Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettböcker-film-och-musik
Läst 784 ggr
Hamsterlycka
0

Favoritkändis

Vem är din favoritkändis? Sångare, skådespelare, hockeyspelare.. det spelar ingen roll! 

Mina favoritsångare är Taylor Swift och Justin Bieber. :) Favoritskådespelare måste nog vara Claire Holt… och kanske Anna Kendrick. 🙂

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

[trabajo]
0

Skådespelare som jag gillar är Ian Somerhalder för att han är så snygg!😃

Workingdog
0

Mina favoritsångare (och dom är ju även skådespelare men huvudsakligen sångare ;)) är Demi Lovato alla gånger och Miley Cyrus. Sen Justin också. Men Demi och Miley kommer före alla andra! 

Favoritskådespelare/ska är Miley och Zac Efron :)

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

[Tilde]
0

Michael Cera, men gillar även Erik och Mackan (deras första två säsonger var ju jättekul xD).

[rocklover]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Brody Dalle, ofc! 😍är helt kär i hennes sångröst! och hennes utseende…😍

Spruca
0

Min favoritskådespelare är Tom Hanks, och i musikens värd är det Kelly Clarkson, Lily Allen och Marina Diamandis som är mina favvo… Annars är ju Maria Montazami för härlig!

Spruca

Potatisen
0

Mina favoritskådisar är Colin Morgan, Natalie Portman, Emma Watson och Johnny Depp. Inom musiken gillar jag Ministry of magic, Green Day och Katy B.

LLLINN
0

One direction såklart! Utöver de har jag ingen speciell favorit, har flera stycken jag gillar extra mycket bara :)

"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks

8/5-13 & 1/6-13

Fridaaaa
0

Hmm…. Har inga direkta favoriter. Gillar vissa saker hos många olika artister, kändisar ect 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Hamsterlycka
0

#6 Ååh Natalie Portman! Hon är ju också helt fantastisk!

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta