Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettsex-och-samlevnad
Läst 4792 ggr
[00emi07]
0

Oskuld

Hej! Precis som rubriken lyder: är du oskuld, sen närdå?

Hanna
0

Sen när? Man är oskuld tills man haft samlag första gången. Eller du kanske menar att man haft det och alltså inte är oskuld?

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Jessicahagstrom94
0

tänkte skriva som #1

vad menar du?

[00emi07]
0

# 1,2 det jag menade var, har du haft samlag, eller ej, och i så fall hur gammal var du. Lite otydlig fråga (;

Emmetem
16

Jag är 110% oskuld, och har haft pojkvän i 2 år ;)

/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.

semenius95
0

Jag har haft sex, och första gången var på början av de året jag skulle fylla 15. (2010)

Jessicahagstrom94
0

Jag förlorade min 2009. träffade min nuvarande pojkvän i augusti det året, fyra månader senare ungefär förlorade jag den :) är helt säker att det inte hann bli 2010 innan, haha.. hmm..

[00emi07]
0

(;

Clariiz
0

Jag blev av med min 2010 med min dåvarande pojkvän :)

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

BeccaTilda
1

Blev av med min 2009 med min nuvarande pojkvän :p

[00emi07]
3

Menade mer, hur GAMMAL du var

Afturelding
0

Jag hade sex första gången 2008. Var då 15 år gammal, och det var med min sambo :)

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Fridaaaa
1

Ej oskuld. Var 16-16 1/2 år när jag förlorade den.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Humsy]
1

Förlorade min när jag var fjorton med min dåvarande pojkvän. :-) Ångrar idag att jag inte väntade tills min nuvarande, men vad ska man göra..

[SophD]
0

Var 14 år - med min nuvarande pojkvän.

Jessicahagstrom94
0

Jag hade fyllt 15 :)

Potatisen
0

Förlorade den 2011, var då fjorton år och förlorade den till min bästa vän.

BeccaTilda
0

Jaha! Hade precis fyllt 14 :)

[Spökriddare]
11

Förlorade oskulden när jag var elva år gammal.

BunnyHope
6

#18 Det var tidigt!😮

Du är saknad…
Edward 31/8-11 5/7-12

Arinya
4

Va på valborg 2011, var 16

[Spökriddare]
2

#19 Alldeles för tidigt. Men det var trots allt med en tjej så ja.

Cutiepie
1

Jag var 14 år :)

Jullanhugo
3

Oskuld

dermot
14

LIKE A VIRGIN, HEY! 

Jag är oskyldig :))

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

skeppskátten
4

19 och oskuld, är inte så mycket för förhållande. :-p

Freestyla dig rakt ut i ovissheten och släpp taget

Medarbetare på Sorg ifokus

[rocklover]
6

#21…om det räknas så förlorade jag oskulden när jag var runt 4 O.o råkade gå in i min bästa vän när vi stod i duschen tillsammans (Don't even ask why we duschade together!)

[Tuulikki]
12

#26 fast bara för att du nuddat henne naken hade ni ju inte sex.. :p

Fridaaaa
3

#26 Att ha samlag med en tjej och röra en tjej i duschen t.ex är 2 helt olika saker (alltså då om man är tjej själv hehe)

Underbarn
0

Förlorade oskulden för 3 år sedan när jag var 16.

[trabajo]
4

#27 & #28 Vem sa att det var en tjej? Kan man inte ha en kille som bästavän eller?

Revolt
4

#30 man har fortfarande inte haft sex med någon bara för man råkar nudda någon som är naken?

~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥

[trabajo]
5

#31 Sa jag de? Nej. 

Sa det bara för att alla antar att ens bästavän är en tjej bara för att man själv är det.

Fridaaaa
3

#32 Det var ett exempel…. Plus att det ej är vanligt (vad jag har märkt i alla fall) att tjej och kille duschar ihop, om de ej är tillsammans eller liknande 🙂 Men bara min egna uppfattning 🙂
Så det var inget "antagande"

nottheonly
5

#33 Fast de var ju bara 4.. och då är det nog inte så ovanligt att man duschar tillsammans. Man är ju så liten då, så man tänker ju inte på samma sätt ^^ 

Fast jag tycker det låter lite konstigt förlora oskulden när man är 4….?

Fridaaaa
3

#34 Jag syftade på vad #32 skrev, som jag tolkade som att hon menade oavsett ålder (alltså inte #26) 🙂Så var inte syftat på just den kommentaren just det som jag skrev i #33 🙂

Frida B
6

Oskuld och 16 år

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

[Taxie]
0

2009 och då var jag 14 år och dum. Ångrar personen jag hade sex med som dumpa mig några dagar efteråt… men kunde ju inte veta. Men brukar ändå säga att min pojkvän tog den för var mer seriöst och vi har hållit ihop i 3 år och 2 månader nu :)

Revolt
5

#32 Tror inte fridaakesson tänkte på om hon skrev tjej eller kille. Jag menade att det spelar ingen roll om det var en tjej eller kille i detta sammanhanget för det var inte ens de fridaakesson ville få fram med sitt inlägg ens! :p ta det lugnt!

