Nu är jag arg
Nu kommer ett inlägg som inte en enda person kommer bry sgig om men jag måste skriva..
1. Som några här redan vet så kastade pappa ut mig ur huset här om dagen bara för att han inte visste vad han skulle göra när han visste att jag hade rätt och han hade fel
2. Min mamma har fått för sig att jag är ett hopplöst fall som är dålig och bara bortskämd (HATAR att bli kallad bortskämd)
3. Min syster har anorexia och jag tänker på att hon kan falla ihop vilken sekund som helst när hennes kropp inte pallar något mer. Jag mår sjukt dåligt över det.
4. Men det är så arg över en så sjukt töntig sak just nu som bara är skämmit. (kan bero på att jag har lite PMS för tillfället)
ATT MIN KÄRA FAR HAR RADERAT MITT WOWKONTO
Jag har suttit med det spelet i jag vet inte hut många nätter och timmar, mycket är det måste jag säga. (ni som spelar vet hur det är) Jag har fått upp 13 gubbar till lvl 90 från lvl 1. DET tog så sjukt lång tid och när jag äntligen var klar med min "kämpande" SÅ TAR HAN BORT KONTOT!
Nej jag är inte spelberoend, men jag tar tagit mig sån tid till detta och så.
ÅH jag var bara tvungen att skriva av mig!
Bacon, svaret är bacon.
Förlåt om jag inte kan kommentera de första sakerna så bra mer än att det låter ju hemskt och jag förstår att det måste vara jobbigt för dig:(
Men då jag själv är spelnörd och vet vilken energi man kan lägga på spel så skulle jag balla loss totalt om någon fular sig på mina spelkonton! Allt som allt måste jag lagt ner nästan ett halvår av mitt liv till att spela spel och det blir ju en del av en:/ RIP ditt konto:(
Det sista… GQPUWTRBGLRBTER aaaarg. Jag vet hur mycket det betyder. De hade inte spelat någon roll om du var spelberoende, så gör man ändå inte!
Hoppas de blir bättre.. med allt :(