Favoritkändis
Vem är din favoritkändis? Sångare, skådespelare, hockeyspelare.. det spelar ingen roll!
Mina favoritsångare är Taylor Swift och Justin Bieber. :) Favoritskådespelare måste nog vara Claire Holt… och kanske Anna Kendrick. 🙂
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
Skådespelare som jag gillar är Ian Somerhalder för att han är så snygg!😃

Mina favoritsångare (och dom är ju även skådespelare men huvudsakligen sångare ;)) är Demi Lovato alla gånger och Miley Cyrus. Sen Justin också. Men Demi och Miley kommer före alla andra!
Favoritskådespelare/ska är Miley och Zac Efron :)
Michael Cera, men gillar även Erik och Mackan (deras första två säsonger var ju jättekul xD).
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Brody Dalle, ofc! 😍är helt kär i hennes sångröst! och hennes utseende…😍
Min favoritskådespelare är Tom Hanks, och i musikens värd är det Kelly Clarkson, Lily Allen och Marina Diamandis som är mina favvo… Annars är ju Maria Montazami för härlig!
Spruca
Mina favoritskådisar är Colin Morgan, Natalie Portman, Emma Watson och Johnny Depp. Inom musiken gillar jag Ministry of magic, Green Day och Katy B.
One direction såklart! Utöver de har jag ingen speciell favorit, har flera stycken jag gillar extra mycket bara :)
"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks
8/5-13 & 1/6-13
Hmm…. Har inga direkta favoriter. Gillar vissa saker hos många olika artister, kändisar ect 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#6 Ååh Natalie Portman! Hon är ju också helt fantastisk!
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13