Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: böcker-film-och-musik
Läst 4923 ggr
lilla jag
4

Att träffa sin favo artist!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Visst är det skoj att få träffa sin favo artist som man värkligen tycker är bäst? Har ni några bilder med eran favo artist? Isåfall kan ni vl lägga upp den här och skriva lite om den?

Denna bild på på mig och Malcolm B ifrån Xfactor! Jag träffade honnom igår på Mejeriet där han sjöng/rappade 😉Han var som vanligt jätte duktig och kommer alltid vara det för mig 😃

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

[Tilde]
0

Kul! 😃 Jag har inte träffat någon av mina idoler, dessvärre :/

Afturelding
0

Dessvärre är de flesta av mina favoriter döda, många sedan 70-talet 
:( Och de andra är "för kända" för att jag ska ha möjlighet att träffa dem, typ Marilyn Manson.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Fridaaaa
1

Har inga idoler direkt just nu.
Har många favoritband/artister istället :)
Men för mig är det inget speciellt att träffa artister, för de är inte mer speciella än andra tycker jag personligen, bara för att dem är kända :) Men detta är min åsikt. Inget mot någon annan eller så, utan hur jag känner det själv :)

Några artister/band har jag träffat: Afrodite, Frida (hon som sjunger "dunka mig gul och blå"), han som spelar Alex (tror jag han heter?) i Skilda vädar, Hasse Kvinnaböske bland annat :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Zlarviig]
2

Haha, min mamma arbetade med Malcolm och hans lillebror när dem gick på dagis. Dem bor bara några hus från mig 😛

Jag har inte träffat någon av mina idoler heller.. Fast jag har träffat Joel Kinnaman! Han spelade in snabba cash 2 utanför min skola och jag och mina kompisar sprang ner och fick en kram och tog bild med honom. Men bilden är på min trasiga mobil… 😭

Anna
2

Jag träffade bandet Paramore backstage innan en spelning i Stockholm i november 2009. Riktigt häftigt :) Fick prata en stund och få lite grejer signerade. Mitt absoluta favoritband, som jag sett live 4 gånger (3 i Sverige och 1 i USA) hittills. Förhoppningsvis får jag träffa dem igen i sommar på Peace & Love, om allt går enligt planerna!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Hamsterlycka
0

Jag har inte träffat någon riktig kändis än. Har träffat Molly Sandén, Loreen, Amanda Fondell och några fler svenskar. Men i april ska jag äntligen få se Justin Biebeeeer! <3

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

Fridaaaa
5

#6 Men dem 3 är  kändisar? :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[rocklover]
0

:D jag har träffat en "känd" bloggare! :D ..vi träffades på ica elr ngn annan matbutik och jag kändxe igen henne på direkten! :( har inga bilder från den dagen *snyft* det som var extra kul den dagen var att jag fick träffa hennes flickvän också! :D

[trabajo]
1

#4 ohhhyeeeah…

Jojaton
0

Well, Amanda Fondell gick på min gamla gymnasieskola, i samma klass som två av mina nära vänner.

Annars hade jag tyckt det var fett att träffa Rebecca & Fiona, för de är så sjukt inspirerande även (och främst, enligt mig) utanför musiken! 

Men mitt absoluta favoritband är ju Muse, men vet inte riktigt vad jag skulle få ut av att träffa dem.

Johanna - Instagram

[MiniPim]
5

Har träffat Lotta Engberg ;) haha

[Zlarviig]
0

#9 Va? 🤔

[trabajo]
0

#14 Allt jag skrev åkte bort och kvar blev det där.. haha 🤔

dermot
0

Amanda Fondells syster jobbar på Ica där jag bor, såååååå jag har träffat en kändis syrra ;D Och sen har min kompis gått på samma skola som Amanda och Robin Stjernberg. :)

I övrigt har jag inte träffat någon kändis direkt, men jag har träffat och pratat mycket med honom som gör rösten till fågeln --> totally hjärnsläpp, vad fan heter han? <--- i Lejonkungen (svenska då). 

Jo, Lasse Brandeby också, men han är ju död nu.

