(x) kan ej få orgasm
jag har ett problem, jag kan knappt få orgasm. jag har en vibrator men det funkar inte. det går inte, hur kan man göra? tror ni det hörs om jag har vibratorn på (på över våningen) och föräldrarna är på nervåningen?
Finns vibrator med väldigt låg ljudnivå 🙂
Sedan beror det också på vilken hastighet du har, du kan ju ha musik eller så på, om det känns tryggare.
Ang hur du ska få orgasm är svårt att svara på, för det fungera lite olika hos olika personer, man får helt enkelt testa sig fram.
Hitta sin G-punkt och andra sköna punkter 🙂
Lycka till!
Min har typ "normal ljudnivå"
Ja det kan jag ju ha, bara jag hör när föräldrarna kommer hit haha!
okej..
Tack :D
#2 Nu får du faktiskt ge dig! Ta reda på fakta istället för att kläcka ur dig saker. Jag har inte ens skrivit i tråden förrän nu!
Kul att förstöra för andra och bete sig illa mot andra?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#2 alltså det blir ju pinsamt för min som ts om du ska hålla på så.. ☺️😞
Har samma problem!
Har ingen vibrator eller så, men jag brukar vara jätte-nära att få orgasm när jag kör på klitorisstimulans.
Dock kommer den aldrig utan det liksom stannar där.
Testat massa olika men hittar inget som går bättre än klittan..
Prova att lägga vibratorn (påslagen) i ditt rum och gå ut o stänga dörren och gå runt i huset. Jag gjorde så och jag hörde inte vibratorn ens utanför dörren! Men som andra sa kan man ju ha musik på om man vill och känner sig tryggare då :). Ang orgasm kan jag inte hjälpa dig så mkt då jag alltid kommer med vibratorn :/. Mitt bästa tips är att tänka på något du blir upphetsad av och inte fokusera på orgasmen. Om du känner dig bekväm med det kan du prova att kolla på porr också, det hjälper mig jättemycket!