Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: kärlek-och-förälskelser
Läst 3351 ggr
semenius95
0

Lång distans förhållande ?

Hur långt var de mellan er? Och hur länge var ni tillsammans ? :) 

Nyfiken. 

Just nu är de 34,6 mil mellan mig och min kille..Känns hemskt :/

Mimmi
1

Har haft långdistansförhållande på 60 mil och 100 mil (han flyttade under tiden vi var tillsammans). Efter lite mer än ett år flyttade vi ihop och har nu varit tillsammans i ungefär fem år.

Långdistansförhållande är svårt och jobbigt men det går om man litar på varandra och kan vara ärliga med varandra. Det är också viktigt att man inte glömmer bort att ha sina egna liv på sidan om också, och inte bara gräver ner sig i förhållandet. Att ägna sig åt sina intressen, träffa vänner och så vidare.

[Tuulikki]
0

Först ca 20 mil, sen flyttade jag och då blev det "bara" 17 och samtidigt smidigare att åka tåg. Vi höll ihop i typ 2 år. Gjorde slut i januari men pratar fortfarande varje dag och ses då och då. :)

[Tilde]
0

Jadu… jag bodde i Västerås och han i Köpenhamn. Fast vi hatar båda distansförhållanden så jag flyttade in med honom :) Detta var under 2011 och vi bor fortfarande ihop.

Anna
16
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi bor ca 885 mil ifrån varandra för tillfället… 😃 Los Angeles - Jönköping. Träffades online. Varit tillsammans i över 2 år. Vi flyger fram och tillbaka väldigt mycket, han har varit i Sverige i sammanlagt 10 månader och jag i USA i 3 månader. Under 2012 bodde vi tillsammans nästan hela året, men han flög hem nu i februari. Det är svårt, men det funkar absolut. Och det är värt det! Han flyttar snart hit på heltid, så vi behöver förhoppningsvis inte vara isär så länge till. Och så flyger jag nog dit i sommar igen. :)

Bild från våran 2-årsdag i vintras, hemma i kalla Sverige.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

[trabajo]
5

#4 Åååh herregud vilken fin bild!

Afturelding
1

Första året bodde vi 35-40 mil ifrån varandra, och mellan -09 och -12 var det ungefär 20 mil. Vi har snart bott ihop ett år nu, och firar fem år i juni :)

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

[00livia]
1

åh gud vilken fin bild! 🙂

Fridaaaa
0

6 mil emellan är längsta.
Gick på samma skola.
Bor ihop nu 🙂 Varit tillsammans i 5½ år 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Pennybus
0

Han bodde i stockholm, jag i Göteborg, höll 4-5 månader, men då jag inte kände att Förhållande var min grejj just då gjorde jag slut i december. 

Det värsta var att han blev så himmla ledsen(Jag också men han blev verkligen riktigt ledsen) och ja, det gjorde att vi inte snackar så mycket med varandra längre, och i värsta(?!?) fall träffas vi kanske i Maj på en mässa, men idk.

"i'm not scared of dying but i'm awfully terrified of dying alone"

[HamsterPamster]
0

Han en bit utanför jönköping och jag bor i göteborg, så det tar ju inte speciellt lång tid,3h för oss att kunna träffas.
Vi har snackat i fyra och en halv månad nu. Vi har träffats två gånger och vi planerar att träffas igen. jag är 98a och han 96a, ingen aning vad han ser i mig men jag är lycklig och det är han med ;)