Kär? :O
Är jag kär tro?
Jag umgås alltid med min kompis Jonte i skolan, vi är as bra vänner och har varit det länge, jag har aldrig riktigt haft känslor för han..
Men idag vad det någon konstigt.. Jag ville vara nära han, jag ville bara röra han och krama han och inte släppa..
Vi brukar alltid hänga över varandra typ för att se vad vi gör på våra mobiler osv.. Idag hängde jag dock OTROLIGT mycket xD På varenda rast så hängde jag över han, alltid när jag kollar på hans mobil så sitter jag ganska nära han fast inte så jag nuddar han, idag satt jag så nära han att mitt huvud var bokstavligen över hans axel xD
Han verkade inte bry sig… Och idag var vi mycket närmare varandra än normalt, jag gillade det..
Han låg även på mitt knä, och helvete vad jag gillade det! :O
Jag ville inte att han skulle lämna mitt knä..
Han är inte så där speciellt snygg eller så, han bara ganska söt när han ler.. Hans personlighet är dock den snyggaste som någonsin funnits!
Jag vet inte, är jag kär? Jag vill inte lämna hans sida..
Asså, när jag ser han då börjar inte direkt mitt hjärta slå snabbare eller så som det brukar göra.
Jag vill bara vara nära han.. Ugh, är så förvirrad -.-
Jag har aldrig varit kär förut så jag vet helt ärligt inte om jag är det.
Är jag kär?
kanske det du! :D gud vad kul! hoppas det går bra för varann! 😃
liiite OT men är det bara jag som total smälter utav bögkärlek? 😍
xD ❤️
#1 Min kompis gör också de, hon tycker av någon anledning jättemycket om dom och så fort hon ser två killar som ser söta ut tillsammans så vill hon att de ska bli yaoi och bla bla bla.
#3 Lol! haha :P
Låter som om du iaf börjar få känslor för honom efter det du beskriver, spännande att se hur detta utvecklas :) Gulligt! Eller så tycker du bara om honom otroligt mycket som en vän liksom.. men det låter lite som om det är på väg till det andra stadiet ;)
#5 :) Ja, jag tror inte jag riktigt älskar han än, ska försöka få reda på om han ens är homo.. Förhoppningsvis innan jag börjar få starkare känslor för han. :)
Jo det låter ju som om något är på gång :) Och det är ju supergulligt så jag hoppas allt kommer gå väl! ^^
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
#6 Ja försök lista ut det på nåt smart sätt så snart som möjligt.. :)
#8 Antar att det lättaste sättet är bara att fråga rakt ut xP
Antingen det eller så tar jag lite på han på lite privata ställen och ser hur han reagerar ;)
lol, skoja bara :P Skulle inte göra något sånt xD
Fast tror inte det är så lätt att bara fråga, i min ålder brukar man gömma det, och eftersom han är kristen & hans familj så tror jag inte att han skulle våga komma ut som bög..
Tror inte han vet att jag ens är det, jag sa det till han fast på ett litet skämt sätt, så han kanske inte tog det på allvar…
Hmm… hur ska jag säga det då? Att bara helt random säga det går inte riktigt för mig.
jo! jag kom på en liten plan! >:D
Jag kan fråga han ifall han har en tjej (vilket jag vet att han inte har :P)
och när han säger nej då kanske han frågar om jag har det, då kan jag säga att jag är homo! :D
Yay, bästa planen evah! xP
Kanske han skulle känna sig lite bättre att komma ut till mig då (om han nu är homo).
..Fast för att vara helt ärlig jag är ganska säker på att han är homo.
För ett tag sen eller så då visade han mig en bild på en halvnaken tjej och sa "nice".
Fast på det sättet han sa det på, det lät verkligen inte som att han tyckte det.. Han lät också lite nördig när han sa det och så log han, fast såg inte riktigt ut som ett riktigt leende.. Såg verkligen fejk ut.
Och han verkar inte ha något problem med det när jag kommer lite "bögit" på han.. Jag typ lutade mitt huvud mot hans axel några gånger idag och han brydde sig inte alls..
Kanske han är bög.. Fast jag ska inte dra slutsatser, jag får fråga han helt enkelt.
Hoppas det går bra för er! :3 o glöm inte att skicka bilder på er när ni kysser varann till mig! :3 såååå gulligt *dör*!
