Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: måste-skriva-av-mig
Läst 3705 ggr
[MikeW]
15

Är bögar bara ute efter sex hela tiden eller?!

Asså shit vad jag börjar bli trött just nu asså!

Jag är medlem på Qruiser och försöker hitta en pojkvän. jag är 16 och det är fan 30+ gamla gubbar som skriver till mig som frågar saker som "är du kåt?" "Vad har du för kalsonger på dig" och blah blah blah.

Skrev med en kille där igår som var 26 typ, han verkade skit trevlig sen så frågade han om han fick köpa mina kalsonger -.-
inte bara det utan han ställde väldigt personliga frågor.

Och idag snackade jag med en kille som är 18 som också verkade skit trevlig! Men han hade tydligen en pojkvän, och dom vill ha en bög kompis som dom kan runka tillsammans med… 

Varenda person jag har pratat med är BARA ute efter sex! och det gör mig jävligt äcklad asså!

Är homosexuella killar bara ute efter sex eller?
Jag är inte medlem där för att få ha sex, jag vill ha en pojkvän och den sidan har äcklat mig så jävla mycket att jag börjar skämmas att jag är bög.

UGH, så trött på detta! Jag vill bara skaffa en snäll, rolig och söt kille som inte bara tänker på sex hela tiden. Men istället får jag en massa gamla gubbar. 

Måste bara skriva av mig lite.. Jag tror jag ska sluta gå in på den sidan. Det äcklar mig att bara gå in där nu mera.

[NinaCrown]
5

Det är så på de flesta hemsidorna man är med på, även om de är riktade till andra målgrupper. Är bara att radera och blockera, oavsett vart man hamnar på internet så finns det mysko människor 😕

Fridaaaa
1

vanligt med hetro med.
Fått många PM osv på t.ex dayviewers, kamrat när man hade det ect, av kåta killar, som är mest ute efter sex osv.

Så är vanligt överlag, vilket är trist.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[MikeW]
1

Mm. Blockade en person jag snackat med lite just nu. Han och hans pojkvän ville ha sex tillsammans med mig -.-

Herregud vad trött jag blir

[NinaCrown]
1

#3 Tyvärr vänjer man sig på något vis efter ett tag… Kan tänka mig att det inte är lika vanligt för killar att få dylika mejl på mer hetronormativa hemsidor men tjejer får det väldigt ofta där… Radera+blocka blir ofta rutin, är det något väldigt grovt som skrivits kan man även göra en anmälan till crew så att personens konto blockeras.

PiganX
3

Ja internet är ju ett enkelt sätt att ta kontakt med andra människor på, och många verkar ju vara ute efter t.ex sexpartners, och då är det ju klart att man stöter på många såna. Och det är ju lite synd, man önskar ju att man kunde ha lite mera ordning i allt kaoset, så att de som söker sex kan hitta någon att ha det med, och att de som vill träffa kärleken lättare kan göra det. 

Förstår att det kan kännas lite hopplöst det där, haha :p men det är likadant med alla människor, inte bara homosexuella. 

Ge inte upp, du hittar nog honom nån gång! :-)

Jesperlinden97
0

Jag håller helt med dig, kompis! 
Jag är också medlem på qx, jag har bland annat fått meddelande av 67 åriga gubbar, eller folk som vill köpa mina underkläder…

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus. 

Jesperlinden97
0

HAHA, så nu att du också fått erbjudandet…Pma mig hans användarnamn, vill se om det är samma snubbe! xD

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus. 

[00emi07]
0

Jag tror det kan bli svårt att hitta en kille på såna sidor. För homosexuella " kommer" mer kärleken tillslut. Dock inte på såna sidor ); Du får se, nån da kommer den rätte (:

[Tilde]
2

Tänk på språket! :)

Men överlag på internet är det massa pervon och äckelgubbar, tyvärr. Vissa sidor är värre än andra. iFokus verkar i alla fall vara fri från såna människor (förutom spammail man får ibland). 🙂

[Tilde]
14

HAHAHA på tal om Dayviews och pervon… Så var det en 93:a som skrev precis och ville träffas, så jag svarade "Jag har inget behov av att träffa random killar från dayviews" och då blev jag kallad hora. Logik på högsta nivå! <3

[00emi07]
0

#10 va?! En 93 årig person? Hihi

[Tilde]
6

#11 93:a = person född år 1993 😉

Fridaaaa
6

#8 Det är ingen skillnad på hur homosexuella hittar parnter än hetro :) Finns sidor, pubar mm för de som är homo med :)

#10 Haha sånt man skrattar åt ;)
Jag fick ett PM där att jag var snygg osv skrev då att jag ej är intresserad, för att jag har sambo, fick svar " han behöver inget veta", jddu xD Visade min sambo det haha :P

[Tilde]
1

#13 Hahaha ja såna kommentarer får jag hela tiden! Vem fasen VILL flirta med konstiga killar på internet när man har pojkvän/sambo? Deras logiiiiik… 😂

Fridaaaa
0

#14 Säger detsamma haha
ja jag har fått en del haha :P

[MiniPim]
6

HAHAHA om han får köpa dina kallingar? 

jag avlider lol.

