Komplex
Har lite komplex över mina lår och min mage.
Men det är för att jag har fått "kärlekshandtag" sedan jag träffade sambon hehe men det kommer jag snart gå ner 🙂 Är inte mer än 5-10 kg, beroende på hur mycket muskler jag bildar🙂
Men försöker att inte leta fel, utan vara nöjd med den man är 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1 du har helt rätt där! Men du ser ju jättebra ut så du behöver nog inte oroa dig! (:
#2 Tack ska du ha 🙂
Jag tycker inte att det är något fel på dina öron 🙂
Söt är du med 🙂
#3 Tack, men med åren har jag blivit kallad sånt som "apa" "hamster" och sånt. Vilket resulterar ännu dåligare självkänsla
#4 Bryr dig inte om dem 🙂 Du är fin som du är, tänk på det.
De är förmodligen avundsjuka 😉
#6 visst är hamstrar söta. Men dom som kallar mig det. Tycker hamstrar är äckliga djur med stora öron ( vilket de visserligen inte är) Så ja, därför gillar jag inte ordet hamster? Ska bara säga en grej. Dina armar är jätte fina! Lika så din mage haka ansikte, ja hela du är en söt tjej!
Det beror på, en dag kan det vara mina öron, en annan min näsa, armar osv, ibland hela jag. Medans det finns dagar då jag faktiskt kan tycka att jag ser ganska bra ut!
Så är nog vi alla människor.. men man lär sig att gilla läget ju äldre man blir, man accepterar sin kropp och sitt utseende. Är ju inte så mycket att göra åt vissa saker, ingen idé att lägga energi på :) bättre att satsa på sin insida och må bra inuti!
Tycker ni är fina allihopa 🙂
_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺
#7 Fast mina armar syns ju inte på bilden :P (det är överarmarna som har prickar).
Har förresten också komplex över mina armar ): En tjej i min klass börja raka sina armar och sen gjorde ännu fler det. Alla tjejer och killar tyckte dom med utan hår på armarna var super söta O snygga. Så vad gjorde jag då? Jo… Började raka mina armar! Från jätte söta armar med ljusa hårstrån till nu: mina fula långa och smala armar med det tjocka hår som växer ut några dagar efter rakning. Och nu vägrar jag raka mig mer. Eftersom efter varje rakning blir hårstråna bara större, tjockare, svartare och fler!
#11 tycker inte det syns något men jag vet ju inte hur det är i verkligheten, hur som helst tycker jag synd om dig :/. Just eftersom jag vet hur det är att ha komplex för hår på armarna (har alltid av mycket av den varan). Jag har för övrigt komplex över händer och fötter, hår på armar+överläpp (ljusa ioförsig men har man väl börjat störa sig kan man inte sluta) och min icke så smala midja. Har inte fett eller så men jag är helt enkelt född med en ganska rak och kantig midja xO
"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks
8/5-13 & 1/6-13
#13 vänta va? Du är alltså missnöjd över att du har stora läppar?? Jag har det och får jämt höra hur folk gärna skulle operera så de fick såna läppar som jag osv - ta det som en komplimang! Älskar mina stora läppar, inte mänga svenskar som har såna :)
"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks
8/5-13 & 1/6-13
Har alltid hatat min kropp pga att jag är smal och har svårt för att gå upp i vikt.
Folk trodde jag hade anorexia vilket jag inte hade, kunde trycka i mig vad som helst och hur mycket som helst och det märktes inte på kroppen 😭
Men nu har "sambokilona" börjat på magen ^^ så det finns lite mer att ta tag i 😉 men skäms fortfarande över mina armar och handleder då de är jättesmala 😡 Men jag har väl börjat lite smått att acceptera min kropp och försöker hitta saker jag gillar med den istället och då mår jag bättre 😃
Varför se på det negativa när man kan se på det positiva 🌺
// Stephanie och hårbollarna 
Jag har komplex över att man ser varenda led och sena på mina fötter/händer och på halsen😕
Är inte ett dugg nöjd med min kropp, ända är kanske ögonen och ögonfransarna. Ser ut som någon jävla tjock knubbsäl typ med enorma kinder, lår, mage osv. Usch, hatar min kropp.
Simon Lindbäck
SimonLindback.se
Jag har haft komplex för lite olika saker, men nu älskar jag min kropp och tycker inte att det spelar någon roll… För mig handlar det inte om att tycka att man ser bra ut, utan att ta bort fokuset från utseendet.
#10-11 Jag har ganska långa hår på mina armar eftersom jag var underviktig en period och frös väldigt mycket. Men vad spelar lite hår för roll? Det är bara lite hår^^