Hoppas det går bra för er! :3 o glöm inte att skicka bilder på er när ni kysser varann till mig! :3 såååå gulligt *dör*!
xD
Om det händer något mellan oss så ska jag vara säker på att skicka en bild till dig! ;)
Yeey! :3 när jag ser två st killar hålla varann i handen o se extremt kära ut så är det precis som att se jordens gulligaste kattunge :3! Ååhh! :3 feminina bögar :3 smälter varje gång jag ser en extremt feminin kille (ja, jag vet, jag är vääääldigt weird XD)
#13 Där kan jag hålla med dig! Feminina killar är som en riktigt go kladdkaka :*
Tyvär är jag dock inte alls feminin xP Inte han heller :P
Vi är väldigt grabbiga… Fast vi är jätte söta ändå xP
Du låter rätt så lycklig och kär enligt mig ;)
"Har du tjej?"
Ne
"Kille då?"
de va de första jag tänkte på när du skrev att du skulle fråga om han hade tjej :P
Tänkte precis som #17! 😛
/Jennifer
♥ http://jennuts.blogspot.se ♥
Vad kul att di hittat någon du gillar!
Jag tycker att du ska göra som du sa, eller iallafall testa (fråga om relationsstatus).
Annars låter du det komma naturligt, men om du känner att du vill fråga och få ett direkt svar, gör det!
Du kan ju alltid fråga (hur du nu än väljer att göra det) om han är homo, men annars tycker jag du kan avvakta lite med att berätta om dina känslor tills du är helt säker. Dina känslor verkar ju nya så vänta och se hur det utvecklar sig, det blir lätt konstig stämning när vänner erkänner att de har starkare känslor för varandra, och det är ju dumt att riskera det om det nu visar sig att du inte är kär, om du förstår hur jag menar?
Johanna - Instagram
#20 jag förstår! :) kommer inte säga något till han på ett tag..
Idag i skolan har vi iaf varit nära varandra igen :)
På en lektion så tåflörta jag med han och han tå flörta tillbaka, och vi höll varandra i handen två gånger idag, inte värst länge, första gången var kanske 3 sec och andra bara 1 eller två sec, men ändå :P
Och dom var och badade idag, och jag brukar alltid umgås med jonte och två vänner till, och dom ville dissa jonte för han tog tid på sig, fast jag sa nej vi väntar..
Då när han kom ut och jag berättade hur dom var taskiga o ville dissa han (på ett skojsigt sätt) så gav han mig en puss på pannan <3 :D
Den kanske inte betydde något fast jag gillade det ändå :)
Och nu i slutet på lektionen så tog han mig på kuken, och klämde också.. Fast han skrattade så det var bara ett skämt tror jag.
Vi skämtar alltid, typ hela tiden vad vi än säger så skojar vi typ.. Så det är svårt att veta om det vi gör med varandra betyder något eller om det bara är på skoj.
Jag berättade även att jag var bög två gånger idag, fast sa dom båda under ett skämt, så han kanske tog det som skämt..
Lite svårt att veta när vi alltid skämtar hela tiden xD
#21 naaaaaaaaw! :3 ni verkar ju jätte gulliga ju! :3 ni borde gifta er och skaffa 3 st ungar 😍!
#22 Herregud! xD Haha :P
Oh och en till grej som jag glömde nämna :P När vi gick till badhuset så sa jag helt random att min rumpa kliade.
Då sa han "ska jag klia åt dig?"
Då sa jag "ja" och han tog hela sin hand på min rumpa och kliade xD
Haha, det kliade inte längre efteråt ;) :P
Jag vet inte hur ni är.. men såna saker som ni gör skulle jag aldrig göra med någon som inte är 'mer' än en kompis ;P Så då kanske han tycker lika som du eller så har du fått honom att dras med även om han inte är kär i dig. Jag vet inte xD
Men lycka till :)
Gayrelationer är det gulligaste och finaste som finns, killarna är så ödmjuka mot varandra (oftast) 😍
Bacon, svaret är bacon.
Så som du beskriver det så låter det faktiskt som att han är homo, eller åtminstone bi. Jag menar, hur ofta ser man en straight kille pussa en annan kille på pannan? Har aldrig jag sett i alla fall.
#26 Håller med dig, haha :3
Lycka till TS!
Åh vad härligt 🙂
Lycka till!
Ts skicka PM till mig om hur det går! måste veta hur det går för er :3
#9 HAHAHAHAHHAHAHAHHA "eller så tar jag lite på han på lite privata ställen och ser hur han reagerar ;)" förlåt men där fick jag mig ett gott skratt xD
Även jag typ dör söthets-döden när jag ser bögar, haha men sååå gulligt!
