Jag är lite stolt;)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har idag faktiskt blivit lite stolt över mig själv! Har sen i somras haft hopprädsla (På häst) och har inte vågat hoppa över 80-90 pga en olycka jag hade. Men idag på bästa hästen någonsin, så hoppade jag 120 cm! Utan sadel! Låter kanske jätte töntigt, men jag är glad över att jag har kommit över min rädsla! :)
Bacon, svaret är bacon.
Min video vill inte funka :(
Bacon, svaret är bacon.
gud vad duktigt!! :D Och utan sadel också.. wow ;) Måste jag också lära mig hihi : D
Häftigt! Och kul att du nu har kommit över rädslan, måste kännas skönt. 😃
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
#2 Det är inte svårt när man väl sitter där :) #3 Jaa det känner jätte skönt!
Bacon, svaret är bacon.
#4 Joo, jag kan knappt galoppera utan stigbyglar ens xD tappade dock en i lördags och kunde ändå, men måste verkligen öva mer på balans ;)
Åh, du är jätteduktig tycker jag, som själv varit i samma sits! Jag kom dock inte över rädslan, därför tycker jag att du är ännu duktigare :) bra jobbat, fortsätt med det du gör!👍
#5 Men du kanske inte har ridit så länge då?:) #6 Tack så mycket! Är för en gångs skull lite stolt över mig själv! Har varit så himla jobbigt att inte våga hoppa 1m, när man sitter på en häst som kan hoppa väldigt högt :)
Bacon, svaret är bacon.
#7 Nja.. är inne på min tredje termin nu så har inte ridit så länge faktiskt :)
#8 Men det förklarar det mesta ju:) Jag har ridit hela mitt liv:)
Bacon, svaret är bacon.
120, inte illa! Vad roligt att du kom över rädslan! :)
Hoppade 110 på vår d-ponny en gång, det var rätt högt! :)
Råkade hoppa hoppa 70cm, barbacka i grimma en gång också. Efteråt insåg vi att hindret var betydligt högre än vi trodde. ;D
Skulle nog aldrig ge mig på över metern utan sadel faktiskt. :)
//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa) _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_
Grymt, du ska verkligen vara stolt! :D
"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"
http://ljusdalsryttarna.blogg.se/2012/november/eddie.html
Gud va kul! Grattis, vet hur det känns!
Länken ovan går till ett inlägg om delvis är om min hopprädlsla (eller fd hopprädsla)
nu har jag sock slagit mitt rekord som jag hade när jag skrev inlägget och hoppat 1 m vilket jag är väldigt stolt över.