får man ju alltså inte ha sin åsikt om tex, människor som flår djur levande dagligen. Då får jag ju tillexempel inte säga att jag tycker dom borde flås levande också eftersom de utsätter djuren för samma smärta. Att de borde få samma behandling?

Fridaaaa
5

#23 Inte sådan nej, det är inte OK. Då är det bättre att välja andra ord. Man önskar ALDRIG livet ur någon.

[pontusflicka]
1

#24 Jo, jag har empati, men om du kallar mig idiot och beter dig som en själv borde du ju inte förvänta dig att bli behandlad annorlunda. Men och om jag skriver att jag önskar livet ur folk på ett löjligt spel? Säger jag att jag skriver så i ilska så skriver jag det i ilska, då antyder inte det på att jag är allvarlig. Alla säger saker i ilska, och det är en skriva av sig tråd. Och du har ju ingen aning om vad de skriver heller. Sålänge det inte rör någon här så borde det vara okej. Det var ju liksom inte din bror det handlade om. Det var en anonym, på ett jävla spel, som skrev likadana saker till oss, och då borde världen inte gå under för dig som inte ens var med i spelet. Och emot reglerna att skriva så som jag gör? Det är emot reglerna att skriva idiot med, så lek inte oskyldig.

[pontusflicka]
1

#26 Ja okej, trodde det var fritt fram på iFokus, var en kille som hade flått en massa djur levande, sparkat på dom, dödat hur många som helst och plågat dom innan. Hur kan man tycka en sån person förtjänar att leva…. om han inte ens bryr sig om vad han har gjort

[innebandybitchen]
3

#27 Nej, du har inte empati. Hur kan du då skriva sådär till någon vars mamma dött. Jag tycker inte det är ens mänskligt att göra det. Och jag skrev bara idiot, i ilska kanske? Då kanske inte jag var allvarlig då heller. Det är det ändå jag skrivit som är något emot reglerna, men det du har gjort är så mycket värre. Känslokall är du.

[pontusflicka]
0

#29 Känslokall är jag inte, är snäll och trevlig, men det kanske inte är den första reaktionen när någon främling kallar mig idiot. Och nej, jag har ingen empati för främmande människor som kallar mig idiot. Hade du däremot frågat mig vad jag menade först eller något så skulle du ju inte fått samma bemötande direkt. Jag skriver alltid dubbelt så mycket värre grejer mot någon som börjar, sålänge det inte är någon jag känner för då kan jag själv avgöra om dom menar det dom skriver eller inte. Hur ska jag veta att du skrev det i ilska då? Jag skriver allt mitt i ilska då jag hatar att bli påhoppad när jag är som argast, vilket är ganska uppenbart att jag var när jag skrev allt om spelet

[innebandybitchen]
2

Hur ska jag veta att du skrev det i ilska då?

Man märker inte det på din text. Och förresten använder du skiljetecknen fel där. Jag uppfattade det som att du nyss spelade med din fästman och att alla andra kunde dö, och jag verkar inte varit den ända som trodde det. Och förresten, hur gammal är du? Antar att du är 18+ om du har en "fästman", att du då sitter och skriver till en mycket yngre person att det var dens fel att ens mamma tog livet av sig. Det är omänskligt. Om din mamma hade tagit självmord, och du kände skuld för det. Sedan kommer någon och säger att det var ditt fel.HUR skulle det kännas? Antar att du inte ens kan föreställa dig det eftersom du glidit fram så lätt i livet. Skaffa dig respekt för andra, det du skrivit till mig är på en så otroligt låg nivå.

Fridaaaa
4

Snälla, kan ni inte sluta båda 2 nu? Det räcker liksom. Ta det via PM istället. Och tänk på språket och tonen, inte kul med sånt här i tråden direkt :/ Även om man ska "skriva av sig" :/

[innebandybitchen]
1

#32 Jag har inte ens gjort något nu, jag tycker att jag måste försvara mig om hon skriver sådär till mig. Och jag vill inte skriva privat med henne, då kan ingen se vad vi skriver och då kommer hon skriva massa elakt också. Men jag ska inte skriva nått mer nu :) Och hon kommer säkert inte svara på det där.

[pontusflicka]
0

#32. Okej will do.

[innebandybitchen]
0

#34 Haha du fick en varning. Vänta 22 minuter till på filmen, du ska få.

