Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettsex-och-samlevnad
Läst 1589 ggr
[Noxblood]
16

(x) Facebook

Jag hittade nån sida på fb som heter Cesurfritt, som lägger ut typ vad de vill. Härom dan la de ut en sexvideo vilket följde upp en massa kommentarer som bla sa: "Det finns ju barn här som kan se det där!" Eller "Varför lägger ni ut saker som alla inte vill se" osv…

Men det är knappt nån som klagar när djurfolk lägger ut bilder och filmer på när djur dödade och misshandlade?! Det ska man bara dela runt för att visa att man är emot det?

Själv tycker jag att misshandla djur är f*n mycket stötande än att se två personer knulla! 

Så varför klagar ingen på djursakerna när alla ballar loss helt på sexsakerna?

deleteduser
9

Ja precis, filmer behöver man ju inte klicka på om man inte vill. Men alla dessa djurplågeri-bilderna får man ju se vare sig man vill eller inte. Jag håller med dig till 100% :)

[00livia]
2

Håller med :)

Iceland
4

Jag håller helt och hållet med dig! :)

Visst borde kanske inte sex videor finnas på facebook häller, men jag är så otroligt trött på alla dessa djurplågeribilder som kommer upp hela ….. tiden!

http://isabellarun.weebly.com/

[Tilde]
14

Jag håller med! Hade hellre velat att mina barn såg någon sexscen (så länge det inte är våld i eller liknande) än djur som plågas och mördas.

Jag får ont i magen när folk lägger upp bilder på halvdöda djur. Jag VET redan att alla, inklusive jag är emot det, jag behöver inte se det för att få starkare antikänslor själv. :(

:holmgreen:
0

Håller med helt!

[Tuulikki]
0

Håller med fullt ut!

[Spökriddare]
0

Håller helt med dig!

[Noxblood]
0

Och just nu är jag mitt uppe i att ta bort folk på fb som jag inte vill ha kvar… Så jag har bla tagit bort några med oönskade inlägg;P