[Tuulikki]
5

Jag skrev som jag gjorde då #21 skrev "Alldeles för tidigt. Men det var trots allt med en tjej så ja." och när #26 då sedan skrev "om det räknas…" så antog jag att hon menade med en tjej också. 

Självklart kan man ha killbästisar med🙂

[trabajo]
0

#38 Vadå ta det lugnt? Förövrigt fattar jag inte ens vad du menar 🤐

-Idaoh-
1

Blev av me min 2007 , va 14 år 🙂 Konstig kille , men tyckte inte sex va nått speciellt då .. Var ung och levde rövare 😃

Revolt
4

#40: okej tar om det. Jag tror inte fridaakesson tänkte på om hon skrev kille eller tjej. För det var själva "oskuldsgrejen" som hon ville få fram, inte om det var en kille eller tjej.

[Spökriddare]
0

Varför har mitt inlägg blivit bra inläggat fem korviga gånger? 

Seriöst, ugh. Inte direkt positivt att förlora oskulden vid elva årsålder.

/El bitterfjant

Fridaaaa
0

#43 Man fick icke svära…

[Spökriddare]
0

#44 Ber om ursäkt..Blev bara en aning upprörd…nej irriterad. Eller ingen aning bara reagerade på det.

Bananbullar
0

Första gången var när jag var 17 år gammal med min dåvarande pojkvän.

Jesperlinden97
7

Jag är oskuld, har till och med en tröja med Kalle-Anka för att bevisa hur oskuldsfull jag är, för det är ju Kalle ;)

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

BunnyHope
3

Kan lägga till att jag också är oskuld, 13 år!😃

Du är saknad…
Edward 31/8-11 5/7-12

Sweety
0

Är inte oskuld. Jag var 15, skulle fylla 16. :)

- Medarbetare på Lockar ifokus.

https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!

Blodfot
0

för mig beror det å¨hur man ser det…. om dte var friviligt eller ej….

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

conadrie
0

Oskuld, 16 år.

:')
0

Jag är oskuld och 15, men jag vet inte om jag kommer vilja ha sex på ett bra tag. Men man känner sig pressad för att alla andra har det. Någon annan som känner som mig?

Frida B
0

#52 känner precis som du :/

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Blodfot
0

Jag vet exakt hur du har dte, dock är jag inet oskuld har förlorat den för länge sen, men ajg känenr så med spriten…. *suck*

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

bellanova
0

jag var 13 Kanske tidigt men jag ångrar det inte

Revolt
0

jag var 15. ångrar det inte alls.

Gaiezza
0

14, inte oskuld.. Jag gillade personen och trodde att han gillade mig tillbaka. Men han var bara ute efter sex.

Bacon, svaret är bacon. 

[Bolten]
0

skulle fylla 13 om jag inte minns fel :)

[rocklover]
0

#58 var ung du var! :O jag ska fylla 12 och leker fortfarande i skogen XD fast de tjejerna som är i min ålder är helt tvärtom ._. går runt och super och sånt O.o

[Bolten]
2

#59 folk mognar olika =)

Pennybus
1

Oskuld, 15 år, har heller inte blivit kysst eller kysst någon :)

"i'm not scared of dying but i'm awfully terrified of dying alone"

Nwmo
0

#57, synd. Jag hatar att se hur tjejerna i min klass går för äldre och sedan blir utnyttjade.. :/

- Emil

Blodfot
0

Första gången jag hade dte var när jag var 10, men ville inte egentligen , min kompis muta mig och dum som jag var så lät jag han, ångrar mig så himla mycket och skyller på mig själv  Men första gången jag verkligen ville var bara för någon månad sen, var 15 då….

nlinds
0

Hade precis fyllt 13, var dock inte med på det. Men sånt händer and life goes on :)

"After every storm, comes a rainbow" Regnbåge

Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi

Tashie
0

Fyller femton om en vecka och kommer tyvärr inte förlora oskulden för jag är äcklig och slemmig och smyghomofober blir hellre gay än rör vid mig.

Ingen big deal.

Gaiezza
0

#62 Ja, det var riktigt hjärtekrossande. Mådde så sjukt dåligt, mår fortfarande dåligt efter det.

Bacon, svaret är bacon. 

Nwmo
0

#66 Vad heter j*veln som utnyttjade dig? :/

- Emil

Gaiezza
0

#67 Gabriel.

Bacon, svaret är bacon. 

[Ebidda98]
0

Oskuld och okysst ;)

[WickedAlly]
0

Jag var 15 och det var med min dåvarande pojkvän, vi höll ihop i fyra år ungefär. Har aldrig ångrat det :)