[pontusflicka]
0

#35 Japp det fick jag, och jag har redan mailat dig och bett om ursäkt. 
Vilken film då? :)

Smullis
1

Men vad ni överreagerar :P Jag tycker Ammy är en väldigt schysst och vänlig person, inte känslokall. Man kan inte döma sånt på en person som är i upprört tillstånd. Då kan ju även den allra snällaste låta som ett monster, trust me. Ta det med en nya salt :)

Dessutom önskar folk livet ur andra varje dag eftersom vi faktiskt dödar och äter djur.

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

[pontusflicka]
0

#37 Tack så mycket och detsamma! :)

Jo tycker det är trist allt det där med djuren :(

Och jag har bett om ursäkt och förstår att jag inte sagt ok saker. vilket känns bra :)

Smullis
0

#38 Tack! 🙂 

Alla gör misstag ibland :)

Fridaaaa
0

#37 Det är absolut inte samma sak, men inget jag diskuterar här :)

------------------------

Hoppas det fortsätter att flyta på lite nu, hade varit skönt!

Smullis
0

#40 Jo det är det allt, tycker jag absolut. Men visst, vi behöver inte diskutera det :)

[pontusflicka]
0

Vet inte hur jag ska byta ämne eftersom detta är en skriva av sig tråd, men kan försöka med: vad hittar ni på just nu ? :)

Smullis
0

Jag lyssnar på musik och planerar alla mina plastikoperationer hahah. 

Nej j/k, i wish..

[pontusflicka]
0

#43 Varför plastikoperationer? :( 

Jag sitter med abelynn och har ont i handen efter att vi lekt… hon bits så mycket på skoj haha

Fridaaaa
1

#43 Du är fin som du är :)

Smullis
0

#44 Gud skulle vara en dröm om jag fick göra om näsan! Många säger att man ska lägga sina pengar på annat som upplevelser, resor eller annat som gör en glad, men jag tror nog faktiskt att känslan av att få vara vacker slår allt! Men jag får väl drömma vidare ett tag till.. :

Åh vill ju också ha en iller, jag har ju råttor nu :/ Skulle nog inte funka *suck* .. Får satsa på minigrisar istället :P

[pontusflicka]
0

#46 Att känna sig vacker är underbart…. men kanske skulle de hjälpa om någon du älskar fick dig att känna dig så? 

Det enda som kan få mig att känna mig vacker är när min fästman säger det. Det slår nog allt hihi. 

Illrar är så gosiga!! Men dom leker lite hårt, liksom bits och naffsar väldigt hårt ibland. Men dom är helt underbara annars! 
Sålänge du inte har dom i samma rum skulle det säkert funka :)

Fridaaaa
0

#46 Tyvärr kan ju plastikoperationer gå fel också :/
Bättre att vara den man är, om man inte har missbildning eller så, men då blir det ju av medicinska själ ^^, Nej jag tycker du ska vara den du är! :D

Smullis
0

#47 Jo många försöker få mig på 'andra tankar', men det är ju egentligen viktigast vad man själv tycker, och jag tycker inte om min näsa tyvärr. Tråkigt men sant.

Haha ja, när jag åkte till husdjursmässan var det illrarna jag stannade hos. Man blev kär direkt 😍 Man brukar ju säga att illrar antingen är av eller på, finns inget mellanting :P Fullt ös/Medvetslös hahah ^^

#48 Ja absolut, finns risker med allting :/ Men jag håller med dig faktiskt, jag vill vara den jag är och ingen annan. Men min näsa.. njaaee :P Men även om jag nu opererar min näsa kommer jag fortfarande vara samma gamla Paulina :)

[pontusflicka]
0

#49 Jo men det tycker jag faktiskt är konstigt med min iller Abelynn, hon brukar inte vara så mycket på och det är jätteovanligt bland illrar, hon är mest tjock och nyfiken och något däremellan. Hon undersöker ofta mig och sätter sig i mitt knä, sen vilar hon jämt…. tror hon har lite dålig kondis haha!

Smullis
0

#50  Huh, ja det var lite annorlunda ^^  Låter som en perfekt iller för mig faktiskt, vill inte ha en som antingen är hyperaktiv eller ligger i koma haha! Något mellanting är bra, men det visste jag inte ens att det fanns :3

[pontusflicka]
0

#51 Ja precis! Dock så håller jag på att bitträna henne då hon biter för hårt ibland… lite naffs och så tycker jag är helt okej men så det blir bitmärken uppskattas inte haha :(

gaabriellaaa
0

_I hide all my problems behind my smile.
Behind my smile is a world of pain. 
_You think you know me, but you have no idea. 

