Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettsport-och-aktiviteter
Läst 1793 ggr
hamster_tova
1

Tränign för boxare.

Hej jag har bara en random fråga till er som håller på med någon sorts kampsport. Hur ser eran hemma / privata täning ut? till exempel vad är det ni tränar när ni inte är på gymmet eller på någon förening?

Geru
0

Löpning gjorde jag väl mest:p Annars inte mycket. Man kan köra allt möjligt roligt.

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

[Gesus]
0

Kondition i massor…

Fridaaaa
0

Hopprep kör många boxare med :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Gesus]
0

Ja hopprep självklart, bra för fotarbetet också

Skugga med lätta vikter i händerna

hamster_tova
0

tack :)

JuTsu
0

Håller själv på med taekwondo. Tränar det jag behöver på träningen. Kan hända att jag sticker ut och springer ibland, men ytterst sällan, och oftast för att hålla vikten när det gäller viktklasser inför tävling. Och sedan är det bara våra rörelsemönster som jag kanske måste träna på ibland så att de sitter innan gradering.
Fast jag vill börja träna på gym, mest för att det är kul och för att snygga till magen en aning, heh. Det är så snyggt med magrutor. x)

Du behöver egentligen inte träna något speciellt hemma om du inte känner dig underlägsen eller något. Men om du tävlar och så, så är det nog som sagt bra med kondition. Och styrka så klart.
Men om man nu vill träna så, så får man ju också se över sin kost.

Sedan gör jag också så att jag tittar mycket hur andra gör, och lär mig av det och testa grejor hemma. Ibland ute på gräsmattan med syskons hjälp.