Kär i sin bästa kompis
Är kär i min föredetta bästa kompis. Han är den enda jag någonsin kännt att jag skulle kunna leva med resten av mitt liv. Problemet är att vi bröt kontakten för ett par veckor då hans morsa hade klagat på att jag förstörde han och jag inte orkade med att folk klagar på allt. Vill ha tillbaka han men vet inte vad jag ska göra. Tänk om han inte vill ha mig? Vet inte vad jag ska göra >
Du kan väl börja med att försöka ta kontakt med honom, han kanske saknar dig och blir jätteglad?! :)
"I am definitely a mad man with a box." - 11th Doctor
Jag är rätt säker på att han saknar mig men tänk om han har gått vidare? Kommer ju bli pinsamt då >
#2 You never know untill you try.
Tänk om han blir glad? Du kommer aldrig veta fören du försöker :)
#2 Ge det ett försök så att säga! :) Annars kommer du säkert grubbla på saken i flera veckor! Bättre att bara testa och se vad som händer! :D
Då kvarstår ett problem. Jag vet inte hur jag ska få tag i han. Raderade hans nummer och allt >
#5 Du kan väl hans namn och vart han bor? Isf kolla eniro eller hitta? Annars borde du kunna hitta honom på fb t.ex.? :)
Han fanns inte på hitta eller eniro och jag har inte fb "/
#7 Har ni ingen gemensam vän eller person som du vet har hans nummer? o:
Nej :(
Lärde känna han genom mitt ex och mitt ex hatar mig så han kan jag inte fråga. Killen är också typ en ensamvarg så han har typ inga vänner.
Vet inte hur jag ska få tag i han…
Kan du inte skaffa facebook över någon dag bara?
Jag kan väl egentligen det.. men jag vet inte längre. Läste meddelandena från när vi skrev och jag tror inte han vill ha kontakt med mig längre… Vi bröt kontakten för all framtid och jag är helt enkelt…rädd
Lite av det han skrev… Jag är onöjd med mig själv och mitt instängda liv. Jag vill fokusera på mig själv, jag vill träffa mer människor och jag vill uppleva att vara med fler kvinnor ja. Jag vill oxå vara realistisk och inte ha nåt seriöst förhållande innan jag kan stå på egna ben. Det du säger är inte cp på något sätt alls. Bara genom att lära känna dig så känner jag mig mer nöjd med mitt liv. Det gör dig till den mest betydelsefulla personen i mitt liv. Så säg inte att det är nån jävla lögn, jag har alltid varit ärlig. Jag vill att du ska känna att du är min nr 1, men under dem här omständigheterna kan jag inte. Samtidigt så är jag osäker på hur en framtid med dig skulle se ut, jag känner att det bästa vore att hålla ett visst avstånd och se vart våra liv för oss först.
#14 Om de var ett tag sedan ni hördes av så kanske han känner sig mer "självsäker" nu och kan "stå på egna ben", jag menar han kanske saknar dig lika mycket som du saknar honom. De lär du dock aldrig få veta om du inte försöker att ta kontakt med honom. :)
Nja inte direkt. Har bara gått ett par veckor ju.