De som jag verkligen hade velat träffa kommer jag nog aldrig få träffa. :c

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

CaptainBunchie
0

Jag skulle gärna gå på konsert med mitt favoritband, dessvärre turnerar de vad jag vet bara i USA och runtomkring, och jag tror knappt det vet om Sverige, haha! Skulle vara helcoolt att få träffa dem. :D

//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa)        _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_

[Tilde]
2

Alltså… Jag såg Miyavi (japansk artist) på Grönan förut när han hade turné! Det var en ganska liten konsert, så lite mer personligt än att vara en av 20 000 i publiken. 😉 Tyvärr fick jag inte chansen att charmera honom med mina fantastiska japanskkunskaper! *host*

:holmgreen:
0

Jag träffade Epica och Frantic Amber (och några fler, men de är inte mina favvo band på samma sätt.) ^^

Det var sjukt kul och jag dog lite! Så härliga människor, de satt där och drev med varandra, as kul. Så pratade de med mig också(😃) Jag kunde inte sluta le på flera veckor. Det gjorde mitt år! Hhahah förmodligen mitt liv också xD

Dipsie'n'Poo
0

Om jag skulle ha träffat One Direction någon gång. Skulle jag dött!
Eller om det kommer hända. Kommer jag dö!
Men in my Dreams liksom. 😛

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

[Zlarviig]
0

#13 Jaha 😛

Glömde att jag har träffat Dead by April också, dock bara på en konsert men jag gjorde brofist med allihopa 😂

Ebba-Ö
0

Min favvo är Justin Bieber, och jag ska träffa honom i April :D

Jag har sett 1D på typ 2 meters avstånd och highfivat deras manager. (mina kompisar såg Zayn gymma, och han drog upp tröjan för att torka bort svetten, haha) Men vi fick ingen bild med dom :( Men min kompis fick men jaa.

(Och sen har jag träffat alla i x-factor, och lite gästartister och sådär haha) Och jag såg FUN när dom checkade in på sitt hotell. Men jag vill inte lägga upp några bilder för jag blir alltid så ful på sånna bilder höhö. 

Juste, Far East Movement också… Haha shit vad många jag har träffat xd

litengris
0

Jag är inte den sorts person som fastnar direkt får någon känd och bara tjatar just dens låtar eller något liknande, lyssnar på alla möjliga låtar osv, men har ändå en idol, hon är egentligen inte känd utan går tredje året på lunds dans och musikal gymnasium. Hon jobbar på min brors restaurang så jag har träffat henne ett antal gånger och jag har sett henne på scen och hört henne sjunga väldigt mkt, hon är helt grym. Bäst av allt är att hon e så sjuukt snäll också. :)

XOXO

Liten Gris ♥
fanniiiiie
0

Jag har träffat Carola! Hahahaha…. Dock var det för en massa år sedan, ska finnas någon bild men vet inte vars haha.

Har även träffat en massa fler men orkar inte skriva upp, men t.ex dom i Takida, big love till dom! 🙂

Be whoever you want to be. People are going to judge you, no matter what you do.

www.fanniieliasson.blogg.se

oh-la
2

jag höll på att krocka med Billie Joe Armstrong, sångaren i green day, en sen kväll på Landvetter för några år sedan. tyckte det var lite skumt att det började rullas in en massa instrument på vagnar och att ett par stora snubbar tittade surt på mig där jag gick i mina egna tanker och så kom det en liten snubbe gående och vi fick väja för varandra. det var min sambo som gjorde mig uppmärksam på vem det var.

Quenzi
0

Träffade Amy Diamond på ica en gång. Sen har jag pratat lite med Eric Saade, för skulle ta en autograf åt min lillebror som inte vågade. Sen har jag suttit i Tobbe Trollkarls knä, men var för liten för att minnas det. Sen så har jag stått någon meter från alla som var med i mello 2013 i Göteborg, och sen Sean Banan vid ett annat tillfälle. Och så har jag gjort high five med Erik Grönwall. 

