homo??
Idag när jag kramade en av mina kompisar så kändes det jätte konstigt. Kag ville krama henne hela tiden och det känns som jag är homo? Är det någon här som är det och isf hur förklarar ni det för kompisarna? Får ni elaka kommentarer? Dela gärna med er!
Instagram @enzo.bordercollie & @mydoodl3s puss o Kram
Jag är homosexuell. Ingen jag har kommit ut till har sakt något dåligt om det. Fast vet du om du är homo bara för en kram?
Om du inte är helt säker så rekomenderar jag att du inte kommer ut förens du är helt hundra.
Gillar du tjejer? skulle du vilja ha sex med tjejer?
Om du är intresserad utav båda könen så är du bisexuell.
Att komma ut är ganska lätt, fast nervöst som helvete kan man bli. Beror ju på vem man kommer ut till.
Föräldrarna var jätte svårt och nervöst att komma ut till.
Familjen var svårt.
Fast mina vänner är jätte lätt att komma ut till.
Fast du borde kanske inte direkt gå in i skolan och ropa "Jag är homo!!!"
Tar någon upp det så kan du säga det. Kanske komma ut till några av dina bästa kompisar.
Fast kom ut till din familj först om du verkligen är säker på att du är homo.
jag är homo…jag kände exakt så för min bästa vän XD det var så jag började inse att jag gillade tjejer.. 😛fast du kanske är bisexuell (alltså att du gillar båda könen..)
jag började inse att jag var homo för ett par år sedan..min tjejkompis och jag brukade sitta och snacka om homosexuallitet och våra tankar om det :P edt var då det började komma upp för mig att jag kanske var lite homo.. kunde sitta och drömma om tjejer, tyckte att det var väldigt konstigt i början men nu ser jag inte direkt det som ngt konstigt XD har gay vänner och jag ser inget fel med de. elaka kommentarer? nope -.- bara ett par förvånade blickar 😛ska komma ut för min pappa idag (trodde att min mamma hade sagt det till honom -.- han tror fortfarande att jag är straight..) hoppas det går bra
Alltså jag vill ju nt direkt gurrgurra med tjejer men ja kanske som ni säger att jag är lite bi? Det känns nog mest att jag är typ transs? Jag vet nt men ibland känner jagmig så himla killig och särskilt när jag står och typ kramar/hänger över någon tjej som sitter och jobbar i klassrummet.
#3 Trans är man ju när man vill vara/är det motsatta könet. Vill du det då är du trans :P
Att du känner dig lite grabbig ibland betyder inte att du är trans.
Låter som att du är bi.
#2 Samma med mig o.o känner typ alltid så när jag kramar min bästa vän. Vi brukar kompis pussa också. Jag är bisexuell dock.
Alla som vet om att jag är bisexuell har inget emot det. De accepterar mig för den jag är.
Hoppas folk fattar sen då
#3 Skulle du vilja ha snopp, känns det som om du har fel kön?
Annars kanske du kanske känner dig dominant, så det är därför du känner dig grabbig? (Bestämmande, vilja ta hand om)
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Det kan kännas så när man kramar någon man tycker om ( tex en vän då) men det behöver inte betyda att det känns bra för att man är kär i vännen eller att man är homo för det. Kramas är mysigt ändå :) Men om det nu skulle visa sig att du verkligen känner att du är homosexuell så är det ju helt okej :)
Jag tycker om att krama min kompis och är ganska "närgången"(jag vet att det lät weird!). Jag är inte homo eller bi utan jag bara tyr mig till henne och vill vara så nära henne som möjligt för att jag litar på henne och hon känns beskyddande. Låter askonstigt jag vet men jag är typ rädd för att hon ska försvinna.. xp
Jag är bi men det vet egentligen bara min bästis. Hon var nog mest positiv när hon svarade. Vi brukar prata om homosexualitet ganska ofta faktiskt. Jag kollar mer på personlighet och inte på könet :)
#9 Inte weird, bara motsatsen till att vilja vara dominant. Undergiven. Vi är så olika. Vissa människor känner jag mig dominant inför och vissa känner jag mig undergiven inför.
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
It's not real friendship without homosexual moments.
:DD
#12 Så sant! :D
#11 ja precis! =)