Smullis
0

#52 Jo sånt får man ju träna bort. Har hon väldigt vassa tänder eller? Kanske som en hundvalp :P Min ena råtta naffsar lite på mig ibland, men inte hårt och då är det ju bara gulligt 😊

Nä nu ska jag ut med Alfons! Är tillbaka igen om en kvart eller så :)

[pontusflicka]
0

#54 Åååh hundar är så gosiga :D Ja hon har väldigt vassa tänder så det blir oftast bitmärken…. mer eller mindre alltså. I början var jag livrädd och gick med tofflor…. nu går jag med strumpor men håller dock utkik efter henne…. en gång bet hon mig när jag satt på toa hahaahah blev livrädd !

Fridaaaa
0

#49 Jag skriver inte det för att få över dig på andra tankar, utan skriver bara sanningen :)

Smullis
0

#55 Ja det är dom verkligen C: Min mamma är dagmatte så hit kommer alltid minst 1 hund+ våran egen då ;)  Haha nämen vilket busfrö! 💋 Jag missade den där bitiga valptiden med våran hund då han kom till oss som 1-åring :C

gaabriellaaa
0

Trodde jag hade kommit över det. Trodde jag hade glömt hur man kände. Trodde alla sånna känslor var borta för alltid. Men allt som krävdes var en bild och så kom allt tillbaka. Insåg nyss att alla våra skypemeddelanden var borta sen jag böt dator och det gjorde så ont. Jag har ju raderat våra sms medvetet för jag trodde det skulle bli bättre så, när jag inte hela tiden behövde minnas. Men nu är allt borta. Aldrig någonsin kommer det bli som det var förut igen. Den gamla jag är död. Bra eller dåligt? Ingen vet. Inte ens jag. Allt jag vet är att jag inte orkar mer. 
you're waiting for something that won't happen 

Dipsie'n'Poo
0

När snön har smält måste jag ut och springa, och måste nog dra ned på sötsakerna nu… 🤫

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

Juliaskaniner
0

#59 Heja!, jag väntar på att snön ska försvinna också ^^

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

[rocklover]
0

åhhh…varför har jag en sångtext om död (vad? jag älskade låten, ville lära mig den, har lärt mig den men har aldrig hunnit dra ner den! -.-) på min vägg?! mina föräldrar har börjat tro att jag tänker ta livet av mig, övervakar mig hela tiden och frågar ständigt om vi ska söka upp en psykolog -.-

[jofse^^]
0

att en 14 eller 15 åring skulle kunna kika mig för jag har tråkigt.

kik/lokyan99

Quenzi
0

Jag hatar det här… Allt går i en cirkel, bara för att jag är den som grubblar över saker istället för att handla.. 

Får skit för att folk tycker att jag tar hand om mina djur dåligt - jag börjar grubbla över det - klarar inte av att ta hand om dom - får ännu mer skit för det.

Så sluta lägg er i mitt liv, jag sköter det inte bättre för att ni påpekar en massa saker!

(detta var inte riktat till någon på iFokus)

PJUM

Juliaskaniner
0

Jo du må va lycklig, men den lyckan sög du ut ur mig. Det sliter sönder mig varje gång jag hör, men jag försöker att låtsas som jag inte bryr mig. Jag hade en liten gnutta lycka och hopp, hopp om att jag skulle ha en anledning atr vakna upp oxh att nån skulle älska mig. Det tog du ifrån mig. När han lämnar dig kommer jag inte kunna stödja dig. Det går inte. Jag är ständigt trasig..

Zorro_Tiger
0

Ge mig kärlek (bapapapaa)

För stan är full av fulla ungdomar

Ciggen hjälpte mig, verkligen

Skriv det här i tidningen för jag sa "Why should i care?" (Aahahah)

Lillsyrran, (bapapapa) bli inte som jag när du blir stor

Du stod i dörren och sa: Varför är du ledsen? Du ska väll inte åka?

Syrran, bli aldrig som jag (Aahahah)

Känn ingen sorg för mig Mamma

Och alla vet att, himlen finns är jag förlorad

Men känn ingen sorg för mig mammsen.

På tråden mellan liv och död (bapapapa)

Men jag tar allting på lek även ett liv

Ta mig till kärlek ta mig till dans

Ge mig nåt som tar mig någonstans

För jag vill veta om kärlek finns

Känn ingen sorg för mig mormor

För jag vet, om himlen finns är jag förlorad

Men känn ingen sorg för mig.

Det var en vanlig dag

Ciggen + Balkongen gav ro

Men vad vet jag, Vi kanske ses?

