Skönhetstips!
Skriv era skönhetstips här! Jag har också en del tips att dela med mig av! Skriv skriv skriv!
Kram Ida 
http://idapttersson.devote.se
drick mycket vatten, ät frukt och va ute o gå :D
Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens 🙂
Få din skönhetssömn ;)
Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.
#2 skönhetssömn!? vad är det? jag är för f*n fulare när jag vaknar än när jag går och lägger mig! 😂
Gå inte ut med jordens snyggaste mohawk ut i regnet..den kmr att lägga sig ner ._. och bli jätte ful 😭why!?
#3 Haha typ att man inte får mörka ringar och så (har hört det)😉
Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.
#3 Om man har paraply, och tar med sig hårspray/vad man nu använder så kanske den håller sig lite? Iallafall tills man kan bättra på den? 😊
Skönhetstips.. Eh.. Ansiktsprodukter som innehåller alkohol torkar ut huden! Så använd något utan alkohol 🙂
/Jennifer
♥ http://jennuts.blogspot.se ♥
Ögonbryn för mycket för ansiktet, så när du nopprar ska du försöka följa din naturliga form, men piffa upp den lite. Du ska alltså inte ta bort hela ögonbrynen och försöka få dig ett par nya!
Tänk också på vad du äter, för huden och naglarna återspeglar det :)
Orkar du inte sminka dig en dag kan du bara smörja in dig med en ansiktscreme och använda ögonfransböjare! Då ser du fräsch och pigg ut ändå :)
Sov inte med hårstylings-produkter som gelé, vax, mousse, hårspray mm. gäller även om ni sover med någon som har det i håret. Det fastnar på kudden och antar att alla inte ligger stilla på natten och sover, så täpper man till porerna och får lättare finnar!
Jag var ett tag ganska slarvig med att tvätta ur vaxet och hade sjukt mycket finnar. Började sedan tvätta håret innan jag la mig och har inte alls haft lika många finnar sedan dess!
Simon Lindbäck
SimonLindback.se
Byt örngott ofta, annars ökar chansen att du får mycket finnar.
Lev på Dr Pepper, sov nästintill ingenting, sitt still i ditt rum och spela hela dagarna och nätterna och strunta i allt som betyder nyttigt, sen är de bara att säga hej till ditt nya vackra jag med ölmage och påsar under ögonen ^^
Håller med #9 sitt hemma och skrik såhär "försvinn din feta falukorv" när någon stör dig i ditt spelande. Köp minst 5 mössor som du bryr dig om, häll redbull på dina finnar så kommer dom försvinna snabbare, drick energi dryck när du börjar bli trött på lan och gå och lägg dig tidigast 06:00 så kommer du må skit bra. Sov dock max fram 12:00 (annars kante du lana på nästa kväll igen). Lev livet medan du är ung!
Klart att laxen ska ha en jolle
#10 "Sov dock max fram 12:00 (annars kante du lana på nästa kväll igen)." Pffft….dygna tre dagar i veckan liketotally. okej nu spårar vi hanna för de här handlade om skönhetstips.
#11 Jamen det är våra jobb att komma och blanda in våra liv i alla trådar (:
Klart att laxen ska ha en jolle