kill-problem
lite info som är bra att veta:
(Han och jag träffades som typ "på g" i några veckor tills jag insåg att jag inte hade några känslor för honom medans han var typ jättejättekär i mig men vi bestämde oss för att vara vänner iaf eftersom vi har typ alla lektioner tillsammans och sådär. Jag förstod inte riktigt att han verkligen var kär i mig eftersom jag hört den historien så många gånger och så har killarna bara låtsas liksom. Well vi blev jätte nära och kunde verkligen prata om allt, vi träffades ibland efter skolan och kollade på film och pratade typ problem och så)
Nu till det som jag behöver hjälp med.
I Torsdags så skrev han ett långt inlägg till mig på facebook som jag såg på fredags-morgonen. Där han skrev hur han hade fått nog och att han inte fattade hur han kunde betyda så jäva lite för mig och hur jag kan tycka det är tabu att kyssa honom men vilja kyssa en annan kille och att han inte vill vara min "jävla nallebjörn" mer osv.
Jag stannade hemma från skolan den dagen, Jag svarade långt tillbaka hur mycket han betyder för mig som vän och att jag inte kan hjälpa att jag inte är kär i honom osv. Sen sov jag tills halv 4 på eftermiddagen och sen satt jag och grät och grät och grät för att han skrev så elaka saker. Typ att han inte brydde sig ett skit om mig och min "jävla snyfthistoria". Jag grät oavbrutet i flera timmar.
jag kände liksom, fine om han hatar mig för jag kan inte klandra honom, jag hatar mig själv med osv. Om han mår bättre av att inte vara runt mig så får det bli så, jag vill bara att han ska må bra liksom.
Men sen på kvällen skrev han att han inte menade någonting av vad han sa och att han var påverkad medans han skrev de två första meddelanden och att han tycker det är värt att vara min vän osv och naturligtvis blev jag ju glad för det. Men jag kan fortfarande inte släppa hur jävla ont det gjorde av allt han skrev och sen samtidigt att jag har separationsångest och allting. Jag är skitförbannad på honom just nu och kan inte riktigt vara som vanligt mot honom.
nu undrar jag, gör jag fel som fortfarande är vän med honom?
Medarbetare på bildredigering! :)
Nej, jag tycker du ska förlåta honom och fortsätta vara vän med honom. Han var nog säkert väldigt sårad av att du inte var kär i honom också, han kände sig säkert dålig och att han var inget att ha. Man kan lätt skriva elaka saker då, och att han dessutom var påverkad förvärrar kanske lite också. Du gör absolut inte fel!
#1 jaa jo, kanske var mitt fel som inte riktigt fattade att han verkligen var/är kär i mig. Jag kanske har fått honom att tro något eller liknande.
Även fast vi har haft den konversationen ganska många gånger om våra känslor för varandra liksom.
Medarbetare på bildredigering! :)