Kan man vända och få en chans 

där uppe bland molnen?

- Min versionen av året 2011 och Håkan Hellströms låt "Känn ingen sorg för mig Göteborg"

Cazzos
0

Irriterad. Irriterad på min mamma som är så trångsynt. Hon säger att jag har humörsvängningar när det är hon som överreagerar. Hon skyller allt på mig. Är det grus på golvet, då är det mitt fel. Blablablabla. Blir så jävla trött.

TheGeneralIdea
0

Så mycket i skolan just nu att jag nog bryter ihop snart.. intalar mig att det bara är tre månader kvar men hoppas att jag kan klara mig tills dess. Åh guud!

Cazzos
0

#67 You can do it, and you will. <3

TheGeneralIdea
0

#68 Tack! Jag hoppas det, inte kul med prestationsångest!

Cazzos
0

#69 Jag har kämpat med matten i 10 år nu och har till slut gett upp, jag pallar verkligen inte mer. Men jag är säker på att du har lite mer tur än mig och kommer klara dig galant! Ge inte upp, tänk på sommarlovet som en ENOOORM belöning för dina prestationer! 🙂

TheGeneralIdea
0

#70 Jo, vissa saker är man inte riktigt ämnad att hålla på¨med eller så har man dåliga lärare :) Jag går IB så har alla prov från 2 år på en gång nu i sista terminen, tar studenten. Dessvärre blir jag arbetslös men det ska bli jätteskönt ändå att vila ut. :)

Cazzos
0

#71 Hälsan först 😎

Jessicahagstrom94
0

hur ofta ska man behöva bråka om onödiga saker -.-

TheGeneralIdea
0

#72 Så sant så sant :)

Juliaskaniner
0

Bryter ihop totalt. Men det är okej, ibland. Om man orkar resa sig igen dvs.

gaabriellaaa
0

_vågar inte känna efter längre i rädsla för vad jag skulle känna
_jag är för trasig för att någonsin kunna räddas

#75 <3

Cazzos
1

#49 Sminkar du dig? I så fall kan du försöka lägga mer fokus på ögonen med sminket. Så att blicken dras dit, istället för din näsa, om du känner att folk tittar på den, eller om det bara är du själv som stör dig på din näsa 🙂

Jag såg ett plastikoperationsprogram och det var en kille som opererade sin näsa, för att den var lite krokig. Resultatet blev bra men näsan växte tillbaka lite efter några veckor. Är det värt att riskera? 😮

[MiniPim]
0

Har så ont i nacken! :( Snart har vi teknik, sen efter skolan ska jag åkaoch köpa rabbfor om föräldrarna låter mig x)

Smullis
0

#77 Sminkar mig ibland, men oftast inte. Alltså det verkar bara som om det är jag som inte gillar min näsa, andra ser inget fel i den alls :P Men JAG gillar den fortfarande inte och då bryr jag mig faktiskt inte om ifall andra gillar den :P Precis som om att jag skulle älska min näsa men andra skulle tycka att den var konstig så skulle jag inte bry mig ändå. Huvudsaken är ju vad jag tycker om den :P Nej det kanske inte var så värt :P

Juliaskaniner
0

Smullis
0

Usch min familj gör mig så ledsen och olycklig. Jag vet inte om dom gör så medvetet eller inte, men ont gör det. Får bara lust att springa till skogs, känns inte som nån skulle bry sig något vidare ändå. Önskar att jag hade någon att lita på till 100%, en som faktiskt bryr sig om en, alltid. Någon som respekterar en som den man är oavsett vad. Suck..

Jessicahagstrom94
0

Alltid så himla trött och sur nu för tiden och det är faktiskt jobbigt. :s

[[Mellebelle]]
0

en kula i skallen tack! :) :)

Smullis
0

Jag förstår inte vad som händer. Alla har förändrats så mycket på en sån kort tid att jag knappt känner igen dem längre. Försöker hålla tillbaka allt så gott det går, men jag är rädd för att jag inte kan göra mycket mer snart..

Fridaaaa
0

Känns som att allting som gick så bra, går sämre igen nu :(

Zorro_Tiger
0

Sviken ännu en gång, Nu kan jag dö, jag har inget kvar här längre, Så mycket att leva för men inget kvar. Jag som hade kunnat dö för dig, Du dödar mig nu, Fattar du inte det? Det gick neråt, Nu rusar det neråt. Har inget att göra här längre, Jag är som luft. Igårkväll sa jag att detta inte skulle hända. Ett telefonsamtal på 20 sekunder avgjorde saken. Du är död för mig nu, Det ska du ha klart för dig. Men du ska veta att detta året har varit det bästa i mitt liv, Sommaren 2012 var det bästa som hänt mig, Nej det var du, Du var det bästa som hänt mig. Eller nej, Du är det bästa som hänt mig 💔

Juliaskaniner
0

Blir så ledsen och arg på allt..

