Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 624 ggr
Pinglan00
0

Hur ska jag göra nu?

Hejsan, nu undrar jag:

Är det normalt om jag skickade ett kärleksbrev ett A3 brev till en kille som jag var kär i. Han gav mig ett litet brev som berättade att vi endast ville va vänner. När jag skrev brevet var jag i ett dåligt tillstånd i mitt liv och kunde gå och dö om det var så att nån tyckte det. Jag skrev att jag kunde försvinna och dö om det var det han ville. Men nu har jag det bättre och tänker absolut inte det. För han började bli vän med nån som inte gillade mig och de höll på med mig. Det var ju så att jag slutade va kär i han runt december men jag skickade brevet november tror jag eller slutet av oktober. Jag vet inte om han vet att jag inte gillar han längre, men han hittade ett gammalt suddi som han hade tagit från mig. Jag vet inte vad som stod på det men han hade slängt den pga det. Och då tror jag att det stog J hjärta H. Innan tänkte jag på han när det var såna  känner du så är du kär eller något i den stilen.

Jag mötte även en kille på badet i fredags, han är 2 år äldre en mig. Vi träffades i Söndags (bestämd träff) med varsin kompis. Jag fick reda av min kompis att han var kär i mig. Och när jag sms:ar honom kan jag få små pirrningar om det är så att jag verkligen vill att han svarar. Jag tänker ibland på han, kollar mer än vanligt om han läst mina sms än vanligt. Jag pratar ofta om han och sånt. Vi har börjat skriva hjärtan till varandra. Jag får ibland pirrningar men ibland så har jag det normalt som när jag trodde jag va kär i H. Som jag var tills han ändrade sig.

Nu till frågorna:

Är jag kär, eller låter det som jag är kär i killen?

Är det ok om jag är kär på så kort tid?

Är det konstigt att jag plötsligt inte gillade H?

simskakan.blogg.se

En blogg om TS4

HejPåDig
2

Somsagt, är du kär är det bara du som kan avgöra själv, ingen annan.

[alisja]
1

Nej, det är inte konstigt att du inte gillar H längre. Fullt normalt! Då han inte visat något intresse tillbaka är det inte alltid lätt att hålla sina känslor vid liv för den människan.

Och det är helt normalt att bli kär på kort tid! Tycker du om honom så tycker jag ni ska fortsätta prata och se vart det leder. 🙂 

Lycka till!!