Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: måste-skriva-av-mig
Läst 1976 ggr
[MiniPim]
0

Resa tillbaka i tiden.

Alltså, har aldrig ni velat resa tillbaka i tiden? 

Jag vill det sååå gärna. Jag är jättenöjd med mitt liv, jag ÄLSKAR mitt liv precis hela tiden. Bara att vissa tillfällen vill jag spola tillbaka tiden. 

Nu så ska en av mina lärare (som jag hade i f-2 bara för skolan var så liten så vi fick byta skola efter det) hon ska sluta. Jag har känt henne i 12 år, och hon är den absolut bästa läraren jag någonsin har haft. Jag var otroligt ledsen när jag slutade den skolan, men min syster går ju där. Men igår så sa mina föräldrar som varit på föräldrarmöte att hon ska sluta.. SÅÅ SORGLIGT! (kom gärna med tips, ska ge henne någon present <3) 

Men sen så saknar jag min förrförra klass som var när vi hade den läraren. Vi var nämligen bara 14 st på hela skolan, så alla kände varandra! 

Och ååå alla var så mycket trevligare och snällare då. Dagens barn sitter och spelar spel på datorn, LEK MED DOCKOR FÖR SJUTTON! 
Jag bara minns när jag och min bästis lekte med dockor på gatan, och när hennes bror ramlade och skadade sig så var hon så ledsen, men vi höll liksom ihop och allt… 

Det går seriöst inte att beskriva, det är så många saker jag vill uppleva igen. 

Har någon haft samma känsla? :(  hur får man bort den? JAG ÄR NÖJD ÖVER MITT LIV NU, BARA ATT DET FÖRRA OCKSÅ VA AWESOME. 

Kan man kanske resa tillbaka på riktigt? ;D

[MiniPim]
2

Jag ska kanske skippa min skolavslutning för att få vara med min syster och min gamla lärare istället!!

[MikeW]
0

Hmm.. Resa tillbaka i tiden. Det beror på, skulle jag vilja resa tillbaka i tiden för att ändra på saker jag har gjort - ja.

Skulle jag resa tillbaka i tiden för att uppleva händelser --- nej, det tror jag inte.

Jag har många saker jag vill ändra med mitt förflutna, fast jag skulle nog aldrig göra det även om jag kunde.

För jag älskar vem jag är just nu, och alla mina upplevelser som jag har haft i mitt liv har gjort mig till den personen jag är idag.

Ändrar jag kanske bara en liten upplevelse så kanske jag ändras helt och hållet. Och det vill jag inte :P

Och jag har inte många roliga/bra upplevelser i mitt liv som jag kommer ihåg.. Så har inte direkt några upplevelser jag vill uppleva igen.

[rocklover]
0

._. önskar att jag kunde resa tillbaka till vikingatiden :( elr till den tiden då allt var perfekt XD

Revolt
0

Om jag fick resa tillbaka i tiden typ 5 år och "börja om" därifrån skulle jag inte göra, finns saker jag absolut inte vill uppleva igen.

~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥

[MiniPim]
0

Jag skulle inte vilja börja om, utan resa dit och sen tillbaka :D

Jojaton
0

Finns perioder jag vill återuppleva, absolut - typ härliga sommarnätter med folk man tycker om, resor, festivaler osv. Få spendera lite extra tid med såna betydelsefulla människor som ibland försvinner lite för fort…

Johanna - Instagram

Frosstis
0

Ja klart jag vill resa tillbaka i tiden. Det vill väl alla. Finns alltid någonting som man vill uppleva igen, en härlig resa till röda havet och titta på de otroligt vackra korallerna, när man fick sitt djur, eller när man var liten och allting var underbart. Hade jag börjat om från nollan och vetat vad jag skulle göra för att livet skulle bli påverkat nu, skulle jag gjort det. Fast jag orkar inte vänta tills jag blir vuxen, så det skulle bli ännu längre tid dit ;)

WilmaP
0

Jo, det skulle vara skitpraktiskt! Jag har tänkt mycket på hur det skulle vara att kunna resa tillbaka i tiden men jag skulle hellre åkt tillbaka till den tiden då ex mina föräldrar var små, stenåldern, vikingatiden, då andra världskriget var osv fast att man liksom skulle kunna vara osynlig och typ gå runt där och se hur det var! Jag tror att man säkert någon gång kommer kunna resa i tiden. Det låter ju helt omöjligt att kunna för oss nu men jag menar för 100 år sen kunde man inte föreställa sig för fem öre det här med internet osv, och eftersom att allt bara utvecklar sig mer och mer tror jag inte att det är omöjligt! Tror inte jag kommer leva då dock men man kan ju alltid hoppas heeheee..

Revolt
0

#5 ja då skulle jag lätt vilja uppleva vissa stunder :D

~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥

[MiniPim]
0

Ja ellerhur alla! :))

#8 det vore också kul :D 

guud jag har hittat massa gamla bilder ocksååååå

Cazzos
0

Jag skulle vilja leva på den tiden då alla människor levde på egna kontinenter, utan några som helst moderna färdmedel (båt, bil, flygplan osv). Typ som indian i Amerika. Annars, så skulle jag faktiskt inte vilja spola tillbaka tiden. Jag ser fram emot min framtid :)

Juliaskaniner
0

Ja absolut, :) vissa stunder vill man återuppleva, andra inte.

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

[MiniPim]
1

#12 Precis! :) 

Jag kommer ihåg denna bilden tex! Jag och min absolut bästa kompis, vintern 2009 eller något tror jag.. eller 2008! Denna låten får mig att tänka på det! 

Är så ledsen att dom andra bilderna försvann, vi hade bilder från första dagen vi träffades liksom.. 

Bild: Haha åh vad små vi har varit! ;) <3 <3