Juliaskaniner
0

Såhär fruktansvärt dåligt har jag inte mått på länge.. Hoppas allt går bra.. Åh skit

Juliaskaniner
0

Är så rädd att jag nästan kräks. Tänk om man kunde få saker ogjort..

[00livia]
0

Jag har aldrig mått så här dåligt i hela mitt liv, ALDRIG. Kommer inte kunna sluta gråta, allting samtidigt. Pang! ner med den lilla tjejen som inte är som alla andra, som vågar visa sin existens. Sen när jag sagt som jag tycker, blivit nedtryckt GÅNG PÅ GÅNG kommer kommentaren "du bara finner dig i allt". FU Skolan och allt vad det innebär.

Arinya
2

Såg precis att älskling har kvar "gamla" bilder (förra året) och statusar på/från/om sina ex………blev lite lagom deppig

Juliaskaniner
0

Hej Verklighet.

Greigh
1

Lyssnar på Bloodline, är lagom melankolisk och känner oro i kroppen. En helt vanlig kväll med andra ord!

Jessicahagstrom94
0

Tänk om allting kunde bli bra någon gång, vad underbart det skulle vara att få må bra för bara några veckor.

Greigh
0

Jag har haft ständig depression i 12 års tid nu. Så jag förstår dig, tänk att bara få må bra ett dygn!

Jessicahagstrom94
0

#94 Inte bra! :/ 

är alldeles för mycket på för kort tid just nu bara, har ingen sorts depression.. än 🤔

Greigh
0

Aw, jobbigt :(

Juliaskaniner
0

När allt faller tillbaka som en våg, dller en vägg som man bara springer rätt in i..

Frida B
0

Nu har jag satt upp en till drömfångare, hoppas att drömmarna om dig håller sig borta… Du är nu i ett förhållande med en enligt dig underbar tjej, och jag har nu insett att det aldrig kommer att bli någonting. Lycka till i ditt liv

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Greigh
0

Livet går vidare. Jag önskar dig lycka till för all del :)

Smullis
1

Önskar att det kunde vara som förr. Utan allt detta 'nya', det skulle vara en dröm. Jag vill drömma om 'då'. Jag vill resa tillbaka och aldrig säga hejdå igen. ALDRIG SÄGA HEJDÅ. (men gud det rimmar (':) Säg varför det blev så här. Jag har er och ni har mig, kan det inte bara vara så? Varför ändra på det som en gång var perfekt, varför ändra på det jag var beredd att ge mitt liv för. Snälla ge mig ett svar.. (Depp)

[134643]
0

Efter att varit inlagd på BUP ett tag är jag utsläppt. Livrädd och ledsen. En massa möten, en masa blodprov och en massa nya människor som vill få mig att tänka och återuppleva allt igen. Jag orkar inte :c

Greigh
0

Hoppas du får all den stöd som krävs och att det inte slits för mycket i dig.

Smullis
0

#102 Åh känner igen mig :c Dock vägrade jag alla blodprov, där går gränsen det klarar jag bara inte. Hoppas det blir bra igen :]

[134643]
0

#103 Det hoppas jag också. Nu när jag äntligen fått en diagnos så blir det förhoppningsvis lättare för både mig och dem (:  

#104 Haha, jag funderade på att göra detsamma men min mamma hade antagligen tvingat mig :3 Taaack ^^

Juliaskaniner
0

The moment that I hate. So fucking much.

Workingdog
1

En såndär kväll när allting rasar… Och har så sjukt ont i magen. Men jag vet att om jag skulle ta en smärtstillande så skulle jag inte kunna sluta.. Och jag har lovat att inte göra om det igen.. så. jävla. svårt

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

[00livia]
0

Han, mitt allt, gjorde slut igår. Faaaan, allt samtidigt

[Zlarviig]
4

Jag önskar att jag bara kunde leva ett normalt tonårsliv. Jag önskar att jag bara kunde vara som alla andra. Varför ska jag behöva leva ett liv där jag inte vågar prata?

