Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 985 ggr
ronjapersson
2013-04-29 09:34
0

Hopplöst kär!

Jag är RIKTIGT kär i en kille som GILLADE mig förut. Vi träffades först i skolan och han frågade efter mitt kiknamn ( för ersom inte vet vad kik är: ett program som man laddar ner via mobilen. Du kan smsa gratis med alla som har kik då . ) Han fick det och vi började prata.

Vi fortsatte smsa och det ledde till att han slutligen skulle hälsa på mig den helgen.

Jag förberedde och ordnade så att allt skulle vara perfekt tills han kom.

Lördagen då han skulle komma, smsade han att han inte skulle komma, utan att han skulle till en kompis istället. Man kan säga att jag blev ledsen ;)

Sen när jag lade upp en bild på mig själv på instagram med texten:" We accept the love we think we deserve ." Så skrev han på kik: Asså, shit. Jag har aldrig gillat någon så mycket, som även är ett år yngre än mig.

Jag blev asglad, men blev lite fundersam också. Vill han verkligen ha mig? Går han bara efter utseendet? Tänk om han bara ljuger?

Vi fortsatte smsa och det slutade med att han skrev sötnos ochmassor av hjärtan.

Och nu när vi skrev till varandra, började han precis sluta svara mig :(

Ledsen blev jag, och vi hördes inte av på flera dagar, han sa inte ens hej på skolan.

Så nu för nån dag sen skrev han att han bara ville att vi bara vara vänner. Sen skrev han: Eller blev du sur då ;(

Ledsen blev jag som vanligt och jag sa att det var okej.

Så ni som läser detta, vad tycker ni att jag ska göra? Jag är otroligt kär i honom och vill att vi ska höras av igen.