Tandläkare
Uschuschuschuschusch Fick nyss reda på att jag ska till tandläkaren i veckan och laga ett hål, dvs att jag måste ta spruta dvs att jag kommer kvävas, huhhuh. Jag HATAR sprutor, iaf tandläkarsprutor, de är gigantiska ): Så nu sitter jag här och föreställer mig känslan när den nålen pressas in i huden och den kalla vätskan som rinner ut, uhuuhuhuh, hatar det ): Det är så illa att de måste använda lustgas och bedövningssalva när de bedövar mig, usch. Tips på hur man kontrar sådant här uppskattas mer än gärna :|
"i'm not scared of dying but i'm awfully terrified of dying alone"
Jag hatar också såna sprutor! Men hos min nya tandläkare har dom typ någon ny bedövning. Dom typ sätter dit some en sak där det ska bedövas också kommer vätska och jag tycker att det inte gör ont alls! :D Fråga om dom har någon sån :D
Jag får bedövningssalva och lustgas så tror inte det hjälper ;-;
Tandläkar sprutan botade faktiskt min fobi för sprutor😃 Ett tips kolla inte på sprutan innan du tar den😉
Jag gillar inte heller att gå till tandläkaren eller sprutor:P
Ena gången jag var in och lagade ett hål (första gången som jag minns, vet ej om jag gjort det när jag var yngre), så tog jag ej bedövning. Men gick ganska bra ändå :) Gjorde ej ont bara ilade som tusan ett tag.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Min hals svullnar upp och jag får in luft men inte jättemycket samt kan jag inte svälja pga bedövningsmedlet vilket gör dehär med tandläkare såååå mycket bättre haha
Säg att du inte vill ha bedövning!🙂
Jag har lagat ett hål en gång och då hade jag ingen bedövning.