Revolt
0

Förstår att du tycker det är jobbigt :( Är ju tyvärr många som bara är ute efter sex eller runkmaterial (lättklädda bilder) osvsett om man är homosexuell eller hetero…förstår att det är jobbigt för dig, tänk såhär: de är klart det finns andra homosexuella som vill ha ett seriöst förhållande, alltså finns de ju någon där ute som letar efter någon som du :)

~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥

PiganX
0

#9 Tänk på språket..? Var det någon som skrev nåt olämpligt? 😮

[Tilde]
0

#18 Ja TS svär väldigt mycket i texten!

[MikeW]
0

#19 Förlåt för det :( Är bara så less på dom människorna där inne.. Var ganska arg efter att jag hade blivit lurad två gånger av personer som jag trodde skulle kunna vara den för mig..

monstermash
0

Varför är du medlem på Cruiser för att hitta en partner? Det är allmänt känt att den sajten främst är för oseriösa som vill ha kortvariga förhållanden och sex. Jag hoppas att du åtminstone skrivit ut på din press om vilken åldersgrupp du inte vill ha mejl ifrån. Ok, alla läser inte pressen, men låt bli att svara och igga dem bara. Det är liksom inte värt det. Naturligtvis letar de partner för sex osv där inne, när det är så många med deras läggning på samma ställe.

Jag har träffat skitkul personer på cruiser, en del idioter också för den delen. Skulle aldrig få för mig att ragga där inne dock, är bara inne för eventuell vänskap :)

[MikeW]
0

#21 Hittar tyvär ingen annan sida :'( Önskar det fanns någon annan sida fast jag har letat och letat men hittar ingen.

Jag har skrivit att jag inte vill få medelanden från 25 åringar och uppåt.
Och har även skrivit att jag verkligen inte är där för att få sex.

[rocklover]
1

#22 ._. det bästa är väl att gå ut på stan och lära känna ngn? tror knappast att ngr seriösa hänger på Crusier.. 😃

Arinya
4

Jag vet världens sötaste bög man kan hitta. :) Han är också medlem där och har samma problem :p

Dock är  han ju 21 i sommar och tycker kanske att en 16 åring är lite för ungt, men själva poängen är ju att det finns underbara människor även där! :)

[MikeW]
3

#23 Finns knappt inga killar i min ålder som är homosexuella (iaf knappt inga som har kommit ut)
och bor i borås. Skulle säkert gå i kanske stockholm eller göteborg fast tror inte det går så bra här. :(

Afturelding
0

Det är ju tyvärr, som alla andra sagt, väldigt vanligt på internet. Men det finns faktiskt seriösa personer på Cruiser, en av mina vänner träffade sin pojkvän där för tre år sen. Men de syns inte lika mycket, tyvärr.

Försök helt enkelt att ignorera dem. Man brukar upptäcka ganska tidigt vad det är för person. 

Jag har fått förfrågningar på andra sidor om jag kunde tänka mig att sy ett par trosor till en man i 25-års åldern, helt oprovocerat. (missförstå mig rätt, jag tycker inte att det är fel att män bär det, men just förfrågningen som kom från ingenstans var ganska absurd). Har även råkat ut för män som velat plocka upp mig på sommarjobbet, efter att ha pratat med dem i fem minuter. Och om jag vill ha "en hund att leka med". (personen ville alltså agera hund och ha sex).

Så det finns absolut väldigt frispråkiga människor ute på internet, minst sagt. Det enda man kan göra är ju dock att antingen sluta använda internet eller hel enkelt ignorera dem.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

[MikeW]
0

mm, jag får bara ignorera dom.. är nog bästa lösningen :P

ThreeStars
0

Har samma problem .-. Bara massa gubbar som är efter en D:

Nwmo
3

OMG! Mike?! BOR DU OCKSÅ I BORÅS?! :OoOoOOO

- Emil

[MikeW]
0

#29 Hell yeah!!!! :D Bor på sjöbo :P

Nwmo
0

Jag bor på Göta! If you know where dat is. :DD

- Emil

[MikeW]
0

Har bott på göta när jag gick i mellan stadiet :D Hur länge har du bott på göta? :O

Nwmo
0

Sen jag var 6, jag är 14 nu! :) Heter Emil, jag var en fin liten p12a.. :3

- Emil

Greigh
0

MikeW:
Har du testat att registrera dig på http://www.sylvester.se/

Hoppas den sidan är lite mer seriös :)