Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: måste-skriva-av-mig
Läst 1787 ggr
CupcakeGod
0

Jobbigt att vara populär?

Jag är inte direkt populär på min nya skola, men alla vet redan vem jag är. Hela skolan pratar om mig och det är så oerhört jobbigt. När jag började gymnasiet så ville jag vara en helt ny människa, jag vill inte få uppmärksamhet. Men det blev tvärtom.

På grundskolan var jag den som gjorde efterblivna saker och fick all uppmärksamhet, men jag tröttnade på det och därefter började jag skolka… För mycket uppmärksamhet är jobbigt som fan kan jag bara säga. När alla vet vem man är liksom. Det är så sjukt störigt. Folk snackar skit om en blablablabla.

VARFÖR MÅSTE JAG VARA DEN SOM FÅR UPPMÄRKSAMHET? VARFÖR????

Nä men det kula är att jag går på en liten skola med 100 elever. Gud så awesome!

Det kommer vara så jäkla kul om någon får reda på att min moster är Polens kändaste sångerska. Det kommer vara så jäkla kul…. Det är jo liksom min största hemlighet.

Behövde skriva av mig <3

Ztrawberries
2

Jag skulle inte bry mig, umgås med några vänner och ha roligt bara. Om det är någon som är elak och säger taskiga saker tycker jag att du ska meddela en vuxen, även fast de kanske kan tyckas vara "töntigt" så tycker jag att det är värt det! Jag tycker att det inte är värt att bry sig, men koncentrera dig på skolan! Skolka inte, du vinner inte genom att skolka. Hoppas att det hjälpte, vet själv att det kan vara jobbigt att stå i centrum men berätta för en kompis eller koncentrera dig på något annat, som att plugga. :) Med vänlig hälsning, Linda

Med vänlig hälsning, Linda Meijer, Ztrawberries Kaningård ♥

bambiiii
2

Vad heter din moster? :)

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

Blodfot
0

Jag vet själv hur dte är, jag är också poppis, men inte på dte bra sättät…. Alla vet om att jag har än pojkvän hehe!

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

PiganX
0

Om det är nån som på nåt speciellt/annorlunda sätt ger dig uppmärksamhet som du inte vill ha så kan du ju säga åt personen på ett vänligt sätt att du gärna slipper den uppmärksamheten.