Anniversary-gåva!
Jag har målat en bild till min och sambons tvåårsdag, men jag vill gärna göra något av det… till exempel en bok eller liknande, med dikter eller så. Vad tycker ni om det? Så målar jag något på varje diktsida.
Förmodligen blir det nog bäst att sy ihop papperna då? Hur ska man göra det på bästa sätt? Vad för slags tråd ska man använda? xD
Har ni andra förslag till vad jag kan göra med bilden?
Åhh, vad duktig du är! Det blev super fint! 🙂
#1 Tack så mycket! 😃
super fint! lägg in frågan på pyssel.ifokus också!
Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!
#3 Ja det kan jag ju göra, tack för tipset :)
Och scrapbooking iFokus! 🙂
Jättefint!
~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥
#6 Tackar! :)
Vilken fin idé! :) jag skriver ofta dikter och dylikt så jag kanske snor din idé någon gång ;)
Det vore kanske fint med bilder från första början fram tills nu :) som en "titta tillbaka bok" :-)
#8 Menar du fotografier? :)
Ja jo fotografier låter kanske bättre än bilder :) en bild på er två i början tex och så skriver man något under bilden eller målar en ram eller något sånt ^^ du är uppenbarligen bra på att rita iallafall :)
#10 Hmm kanske… Har aldrig testat att måla porträtt med akvarellfärger, men jag funderar på att måla av min sambo :)
Eller så kanske du bara har vanliga fotografier som du kan klistra in och sedan måla en ram runt :) inte en träram dårå, men typ slingriga växter och sånt. Det är snyggt! :) men det vore ju tufft om du kunde måla av honom :D