De verkar ju vara nåt iaf, jag kan heller inte tänka mig en straight kille pussa en annan kille på pannan om det inte var nåt, eller hålla varandra i handen :)
Haha lite konstig fråga kanske, men hur kändes det när han tog på din penis, hahah asså kändes det inte nåt eller var det upphetsande eller ja? :P
Lycka till!
~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥
#29 Jag kan posta lite här hur det går mellan oss då och då :)
#30 Haha, när han tog sin hand där så tänkte jag inte på något, det var ganska trevligt kan jag ju säga :P Ville inte direkt att han skulle ta bort handen, fast jag kände inget fören han klämde lite :P
Han nuddade inte min ..grej, när han bara hade handen där.. Så blev inte så upphetsad.
Fast ett litet tag före det så satt han i mitt knä lite, och DÅ blev jag upphetsad xP
Kände hur jag började bli lite hård så jag knuffa bort han så han inte skulle märka, fast jag ville att han skulle sitta kvar…
Fast jag vet inte, det är ganska "normalt" i våran klass att man gör lite gay grejer med varandra.. Han har aldrig gjort det på mig förr, så jag vet inte, det kanske är lite mer än på skoj :)
Hoppas jag iaf :)
Har nästan lust att bara gå fram till han, skrika YOLO! och kyssa han xD
#31 just do it! gå fram till honom säg "jag gillar dig Jonte <3" , gå fram till honom, kolla djupt in i hans ögon och kyss honom (om han ger dig en vafan-håller-du-på-med-blick så kysser du inte honom utav skrattar och säger" jag skämtar din lilla fjant!"-.-)
#32 HAha, det skulle nog funka ändå xD Fast tror inte jag vågar! :O
Vet också inte hur saker blir mellan oss efteråt.. Jag skulle inte vilja göra något som förstör våran vänskap eller gör det pinsamt mellan oss.
Han är världens snällaste och roligaste personen jag har träffat, vill inte på något sätt göra det pinsamt mellan oss eller riskera att förstöra vår vänskap.
Jag får se, jag ska försöka komma lite närmare honom denna veckan och se hur han reagerar när jag kommer så nära honom.
Backar han undan då är svaret lite tydligt att han inte gillar mig på det sättet. Men men, vi får se xP
#33 <3 meh! kom igen! :D går säkert hur bra som helst! om du har hans nr så kan du skicka en kärleksdikt 😞jag gjorde det med en tjej, hon blev jätte rörd o tyckte att jag vart jordens gulligaste O.o höll på att få panik när jag såg att hon skrev, men det gick jätte bra!👍
#34 Får se :P
Vad hände efter att du skrev till henne? :)
#35 varje gång vi träffades stod vi och log/rodnade mot varann XD fast det visade sig att hon vart straight men vi fortsatte att vara kompisar XP
#36 Vad trevligt :) Synd att hon inte var intresserad =/ Fast roligt att det inte blev konstigt mellan er :)
#37 meh..YOLO! ._. bara skriv en gullig liten kärleksdikt (elr så skickar jag min dikt till dig -.-) och skicka den..:D
#38 haha, grabbar brukar inte direkt skriva kärleksbrev eller dikter xP
Men skicka gärna din dikt! :) Vill läsa den :D
Åh, pojkkärlek är så sött!
Om du är kär eller ej är det ju faktiskt du som avgör.
Är själv en mycket yaoi-bög-älskare, fast på ett diskret sätt.
Om jag hade vart pojk själv hade jag ganska garanterat vara bög. No offense, men tjejer är riktigt jobbiga!
Att skriva en kärleksdikt och skicka tror jag inte håller så bra dock. "#17 skrivet av Arinya" är ett bättre alternativ isåfall att skoja men endå se. Annars tycker jag att du ska låta tiden utvisa det.
Det är väl tyvärr ganska svårt i dagens samhälle att själv avgöra om en kille är homo/bi eller ej med tanke på att det är "inne att leka gay", men detta låter väl lite för seriöst, än vad jag sett. Men det enda sättet man kan vara säker på är väl egentligen att fråga, eller om han säger det själv.
Har själv haft en-två fall då jag blivit lite kär i en kille, och efter ett (bra tag -.-) säger han att han är gay. Jag var ganska pissed över att han inte sa det tidigare, men när man tänker på det så var det ganska "uppenbart".
//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa) _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_
Gulligt! :) Hoppas att det går bra för dig!