Kan inte sluta tänka på den fruktade dagen när jag aldrig mer kommer att få se Mixa. Även om det är flera år kvar så vet jag att den kommer. Vad ska jag ta mig till utan henne? Jag har förlorat många, men aldrig har jag förlorat min bästa vän..

Zorro_Tiger
0

Så inte taggad inför ikväll, kommer komma försent, kan inte ta med älsklingen och ha as tråkigt…fan…

[MiniPim]
0

#110 vad ska du göra?

Greigh
1

"kan inte ta med älsklingen och ha as tråkigt"
kan misstolkas XD

Quenzi
0

Sätter på lite musik så jag slipper höra på eländet..

PJUM

Fridaaaa
0

Allmänt kasst humör. Är nog pga vädret :S

Zorro_Tiger
0

#112 Älsklingen är en katt -_- #111 Ska till pappas och min kompis, är här nu och det är faktiskt inte så tråkigt.

[00livia]
0

Jag saknar honom så det gör ont. Sveket…

Usch,

Workingdog
0

2 veckor lyckades jag hålla ifrån mig tankarna, men nu är dom tillbaka, och starkare än någonsin.. Hur hamnade jag här? Aldrig att jag hade trott att jag skulle bli såhär.. Att jag skulle kunna lämna allt, utan att tveka en sekund.. Vad gick fel?

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

Peak303
0

Jag är så arg på mig själv. Varför känner jag på detta viset? Jag vill inte men jag kan inte komma från det. Gärna nu gärna för längesedan. Jag vill verkligen inte mer. Finns inget som gör att jag kommer från detta igen.. Allt jag vill är att sluta tänka på detta vis men jag hittar ingen väg ut..

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

KillenUtanSkillen
0

Ermahgod adda mig på kik gillar att prata KillenUtanSkillen :D

[Zlarviig]
0

#115 Han menade nog att det kunde tolkas som att du skulle ha tråkigt om "älsklingen" var med.

Jag känner mig så jääävla ensam! Alla går runt och skaffar killar hit och dit medans jag inte ens vågar prata. Det börjar bli otroligt jobbigt att vara ensam hela j*vla tiden! Visst, jag har världens bästa hund som jag älskar mer än allt annat, men det är inte samma sak som att ha en människa som älskar en tillbaka och som åtminstonde kan prata.. Jag trodde aldrig att jag skulle vara i så stort behov av en kram..

Zorro_Tiger
0

Here we go again, Bitch.

Quenzi
0

Om någon kunde göra något åt allt vore det fin fint, skulle vara mycket lättare och skulle inte känna mig så deppig och skyldig.

Sen usch.. Jag borde vara glad, men jag är inte alls glad till en ny unge.. Visst, kul för min syster, men hon ska veta redan nu att jag inte kommer vara med den..

PJUM

[MiniPim]
5

Jag är ledsen just nu. Orkar inte med allt djurplågeri och djurförsök och skit..

[Zlarviig]
1

#123 Jag vet hur du känner! Man känner sig så hjälplös!

[rocklover]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#123…duy borde ha kommit till sergelstorg idag ;) jag var där ;) och…var med på sorgmanifestationen för Astrahundarna :) (nej, jag syns inte på bilden :( jag tog kortet innan jag stack :( )

[rocklover]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

:) här syns jag (jag är hon i skinnjacka…döm inte! -.- ser extremt muppad ut på den bilden -.-)

[MiniPim]
0

#124 precis.

Smullis
0

#126 Du längst till vänster eller? ^^

[rocklover]
0

#128 ja ^.^

Greigh
0

Hej muppen :D

[rocklover]
0

#130 hej Britta (ditt nya smeknamn! :D )

Smullis
3

Då är jag George.

[rocklover]
0

denna tråd börjar spåra ut lite XD

Smullis
0

Haha XD

Greigh
0

Jag har alltid kallats för Helmut eller Ragnhild. Men aja, Britta går väl ann för ikväll :)

[rocklover]
0

#135..nah….ditt smeknamn får vara Birgit (passar dig bäst ;)) vad sägs om att jag kallar dig för Birgitt varje Tisdag?

Greigh
0

Hildegard på tisdagar tack!

[rocklover]
0

#137 -.- ok…

KillenUtanSkillen
0

Är det bara tjejer på det här forumet? Känns som att jag är den enda killen o.O

Greigh
0

Jag är kille?

[MiniPim]
0

#126 vad bra att du var där :)

Tokyo
0

Seriöst, vill bara lägga mig ner och dö ibland. Någon som har korsett här? Har absolut ingen att prata med och mår dåligt både fysiskt och psykiskt.

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.