Fast har dock inte sätt/träffat någon av mina favoritkändisar, men hoppas att jag får det någon dag. :D

PJUM

Spruca
0

14# Jag går på samma skola som robin gjorde :)

Spruca

Workingdog
1

Har träffat Ed Sheeran 6 gånger 1-3 mars 2012, utanför hans hotell, inne på en privat spelning på hotellet, innan den riktiga spelningen och så helt själv, i en mörk gränd mitt i natten 😃 (var påväg hem från spelningen och så kommer han ut genom en dörr, så inget planerat ;) ) 

Träffat Jedward i mars 2012 utanför deras studio 

Träffat Nick Howard, inte så många som vet vem han är menmen ;)

"Träffat" One Direction, vill inte säga att jag har träffat dom, men har sagt hej till dom sådär

Träffat Olly Murs efter när han varit med på Sommarkrysset

Träffat Nina Nesbitt 2 gånger

Träffat han som growlar från Dead by April 

Träffad Ola (för MÅÅÅÅÅÅNGA år sedan, vet inte ens vad han heter i efternamn :s)

och så träffade jag Ulrik Munther på Arlanda när jag skulle till England i torsdags :D

hoppsan.. har visst träffat ett par stycken :o 
Min absolut största dröm är att träffa människan som har räddat mitt liv, Demi Lovato, och det SKA hända. någon gång, bryr mig inte om vad det kommer att kosta mig! 

En av de 2 bilderna jag har med Ed (andra bilden var 7 på morgonen, inte så fin…)

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

Workingdog
0

Jag och John (ser ut som ett as på bilderna med Edward så dom stannar i säkert förvar!)

/Mvh Jennifer

Workingdog
1

OLLYYYYYYYYYYY

/Mvh Jennifer

Workingdog
1

och Ulrik bebis! 

tänker inte lägga upp bilderna på Nina, Nick, han från DbA… dom bilderna kommer ingenstans!

/Mvh Jennifer

hahael
1

Ingen Pewdiepie, William Spetz eller Cyrus för mig :C

Klart att laxen ska ha en jolle

Workingdog
0

#30 Miley måste komma hit ASAP!

/Mvh Jennifer

hahael
0

#31 Miley? Miley Cyrus? haha va?

Workingdog
0

#32 haha ja, antog bara att det var hon du menade med Cyrus? haha kanske antog fel ;) sorry!

/Mvh Jennifer

hahael
0

#32 Haha ja verkligen fel där hahaha xD http://www.youtube.com/feed/UCoIsj-CXfqrhT2QfS2bRVGg den här killen är min idol <333

Jojaton
0

#25 Den skolan i Hlm eller i Kristianstad? Robin Stjernberg gick ju på samma gymnasieskola som Amanda Fondell (och Calle Kristiansson OCH Sibel!). Gick också där, men Media och inte Musik. När jag gick i ettan gick Robin i trean och då sjöng han på jul- och sommaravslutningen samt på ett läger vi hade istället för inspark 🙂

Johanna - Instagram

C4NCERiNHALE
0

bilden uppe i vänstra hörnet är jag, en polare och bandet In Flames

bilden uppe i högra hörnet är jag och Jimmie Strimell, fd sångare i Dead by April

och bilden längst ner är jag och Robin Stjernberg

† Min portfolio: http://ebphotography.portfoliobox.me/ †

[Tilde]
0

#36 Oooo In flames 😃 Nice där!

Känner mig lite efter… vet inte vilka så många av kändisarna är som folk nämner här xD

C4NCERiNHALE
1

#37 Jaa! Dom är supertrevliga! En av gitarristerna (björn) gjorde ett hjärta på min tröja när han skrev sin autograf hoho

† Min portfolio: http://ebphotography.portfoliobox.me/ †

Spruca
0

35# Den ligger i Hlm :)

Spruca

Cazzos
0

#36 JIMMIE *_* ❤️

Jag har träffat Nanne Grönwall (hihi), sett One Direction live och ska se dem live snart igen samt Justin Bieber, Paul Tilly (ICA-Ulf) som är väldigt bra kompis med min storasyster så jag har träffat honom flera gånger sen jag var ett litet barn 😃, Daniel DaCosta (ganska ny "artist", han är en rappare - och min storebror haha) samt en annan artist som är min kompis pappa, men det känns drygt att skriva ut det här, folk kan få uppfattningen som att jag hänger med henne bara för att hennes pappa är en artist/"kändis", vilket jag absolut inte gör!