- Emil
Om du blir hård av att han sitter i ditt knä så är det nog mer än vänskap ;) testa närma dig honom o se vad som händer, och skriv gärna här hur det går! :)
Idag fick jag en puss på kinden <3 <3 :D
Och vi höll även hand på lektionen ett litet tag, fast det var nog inget serriöst med hand hållningen, jag hade ritat något på bordet och den lilla bitchen som han är så var han tvungen att försöka sudda ut det. :P
Så han tog suddit och så tog jag tag i hans hand så han inte kunde använda den, jag drog ner handen under bordet också, han hade suddigt i den andra handen nu då..
Vi höll händer under bordet, det var så skönt. Jag tryckte inte på hans hand ganska hårt längre, ville han ta bort handen så kunde han nog ha gjort det ganska lätt :P
Vi höll hand ganska länge, det kändes så skönt :)
Och den där pussen på kinden! :D
Var inte berädd på det, jag blev SKIT röd efteråt xP
Min kompis tiffany sa efter han släppte "Aww vad gulligt, vad röd du blev mike"
Jag blev ganska nervös, men shit vad jag gillade det! :)
#42 Jag blir hårt ganska lätt av han faktiskt, det räcker att jag har min fot på hans eller hans på min så kan jag bli hård xP
När vi höll händer så blev jag också lite glad där nere om du fattar ;) :P
#54 naaaaaw! :3 han måste vilja bli mer än vänner! sabba inte allt nu bara XD :3
#43 haha kankse konstigt att jag känner så för jag känner liksom inte dig alls, men blir så glad när du berättar om detta! Hoppas han känner lika. Fortsätt skriva här hur allt går ;) Lite OT men jag undrar bara, säger folk mike: "micke" eller "majk" ? Haha :p
#44 ska försöka att inte sabba allt xP
#45 man säger "micke" :P Jag stavar det bara utan C för tycker det ser bättre ut xP
#46 okej :) Förresten skulle ni inte kunna ses efter skolan och se hur allt känns då?
#47 Naej tror inte det, tycker det känns obekvämt att vara ensam med någon annan, föredrar att vara med flera..
Fast även om jag skulle så sitter han hemma och spelar spel xP Han är inte heller ute och är med folk och så. Det är typ bara tjejerna i våran klass som är det, killarna sitter bara hemma :P
#48 okej :p lycka till!
Aaaw gud va gulligt! Ni verkar passa bra ihop!! Våga ta steget Mike, han gillar dig nog!
Instagram @enzo.bordercollie & @mydoodl3s puss o Kram
:P hur gick det idag? :D
nrar oxå!! Jättenyfiken.. :D
Instagram @enzo.bordercollie & @mydoodl3s puss o Kram
Verkar som att det blir mer och mer mellan mig och Jonte för varje dag som går.
Idag så gjorde vi ganska många saker, jag tog på hans rumpa några gånger, och också nu efter skolan. Fast då tog jag verkligen tag i han :P
Han verkade inte bry sig om det :P
Jag tog även på hans k*k några gånger, asså på byxorna :P
Han tog någon gång på mig också.
Och jag var väldigt nära han idag, jag kramade han väldigt mycket idag xP
Fast en sak jag gjorde som jag trodde att "nu har jag sabbat det"…
Jonte låssades vara ledsen (efter vi hade skoj bråkat med han) då höll jag om han och sa "blir du bättre om jag slickar ditt öra?"
"Ja" sa han då, det var på skoj fast jag gjorde det ändå och slickade han på örat xD
Han blev lite chockad och mina vänner skrattade ihjäl sig och jonte var lite äcklad såg det ut som.. Fast tror han låssades vara äcklad för vi gick direkt till nästa lektion efter det och vi satt brevid varandra och gjorde lite saker som att ta lite på varandra och så :P
#53 XD kyss honom nästa gng ni träffas! :D
Nej xP
Vill vänta lite mer. Är fortfarande inte säker på om han är homo eller inte.
#55 meh..FEEEEGIS! ._. bara gå fram och fråga honom "du! ska vi..tja..jag e gay, ska vi testa att vara ngt mer än vänner?.."😂
Homosexuella är så fina…. :')
Men gör så här då… skoja lite om bögar och sen fråga "Fast på riktigt, vad tycker du om homosexuella egentligen?"
