Letar dubbelhakor...
Jag har otroligt mycket komplex över dubbelhakor, kanske för att jag själv har det när jag böjer in huvudet. Hatar verkligen det och ska nog operera bort den!
Men iallafall, så hela tiden sitter jag och letar dubbelhakor, kollar från person till person efter dubbelhakor.
Är jag typ udda eller något? Har ni liknande "problem"?
Simon Lindbäck
SimonLindback.se
Jag tål inte människor som har tjocka fingrar..
Bacon, svaret är bacon.
Jag känner exakt samma som dig och checkar hela tiden in folk i min omgivning om dom har det för att jag gissar få en bekräftelse att alla har det i vissa vinklar mer eller mindre än bara jag :)
Alla har vi något som vi stör oss på och vi mäter oss gärna med andra.
Jag stör mig otroligt mycket på näsor och ögonbryn, men ingen är perfect, så är det!
#3 Åååh, vad är det du stör dig på med dom?
Jag ääälskar tydligaa ögonbryn, inte buskiga.. Tydliga :)
Bacon, svaret är bacon.
#4 Hahaha, det vet jag inte, de är liksom bara hår som växer på panna, blää.. haha vet facktist inte! ;P
Pannan*
Jag kollar inte dubbelhakor, utan typ hur benen/låren ser ut :o Men det är inte en jättestor sak egentligen, kul att jämföra lite för sig själv hehe :)
Jag kollar vader, eftersom att jag inte har några egna (:
#3 Det gör jag också… Klarar inte av folk som har hår liksom ovanför näsan, ser så äckligt & ofräscht ut… :P
Sedan har jag fobi mot illaluktande människor… Usch!
Simon Lindbäck
SimonLindback.se
Jag skiter fullständigt i hur folk ser ut, alla är fina på sitt sätt
Någon kanske är tjock men har snyggaste ögonen, en annan kanske har en stor och bred näsa men en kropp to die for! Sen finns det personer med dubbelhaka men som har världens vackraste hår, osv. 
Jag tänker på det positiva istället för att försöka hitta fel i andras utseenden. Måste vara jobbigt att göra det. Och det mår varken jag eller de bra av. :P
#10 Av det mesta jag har läst som du har skrivit här på TiF, så måste jag bara säga att du verkar vara en fantastisk människa 
#11 Aww vad gullig du är 
jag gör precis som du, och så kollar jag om deras mage putar ut i profil eller om det är helt platt.
Jag gillar inte fötter. Jag klarar mig inte utan strumpor! ;)
Jag bryr mig inte om utseendet, det ärmsom sagt som 10 sa, Men om det är nått som kan störa mig är det ögonbryn som typ sitter ihop.. En stor finne också, men jag känner väll mer "kan du inte tabort det bara?"
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
#15 Hahahaha, precis, det stör mig med när ögonbryn sitter ihop! ;P
Tycker inte man ska leta fel och ha komplex över saker och ting. Visst jag är inte 100% nöjd över min kropp men jag letar inte fel på andra eller försöker tänka på det jag inte är nöjd med min egna kropp.
Alla gillar olika saker och alla är unika på sina vis!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Håller helt med #10 Tilde, jag sitter inte och letar fel hos andra, skulle aldrig orka sitta och bedöma huruvida varje människa jag träffar har dubbelhaka eller inte (och andra ytliga saker). Visst, det kanske finns vissa saker man stör sig på men då behöver man inte titta, så enkelt är det. 
Och det är därför jag nästan fått fobi för att vistas bland många andra; för att de håller på att kolla på en sådär! Jag kan känna när någon stirrar på en och det är absolut inte behagligt. Jag håller med #10! Går till och med iväg och får hjälp med detta för att jag mår så dåligt av det, helt ärligt.
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
#19 Ja, tyvärr förstår ju inte alla att även blickar kan skada. Och jag känner verkligen igen mig, Smullis. Jag klarar nästan inte av att vistas bland mycket folk längre, och absolut inte bland folk jag inte känner. Dessa blickar (eller t.om kommentarer) gör mig vansinnig.
#20 Usch ja :( Försöker alltid strunta i det, men det är svårt alltså. Har dock aldrig fått någon kommentar av någon. Det ska jag nog vara glad för.
#10 bra sagt där! (; håller med! Alla ser olika ut. Jag tror att alla har komplex över hur de ser ut! Ingen e perfekt :P
Stör mig på ögonbryn som sitter ihop, ögonbryn som knappt existerar eller alldeles för ifyllda ögonbryn (tjocka alldeles kolsvarta, ditritad med en penna.)
Jag kollar öronsnibbarna… Udda jag vet
Klart att laxen ska ha en jolle
#24 D: då skulle du se att jag inte har tagit hål i öronen (är livrädd för nålar …O.o) !😮
jag brukar kolla in folks näsor
#25 Hehe oja jag ska nog sticka dig i sömnen >:D
Klart att laxen ska ha en jolle
Jag håller med Tilde. Jag struntar fullständigt i hur andra folk ser ut. Visst kan jag märka saker men det är inget jag hakar mig upp på. Påpekar heller aldrig någon annans utseende om det inte är en kompis, eller typ att hårbenan är sned, eller om typ tröjan sitter fast i byxan. 🙂
Jag kollar på folks längd. Varenda person jag ser så analyserar jag deras längd med laserögon. Jag hatar min egen längd och de är allt jag tänker på ibland.
På tal om dubbelhakor.. ett av mina mål i livet är att få en dubbelhaka, jag kan inte få de men jag vill.. :]
Nä men vad roligt!
Jag tycker nämligen verkligen illa om fötter. Om de inte har strumpor på sig. Andras fötter alltså 😂😃

Jag kollar aldrig fel hos andra, ser bara massa fel på mig själv istället. Därimot så tittar jag alltid på folks handleder/armar om det går..
Letar väl inte direkt fel hos andra, och jag tänker inte heller "men gud hur stor/liten är inte den personen…?" osv, däremot så brukar jag kolla hur andras hudkvalite är, lår och ögon, också huvudform och struktur i ansikte 😇 Inte för att leta fel, men för att jämföra med mig själv och/eller det är något som påverkar mig personligen. Och för att få inspiration… 😛
#29 Jag också!! jag tycker de är jätteäckligt om andra inte har strumpor på sig, jag känner mig extremt obekväm utan strumpor men jag tycker inte att mina egna fötter är äckliga eller nåt ^^
Blir äcklad av folk med hår på näsan
Hår PÅ näsan? Det har jag aldrig stött på ^^
#33 Hår på näsan? Aldrig sett på någon 😛
#31 Jag är precis som dig! 😃
Har sett det för många gånger 🤢 Växer hår ur deras smutsiga porer
#37 Låter inte trevligt alls 🤮
#38 I know
Jag bidrar med en charmig bild på mig och min dubbelhaka! Ser ju dock inte ut så hela tiden så hoppas ni inte tror de HAHA:D
#40 hahahahhahahahaha ååh snygg ;)
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
#41 Jag är en riktigt läckerbit :3
Något jag kan störa mig på är om människor är klippta på "fel" sätt, yrkesskada antar jag :p
#43 Hur menar du? 🙂
#44 är frisör :p så människor som har hack, ojämnt klippt, fel frisyr till fel ansiktsform m.m stör ihjäl mig ;)
#45 Aha då förstår jag 😛
Jag hade behövt klippa mig, slitet nu xD
#46 kom till mig vettja ;)
#47 Vet inte vart du bor så 😉
#48 haha ;)