Klänning till bal i nian?
Jag går ut nian i år och då behövs det självklart en balklänning
Jag börjar dock bli lite stressad då de flesta av mina kompisar redan köpt sina och jag har verkligen inte hittat den perfekta klänningen än. Är det någon mer som har bal i år, isåfall vilken klänning ska ni ha?
Eller någon som har tips på fina klänningar eller en bra hemsida där man kan beställa? Den ska helst vara kort, men helt ok med längre "bakstycke" eller liknande! Alla färger går bra men helst inte helt vit eller svart!
medarbetare på allergier.ifokus .
Wää, jag ser inte fram emot att ha en sån bal i 9:an, jag hatar att ha klänning ;p Men kolla på nelly.com, jag tror dom har många klänningar.
Vi hade ingen bal i 9an. Enbart "avslutningsmiddag", dock inte direkt finklädda :P
Men Nelly.com bubbelroom mfl brukar ha snygga klänningar 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
MQ brukar ha fina klänningar, lite sådär lagom uppklädda.
När vi hade avslutningsfest i nian så hade jag en knälång klänning från Vila. De brukar ha en del fint :)
"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks
8/5-13 & 1/6-13
zalando.se och boozt.com :)
Tack för alla tips om hemsidor! Hade bara kollat på nelly.com men nu har jag att göra ikväll ;) Vill helst inte beställa från Nelly då jag vet jättemånga som har gjort det och vill helst inte ha samma, men annars tycker jag de har riktigt mycket fina klänningar nu! 😂
#4 Shit vad fin den blev! Skulle också haft en sån syster, hehe.
medarbetare på allergier.ifokus .
#7 Tack! Det är bra med systrar ibland ;)
Jenjenhouse.se :)
Bacon, svaret är bacon.
jag håller också på att kolla på klänningar! Parisnytt har fina klänningar
Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!