Ett annat bra ämne är att t.ex. män påstår att de är homofober men lebbkärlek är HEELT ok, diskutera och fråga vad han tycker? :))
#56 xD Haha
#57 Kanske! :)
#58 Ganska bra inledning tycker jag! :)
Åh, hoppas det går bra för dig! :>
Tycker inte du ska kyssa honom än, tänk om han är straight och du ba pang på rödbetan, då blir det lite awkward ;)
Ja väldigt awkward xD
Jag har inga planer att kyssa han föräns jag vet att han gillar killar.
Tror jag kommer vänta minst en vecka till iaf :P
Ska försöka komma närmare han så han fattar lite att något är på gång.
Fast det är lite svårt att göra det när vi båda är sånna clowner, vi skojar i allt vi gör typ så det är svårt att fatta när man är seriös eller inte..
Ta tag om hans "orm", om han gillar det så kan du vara säker på att han är gay/bi :) (lol) Detta är nog det sista du bör göra!
- Emil
#62 De har redan tagit på varandras k'kar ett antal gånger xD om du läser tidigare inlägg ;)
Vet han om din läggning då? :)
_
#64 Jag tror det, är ganska osäker.. Jag har sakt att jag har varit homo några gånger, fast alla gånger var när jonte och mina kompisar & jag skojade..
Det var 1 gång då vi körde sanning eller konsekvens, jag tog sanning och han frågade om jag var homosexuell, då sa jag "ja"
Han sa typ "Va- o, oke- okej" typ han blev lite stum..
Fast jag bytte snabbt samtals ämne, och med tanke på hur mycket vi skämtar med varandra så kanske han tog det som ett skämt.
Så jag är inte alls säker faktiskt.
Då kanske det är första steget är att säga det så det är klart. :)
_
Jupp :P måste bara vänta tills rätt tillfälle, typ ifall dom frågar mig om tjejer eller förhållanden eller så.
Vore ju lite konstigt om jag bara gick fram och sa "Jag är bög! :D"
:P
Om han har tagit på din k'k så är han nog homo, tro mig! ;) Jag är dock inte homo, men tror att jag ändå fattar.. Vet dock hur det är att vara kär, jobbigt tycker jag.. Någon som håller med?!
- Emil
#68 Nja, det är ganska "normalt" för dom i våran klass att göra gay saker..
Håller nog med dig du! :P
Då kan du ju ta på den hur mycket du vill? :)
- Emil
xD haha det är sant :P
Stör du dig på att killar säger "jävla bög" som något negativt till andra? Jag gör iallafall det, trots att jag är hetero.. (Kanske lite smyg-bög?) :O
- Emil
#72 😡jag blir jävligt sur för att de andvänder ordet bög som förolämpning! -.- min kompis skrek "jävla bög!" till en kille en gång, jag frågade henne "asså! är det ngt fel på bögar elr!?" ._. hon svarade "nej.." ända sedan den dagen slutade hon andvända ordet "bög" som ngt negativt :)
Nja, det beror på hur det sägs..
Jag har inte så stort problem med det faktiskt, eller jo det har jag fast ändå inte.. svårt att förklara hur jag tänker. Som sakt det beror på hur det sägs..
Lycka till :) Men är det inte dags snart att fråga om han är homo, ju längre tiden går desto kärare kommer du bli antagligen. Om han nu inte är homo så kommer du bli väldigt besviken och ledsen, så jag tycker att du ska fråga honom innan dina känslor blir allt för stora.
#75: 1+
#75 det är sant.. ska nog fråga han nu i helgen om han kommer in på skype :)
Frågade han på skype nyss.. Han är tydligen inte bög :P
Fast tur att jag fick reda på det nu när jag inte har allt för stora kännslor för han :)
Jag är inte så kär i han som tur är. Bättre lycka nästa gång xP
:(
- Emil
Meh blä vad trist att höra det #78😕.
Men kanske bra att du fick reda på det nu, innan du hade kärat ner dig ordentligt och blivit jätteledsen.
Men jag tycker det är lite konstigt att han har gått med på hålla handen, grabba tag i rumpan på dig osv.. Ger juh lite falska förhoppningar om du frågar mig.
Hoppas det går bättre med nästa kille Mike😉*uppmuntrande kram*.
Sen hoppas jag att det är ok att jag som inte längre är tonåring skriver här. Har juh varit det en gång i tiden och minns den tiden mer än väl*s*.
En fråga bara.. Hur går det för alla med kärleken? :)
- Emil
#81 Starta en ny tråd om det! Skulle va kul att läsa😃
Åhh, vad synd. Nu blev jag lite hjärtekrossad. :l
#81 - Haha, uruselt? 😛
_
Åh nu vart jag med ledsen haha :(
#78 Säker på att han inte bara sa nej för att han inte vill att det ska komma ut?
