Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 1054 ggr
[skix]
2

Förvirrad kärlek

Jag är en aning kär i min kompis och han säger att han är kär i mig med men att han inte vill ha något förhållande för tillfället då han letar jobb och bara fokuserar på sig själv. Nu i helgen hade han tydligen varit ute på dejt med nån brud och det får mig att tänka, är jag bara en reserv tjej för han? Vill ju ha han men allt känns bara så svårt och förvirrande ><

[Taxie]
0

hm.. han kanske bara är osäker på sina känslor? och kanske har känslor för någon annan också. Jag vet inte, han kan ju bäst förklara saken 🙂

[skix]
0

Jag vet inte längre… Han säger att han inte vill vara med mig för han vill testa att vara tillsammans med andra tjejer först då han aldrig haft någon annan än mig(han är mitt ex också) innan han skaffar ett seriöst förhållande o.O

[rocklover]
0

._. sa ju att han gillade dig! BAM! IN YOUR FACE!

[skix]
0

#3 Jag har alltid vetat det smartassxD

[Taxie]
0

Jag känner igen dedär med att testa vara tillsammans med andra. När jag och min kille (tsm i över 3år) hade lite kriser så tänkte han ibland på om han skulle testa att hitta någon ny för att se om han fortfarande saknade mig och hade känslor. Men det blev aldrig något med det och vi är fortfarande tillsammans. Jag är den enda för honom han har haft ett seriöst förhållande med, det är samma för mig. Så kan förstå att vissa vill ha lite mer erfarenhet av förhållanden och det får man bara genom att vara tillsammans med olika personer tills man hittar den rätta.

[skix]
0

Jag fattar vad han menar men jag vill ju att han ska vara min :c xD

[Tilde]
1

Det där med att "testa andra" tycker jag är bullsh*t. Då är han inte säker på sina känslor för dig, men vill förmodligen inte såra dig genom att säga att han inte vill vara med dig. :/

Är han verkligen kär i dig existerar knappt andra tjejer, då behöver han ingen annan. Tycker du ska be honom att vara ärlig.

[skix]
0

Han säger att han älskar mig och vill vara med mig… Bara inte just nu… Kanske senare… Nu vill han vara fri och knulla runt som han uttryckte sig

[Tilde]
2

#8 I min värld funkar det i alla fall inte så. Älskar man någon så VILL man inte vara med andra. 😛 Men men, han kanske är annorlunda…

[MiniPim]
2

#8 förlåt men om han ligger runt med andra och håller på med dom, tycker du det låter som han älskar dig?

[skix]
0

#10 egentligen inte men jag accepterar hans val

Arinya
0

Låter bara helt fel, om han är kär i dig men går på dejt med en annan tjej….Är du säker på att det var en dejt?

[skix]
0

Han sa själv att det var en dejt

Arinya
0

#13 Okej…då vet jag inte :/