Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: kärlek-och-förälskelser
Läst 1131 ggr
IamWhatIam
0

Kan nån hjälpa mig?

Vad tycker ni tjejer om hos en kille? Om jag är intresserad av en tjej vad ska jag prata om och hur ska jag vara utan att verka FÖR intresserad?

RobinEH
10

Jag måste klargöra en viktig sak. Alla är olika, även om de har samma kön. Du kommer inte att få någon universal lösning.

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

Thildalulu
1

Det enda jag kan säga att du kan tänka på som nog många tjejer tycker lika på är att börja inte bete dig som att ni ska bli tillsammans första gångerna du pratar med en tjej. Såna killar struntar jag i för dom är jobbiga, lär känna personen och prata mycket o så, då verkar de mycket seriösare :p Då menar jag inte att prata i typ en vecka, för mig är det typ månader men jag är jag. Det är ju så att alla är olika.

:holmgreen:
0

Det är ju väldigt individuellt.

Men var dig själv och prata om grejer ni båda tycker är kul. :)

IamWhatIam
0

Thildalulu Åh Tack för tips! Jo det gäller nog att inte verka för på…vill också lära känna tjejen som kompis men vet inte riktigt vad jag ska prata om

PiganX
4

Var den du är och gör som du känner för, så kommer rätt person att älska ditt sanna jag. Ändra dig inte för att få någons uppmärksamhet.

Fridaaaa
0

Är individuellt. Var dig själv och inget annat 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Arinya
2

Jag tror de flesta tjejer gillar någon som faktiskt lyssnar på vad man har säga :)

Lavèn
2

Tror många tjejer faktiskt inte gilar de här bad ass killarna som så många  säger! Tycker du ska lära känna henne först, hon kanske inte alls är den som du tror. OCH(!) låt henne inte förändra dig!

Så bara att lära känna :D

Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens  🙂

[jusefinnn]
2

Prata på, var dig själv och bjud på dig! Skojja runt och låt konversationen spåra och dissa henne inte haha :)

Revolt
2

Var dig själv, lyssna på henne när hon pratar, skoja, och dissa ALDRIG henne!

~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥

IamWhatIam
0

Tack får alla bra råd! Hon är alltid med sina 2 tjejkompisar så jag får aldrig nån riktig chans att prata med henne det känns pinsamt när kompisarna är med…

Revolt
2

#11 skriv till henne på facebook, fråga om hennes nummer eller kik då? :) ett bra sett att ta kontakt!

~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥

[Tilde]
2

Var dig själv, prata med henne och var intresserad av det hon har att säga. Lyssna väl och var glad! :) Försök att hitta ett gemensamt intresse så påbörjar ni enkelt en konversation. 🙂

Är hon aldrig ensam i skolan så skriv på facebook. Så kanske ni kan träffas på fritiden och umgås.

IamWhatIam
3

Jag tror att jag har hamnat i den så kallade vänsonen nu några tips på hur jag ska komma ut ur den?

[MiniPim]
1

Säg att du gillar henne mer än en vänd