Ber om URSÄKT
Hej alla! På sistonde ha jag varit lite … Vad ska man säga! Typ känslolös och skrivit lite "elaka" saker eller bara med otrevlig ton. Det har gjort att en viss person hoppat på mig, skrivit att jag är fet, ful och inte har något att göra här och att jag ens inte är tonåring. Då känner jag lite att jaghar lust att inte skriva på denna sajten, men eftersom jag är medveten om att jag varit lite dum så ska jag nog inte vara så känslig. Men jag tycker inte det är kul när folk börjar hoppa på mig! Jag menar verkligen inte att ha b.la förolämpat vissa och varit allt för oseriös. Så jag hoppas ni förlåter mig, vissa saker kan man ju vara extra känslig på liksom. Så jag ska låta bli att skriva om jag nte har något vettigt! :) Men jag skulle vilja be den "anonyma" att även sluta skriva elaka saker till mig, för det är inte kul att logga n och se att man fått hatbrev och dessutom HOT brev. Men ja, förlåt mig. :)
Bra att du ska tänka dig för innan kommentarer :)
riktigt idiotiskt att folk lägger ner tid på att hata folk. Varför? När man istället kan lägga ner och gå vidare, usch. Tycker inte du ska behöva lämna TiF :)
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
Vet hur det är, är en person som varit på mig med, som jag inte ens hade sett innan eller diskuterat med. inget vidare. printa och skicka breven till Niklas! Och förklara allting för honom.
Och sedan blockera personen via Pm.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#2 Håll käften
Nej alltså allvarligt talat, det finns såå många snälla här på tif. Men vissa är ju bara för mycket! #2 Kan du lägga av eller? Vad är ditt problem? " i try to be à nice person, bur everyone is so stupid" Eller ja, sånna som dig.
#2 herregud.
#5 Bry dig inte om #2 & #7. Det är väldigt tydligt att den personens liv är så hemskt att hen måste gå och trycka ner andra för att känna sig bättre.
Du är långt över hen, så bry dig inte ett ord om vad de lilla krypet säger.
Herregud, #7 du är så FRUKTANSVÄRT fånig att nu är jag riktigt arg.. LÅT HENNE VARA VA.
#7 haha du säger inte så till mina djur, säg vad du vill till mig men inte till mina vänner , familj eller djur. Drt är en kanin om du inte ser det, som betyder mer än något annat för mig! Nöjd eller? Och han är väldigt knubbig, och har päls. Men jag sparkar fan inte på honom! #8 ska försöka att inte göra det! tack eller vad man säger :) #9 :( tack Julia!
#10 Bry dig inte MiniPim 🙂 Det är bara en person som är ute efter att reta upp och såra folk. Du är guld värd, likaså dina djur ❤️
Skrev till Niklas.
#7 men för i helvete ge dig, stackars människa som inte har något liv, tycker riktigt synd om dig ❤️
MiniPim: H*n är bara avundsjuk ;) Försök att inte bry dig, tänk att dessa människor finns för att testa vårat tålamod 😃
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Tack Frida! Du med ❤❤ Skriver också till Niklas!! Jag är verkligen ingen sån :(ä #14 haha ja :)) ja ellerhur! Usch xD
Men herregud!
Jag börjar bli riktigt förbannad på en hel del av dessa anonyma kommentarer. Ge er, för tusan.
#15 Bra att du skrev till honom! 👍
#18 kan du lägga av??? Vet du för sjutton vad en hora är? Det är iallafall inte jag! Jag tänker INTE svara mer i denna tråden eller i någon annan för jag orkar nte med idioter som dig
#18 Hoppas du vet att man kan kolla upp ditt ip-nummer, alternativt nätverk och sedan hacka sig in för att se vart du sitter. Om man är en datanörd såklart, vilket jag är! SÅ PASSA DIG JÄVLIGT NOGA NU FÖR JAG ÄR INGE ROLIG ATT HA Å GÖRA MED OM JAG HITTAR DIG, vilket jag kommer att göra, tro på det eller ej. En elak kommentar till och du är körd alltså.
Anonymfunktionen borde verkligen tas bort..
Bra att du tänker efter MiniPim, det borde verkligen fler göra! Stå på dig och strunta i alla pucko-kommentarer och ta åt dig av oss som tycker om dig och vill ha dig här istället🌺
#21 håller med! vi vill ha dig kvar MiniPim <3 Love you.
Du är så fin, vacker och underbar. Du borde inte bli kallad taskiga saker, inte en ängel som du.❤️
Jag vet redan vem den anonyma är.. Men tack för alls snälla kommentarer! ❤
Ja MiniPim, du ska vara kvar.
Guld värd här! Ja annars med 😃❤️
#20 Då kanske du själv ska sluta att vara elak mot henne?
Aww vad snälla alla är!! Tacktack ❤❤❤
#25 Vafan? Jag är inte en av de som är elak mot henne!
#27 HAHAHAHA omg du är rolig 😂 ge dig
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
…?
Ja ärligt talat blir jag så förvirrad så jag ve tinte vad jag ska tro på..
Nu börjar allting spåra ut!
#28 & #25 Det kan ingen veta, om det är samma person eller inte.
Bästa är att bara sluta svara, istället för att "mata" 😉
#28 WTF?
Är det olika anonym? Jahaaaa, förlåt den oskyldiga anonym ^^
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Tack för alla är så snälla! Ni är guld världa :) ❤
Tack för alla är så snälla! Ni är guld världa :) ❤
#35 Du med! ♥