Ebba-Ö
0

#26 Demi måste komma hit, haha. Och jag är jätteavis på att du har träffat Ed :(

[Taxie]
0

#5 Paramore är också mitt absoluta favoritband! ❤️

Jag skulle sett dem i Putte i parken om jag inte missade det, bor ca 8 mil från Karlstad… får hoppas att man kan åka iväg och se dem eventuellt träffa. Funderar faktiskt på att tatuera in Paramore på handleden 🙂

Har bara gått backstage på Arvikafestivalen bakom den största scenen… var inte direkt nån upplevelse. Men har en snäll stödfamilj som jobbat där i många år och fick den fördelen, tyvär har festivalen lagt ned… Men får se om det blir Peace and love för mig med. Min stödfamilj brukar åka dit och har jobbat där tidigare, de har nästan jobbat på alla musikfestivaler i landet.

Workingdog
0

#41 bara Demi kommer någonstans nära Sverige är jag nöjd, jag ska dit, har fan väntat i 6 år, snart är det min tur, det måste vara min tur! 
hahah aw, han är underbar. Men du ska inte säga något, du ska träffa Justin!!!!!!!!! fortfarande så jävla arg på mig själv för att jag alltid ska tänka på andra före mig själv, bajsäckel

/Mvh Jennifer

Cazzos
5

Kanske inte en artist, men beundrar henne, träffade Maria Montazami idag! 😃

Cazzos
4

Träffade även hennes dotter Sara, som följde med henne till Sverige 😃

De är så underbart trevliga personer!

batong_elvis
2

Har väl typ ingen så direkt favorit artist. Men om jag skulle välja någon skulle det vara Lady Gaga och henne kommer jag faktiskt träffa i sommar/höst! Så otroligt coolt & det jag ska göra med henne är också sjukt coolt!

Simon Lindbäck
SimonLindback.se

Thildalulu
1

#32 HAHAHA

Jag ska träffa Chatroulette Cyrus & Tokio Hotel innan jag dör!

hahael
0

#47 Bra där Thilda :D Jo om jag inte kände Thilda skulle jag dö för att få träffa henne!

Thildalulu
1

#48 Aaw yeah :] Ja om vi inte kände varandra skulle vi hellre dö än att ha de så hemskt!

[Riverbelow]
0

Ska gå på en YOHIO-signering den 7/4 ^-^ Kommer bli awesome!

Var på en Dead by April-konsert, men när jag äntligen hamnat längst fram i kön var de tvugna att sticka ._. Men var typ nån meter irån hela bandet & typ 5 cm från Jimmies hand <3

[Zlarviig]
1

Här är bilden! Lånade min systers mobil och satte in minneskortet😃

Pennybus
0

Jag har inte träffat någon, dock haft ögonkontakt med alla i mitt favoritband(stod längst fram närmast scenen), varav sångaren sjöng refrängen på scen medan han hukade och tittade mig i ögon ahdjhdjsjjs, vill tillbaks :( Sedan har jag haft kontakt med Ben Bruce via twitter och det var bestämt att vi skulle träffas på Metaltown i sommar, så måste fixa billjet ASAP ): Danny(Han som sjöng) posar för min kamera på scen :')

"i'm not scared of dying but i'm awfully terrified of dying alone"

HejPåDig
1

Jag har träffat… Håll i er: RIHANNA :D Hann dock aldrig ta någon bild :c

Hamsterlycka
0

#53 Gud så häftigt! *avundsjuk* När träffade du henne? Jag såg JUSTIN BIEBERRRRRRRRRR FÖR NÅGRA DAGAR SEN! DET ÄR KANSKE INTE ATT TRÄFFA MEN PÅ HANS KONSERT VAR JAG 6 METER IFRÅN HONOM!!

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

Ebba-Ö
0

jag träffade Justin, hans gitarrist, dj, bodyguard (eller ja föredetta numera road manager), dansare i tisdags. Och även i söndags träffade jag hans dansare och då träffade jag även Anton Ewald haha.

Så sjukt ful på fotot med Justin så tror jag skippar att lägga upp det här haha. Men här är jag och en av hans dansare iaf.

Workingdog
0

#55 du är inte alls ful på fotot med Justin slutaaaaaaa

Ja nu har jag "sett" Justin live och varit bokstavligt talat 1 centimeter från att röra honom.. tjejen bredvid mig rörde honom.. Men ja.. vet inte ens om det räknas att jag har sett honom.. Kommer endast ihåg typ 2 låtar, och efter ungefär halva konserten blev jag nertryckt och skit så jag svimmade och blev utburen…

/Mvh Jennifer