Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: om-ifokus-sajten
Läst 616 ggr
[Tilde]
0

Vad vill ni läsa om?

Har ni några tips eller förslag på nya artiklar här på TiF? Vad vore intressant/roligt att läsa om? 🙂

Eldlilja
0

Kanske något om olika fritidsaktiviteter🙂? Berätta lite om olika aktiviteter utifall att någon inte har så mycket att göra på fritiden och vill ha tips? Och om någon sedan ser artikeln men någon aktivitet inte finns med, så kan man kanske dela med sig i kommentarerna, så kan man hämta inspiration både från artikeln och kommentarer🙂.

PiganX
0

Har en hel del förslag på vad som borde skrivas om, allt detta jag skrivit ned har jag inte så stort behov själv av att läsa om, men kanske andra känner att de skulle vilja läsa om det. :-) 

• Familje- och vänskapsproblem (och hur man kan hantera det) 
  • Hur man går vidare när man mister nån som betyder mycket. 
  • HBTQ, hur man bemöter andra och hur man själv kan hantera det om man tycker det är svårt. (Finns ju dock en sajt på iFokus om det, men finns ju många tonåringar som kanske vill läsa om det). 

Kan fylla på listan om jag kommer på mer intressanta ämnen som rör tonåringar :p Kanske ev. kan hjälpa till att skriva nån artikel om jag får tid/lust över nån dag.

[Tilde]
0

#2 Bra förslag! Känner dock inte riktigt att jag är personen att skriva sådana artiklar, så om du (eller någon annan) vill hjälpa till så vore det super! 🙂