Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 972 ggr
Arinya
2

Kärlek är lycka!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer kanske ett helt meningslöst inlägg…

Men, kärlek är helt fantastiskt! Jag har har varit sur och ledsen på min pojkvän nu sen måndagnatt och igår var jag på hans spelning och började gråta mitt i allt för att ingen pratade med mig och jag kände mig utanför och ensam (jag känner alltså ingen och jag är fruktansvärt blyg) så då gick de ut på honom att han inte hjälpte mig.
Sen tjurade jag om en tjej i hans band som är singel som jag bara har en känsla av att han varit intresserad av.. men ja så är de ju med singeltjejer tycker jag! Alla är ett hot har jag känt och de är ju jättejobbigt! Så under en hel måltid när hela hans band satt och åt så satt jag på kanten och ingen sa ett knyst till mig och jag höll på att bryta ihop att min egna pojkvän inte ens sa något till mig. Men en annan tjej i hans band som är ihop med sångaren måste ha sett jag jag såg ledsen ut och förstått att jag kände mig utanför när ingen pratade mig mig.

Hur som helst så hade jag gråtit varje dag sen måndagnatt…men kärleken övervinner allt. Jag insåg att- så kan jag inte hålla på om  jag vill ha kvar honom! Jag vet inte riktigt vart jag vill komma med detta inlägg utöver att visa min kärleksförklaring jag skickade till honom precis, för visst kan man inte förklara hur mycket man älskar någon? :)

nottheonly
1

How cute! 🙂

[MiniPim]
0

aww vad gulligt 

jag tycker det är så sött när en tjej typ är ledsen så kommer killen och tröstar den och skickar sånna där söta sms :D

Arinya
0

#2 Ja visst är de :') Men ibland får tjejen dra sig i kragen och göra som jag hehe :)

Han hade ju för övrigt varit jättegullig och så hela förmiddagen men när jag är ledsen så vill jag ingenting typ så de va jättejobbigt för honom!

[Taxie]
0

Åh, jag fick tårar i ögonen när jag läste de 🙂

Önskar att min pojk kunde vara lite aktiv och skriva fina saker till mig. Nu har vi vart tsm i 3 år och 2 månader så blir mer ord i verkligheten istället… men inte lika mycket sagt som man får i ett sånt sms. Hade han aldrig orkat babbla upp 😂

[Tilde]
0

Känner precis igen det! Det jag först flyttade till Danmark kunde jag inte danska och danskar gillar inte att prata engelska så jag kände mig extremt utanför! Min sambo pratade ju danska med sina kompisar och jag förstod inte ett skit! Tog dock upp det med min sambo och han har bättrat sig. :P

Ska jag berätta hur mycket jag älskar min pojkvän (och familj) så blir det kort och gott: jag skulle kunna dö för dem. Det skulle jag inte för någon annan (så självisk jag är, höhö)!

Arinya
0

#4 Aww så gulligt! jag blev med helt tårögd och jättelycklig när jag skrev de :') haha jaa men så blir de nog efter ett tag :)

#5 Jaa, de är så himla svårt och lätt att säga för honom äsch de är bara till att säga vad som helst. Det går ju inte! :p
Åh ja då är de mycket! :')