Vet han ens 100% säkert att DU är bög? Jag menar, eftersom att ni tydligen skojar så mycket och att han antagligen tog alla gånger som du sagt att du är som skoj, så kanske han inte vet det.. och då vill han inte säga det till dig?
Bara något jag gissar på x)
Men väldigt tråkigt om han inte är det D:
#80 Ja det är tur det :P blev bara PYTTE lite ledsen när han sa att han inte var bög, fast jag började inte gråta eller något så, det var mer "åh, fan då! >:("
:P
Det är klart du får skriva här! :) Vi bryr oss inte så mycket om du är tonåring eller inte :P
#85 Han vet nog inte 100% att jag är bög.. Jag tänkte på det själv att han kanske inte vill komma ut. Men men, vad ska man göra? :P
Jag kan ju inte tvinga han att komma ut, och jag vet ju inte alls om han är homo eller inte..
Ugh, jobbigt det är att vara bög i min ålder =/
Fast jag blev inte så ledsen, jag antar att om han är bög så kommer han ut när han vill, det är inget jag kan kontrollera, för tillfället så får jag antar att han är hetro och gå vidare med mitt liv :)
#86 Jadu..
Ja, är nog extremt svårt D: är ju bi, så har ju två kön att "välja mellan" om man säger så.
Du kommer hitta den perfekta "homisen" (tyckte det lät bra xD) för dig snart ska du se ;) det tar tid!
hihi :3
Börjat snacka med en kille nu idag x) Han är 15 väldigt söt OCH han är bög! :D
Han bor ganska nära mig också! och det bästa! Han går i skolan precis brevid min! :D
Han är skit snäll också! hihi x)
#88 Ååååh så roligt! :)) Då önskar vi dig lycka till igen då! :D
Konstig fråga :s Är du "tjejen" eller killen? Förlåt om det störde dig :3
- Emil
#90 Eftersom jag är bög så är jag killen, och den jag är tillsammans med är också killen.. Det är typ hela poängen med att vara bög :P
Om du menar vem det är som ligger under och vem det är som är på toppen, då är jag också båda, han med. Man kan turas om vettu :P
#88 Åh, vad roligt att höra! :D Lycka till, stort! Håller tummarna för det bästa åt dig. Uppdatera mig :D
F.M.L!
Han gillar någon annan kille.. Jag tror jag bara ska ge upp, klarar fan inte av detta längre.
Fan vad jag önskar att jag var hetro då skulle jag inte ha sånna här jävla problem hela tiden.
#93 Om du var hetero skulle du troligen ha VÄRRE problem. ;)
Nä, slappna bara av och ta dagen som den kommer. Möter du någon så gör du det liksom, att tvinga fram något blir sällan bra. :)
_
#93 Ge inte upp Mike! Det kan ändra sig med tiden om ni fortsätter prata. Bara ha lite hopp så ska du nog se att det ändrar sig. Om inte, så hittar du garanterat en snart.
Tror inte det skulle spela någon större roll om du är hetro eller homo. Hade du varit hetro hade du säkert stött på någon bra tjej som gillat någon annan, det finns alltid någon som gör det.
Du kan PMa mig om du vill prata, finns!
Förstår att det känns frustrerande, men stressar du upp dig blir det bara värre tyvärr :(. Slappna av, ta ett bubbelbad eller så och fortsätt ändå snacka med killen, för precis som #95 säger så är det absolut möjligt att han ändrar sig med tiden. :) Så nej, ge inte upp vad du än gör! C: Du verkar vara en väldigt fin person Mike så det skulle förvåna mig till döds (:P) om du inte hittar någon snart :) Kram
Tack hörni <3 :)
#97 din lilla bögis :3
#97 din lilla bögis :3
Meh…vafan!? Kom inte min långa text med nu dååå!?
Man möter motgångar hela livet men jag tycker inte du ska rusha in i ett förhållande utan låta det utvecklas självt, och vet du, det kryllar av killar (;
"i'm not scared of dying but i'm awfully terrified of dying alone"
#98 xP Du får skriva om texten :3
Gå typ in på en gaybar :3
- Emil
#102 ok..-.- orkar inte skriva så mkt men..du får en förkortad version :3!
Din lilla bögis :3 <3 kan inte fatta att du fortfarande är singel du är ju perfekt :3 hoppas du hittar ngn, annars kan du joina mig, team "dö ensam med 10 katter!" :D
#104 Haha xP Du är så gullig du :)