blivit påkommen :(
Världens pinsammaste grej hände just, min mamma kom på mig när jag runkade. Jag kollade på porr (ljudet var på) och försökte stänga det och hon bara "har du låst din cykel?". Var fan tvungen att skrika för att hon skulle lämna rummet. Hon lär sig fan aldrig att man alltid ska knacka, när hon gick så lämnade hon dörren öppet…. Så jäkla pinsamt! Vad ska jag göra? Jag tänker fan inte sova, för att sova på dagen så att jag inte träffar henne.
Regel nr 1, runka inte när föräldrarna e hemma..
regel nr 2, ha inget ljud på. om du ska ha jävligt lågt x)
// Claudia Bertheau
BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com

Regel nr 3 lås dörren och om det inte går, sätt något under handtaget så att det inte går att trycka ner handtaget och öppna dörren 
eller sluta runka!! get a girl-/boyfriend ;)
The thing is that jag alltid låser dörren…
Men haha, idag skrattade vi åt det lol :D
#4 Det hade väl varit ännu värre om mamman kom in när han hade sex med en flickvän??? haha
#6 Haha nja jag vet inte, tycker det är mer acceptabelt att ha sexuella akter med en partner än själv xD men alla tycker såklart olika.
Som att inte din mamma onanerat själv.
Det är en naturlig sak och du behöver inte skämmas för någonting. Om hon börjar prata om det så säger du bara att du inte vill diskutera saken (om det är det du vill), eller så säger du vad du känner. 
#8 jag har aldrig onanerat. Iof är jag inte lika gammal som hans mamma men alla onanerar faktiskt inte :)
#9 Skulle tro att över 90% gör det, som inte ingår i religioner som förbjuder det.
Inte alla, men de flesta.
#19 Jag sa aldrig att alla onanerar. :)
#11 "som om din mamma inte har onanerat själv" - det tyder på att ofta hon inte har det och i princip att de flesta/alla gör det. :P jag menar bara varför skulle hon inte aldrig ha onanerat? :)
#12 Jag sa aldrig heller att TS mamma aldrig har onanerat, det jag menar är att "om din mamma onanerat själv så skulle hon förstå" :)
haha lol älskar när tjejer bråkar <3
Jag bråkar inte. Ur min synvinkel så försöker vi förstå varandra genom att kommunicera….?
haha amen jaha, Caroline!
Mmmmmmhhh :::))
haha lol :D
Stäng av ljudet eller ha hörlurar inkopplade!
jag är en ninjarunkare. har blivit påkommen 1 gång sedan jag började fappa ;)
Jag är en ninjarunkare! Har ALDRIG blivit påkommen.. :3
- Emil