Bort med anonymitet - igen!
Eftersom några omogna människor bestämde sig för att förstöra en hel del trådar med elaka inlägg, så försvinner anonymitetfunktionen åter igen. Ser jag någon vara så elak som de anonyma är så blir den personen blockerad utan varning!
Skärpning nu, medlemmar!!
Usch, vad tråkigt! Så fjantigt, både att vara elak och att förstöra för andra på det viset. Det gör ju att personer som vill skriva om känsliga saker inte får den möjligheten.
Väldigt synd, att folk ska förstöra för andra. 😮
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
vah!? jag har bara vart borta i knappt 2 dagar, vad har jag missat!?
#3 Någon/några har förstört och missbrukar anonymiteten, varit elaka mot andra osv 😮
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#4 men..?! Tirin, kan vi inte göra så här, de som verkligen behöver den funktionen, kan inte de pm:a dig och be om att få anonymitet? :P
Förstår inte varför folk inte kan använda den på rätt sätt, hur svårt kan det vara lixom…? Man förstör bara för dem som behöver den.. -.-"
tragiskt att folk inte kan uppföra sig
Tycker det är hemskt!
Den funktionen finns till för de som kanske vill prata om något mer pinsamt, så kan de ej det för att några andra tvunget ska förstöra, asså.. hmm
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
#9 Låter bra. Kriterier som att man ska vara "välkänd" här på TiF för att få vara med. Är man ny kanske man kan PMa sajtvärd/medisar och be snällt.🙂
Vi har det på Ensamhet och Självkänsla, funkar bra!
#9 Ja det kanske är något för TiF. Ska prata med medisarna om det :)
Tycker #9 ide var riktigt bra faktiskt! Vet att vi har en sådan på Adopterade i fokus också, där man pratar om lite känsligare saker. 🚬