(X) Vill sluta onanera
Jag har onanerat riktigt länge nu,, och jag vill sluta.
Jag känner mig så äcklig när jag gör det, blir äcklad av mej själv. Ingen annan verkar göra det, och jag vet att det är natuligt men ändå så vill jag sluta.
Hur ska jag göra? 
Jag känner precis likadant som du. Man hör nästan hur alla blir äcklade :( Jag trodde jag va typ ensam om de här men nu ser man att ja inte är det
Jag onanerar och är stolt!
a de flesta tycker ju inte de är särskilt skamligt men jag känner mig så äcklig
Skaffa en kille, eller tjej. Man slutar onanera när man är ihop med någon.
#4 Det var nog det dummaste jag hört…
men det kan ända att man känner sig lika eller värre då som innan men jag vet inte
#4 Jag är 11 år.
Onanerar du för att du känner att du måste lr njuter du och tycker det är skönt?
Fortsätt med det om du vill. Vem ska lägga sig i ditt privatliv? Vill du det så fortsätt, annars slutar du. Finns väl inte direkt en tutorial för att sluta.. Och det låter, som jag sa innan, helskumt att man skulle sluta bara för att man är ihop med någon.
#8 jag bara känner att jag måste, annars börjar det typ ''dunka'' där nere.
#9 är du trådstartaren?
#10 ja men det är ju för du är kååt. super normalt. jag tänkte mer att du kanske hade tvångstankar o känner dig tvingad att onanera för att få det överstökat. men i det här laget så verkar det vara som om du faktiskt är kåt. vilket är super duper normalt.
Inget fel med att onanera. Inget du behöver känna dig äcklad över :)
Det är naturligt att onanera och är inte äckligt osv hur mycket man än gör det :D Så fortsätt du om du gillar det :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Är inte onani den absolut vanligaste saken att göra om man har tråkigt:p?
“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”
-Stephen Hawking
Dessutom är onani väldigt bra då man lär sig upptäcka sin kropp och sin sexualitet vilket gör att sex med en partner även den kommer bli bättre.
Sedan blir det en automatisk regelbunden koll att allting är som vanligt "där nere" och det är lätt att upptäcka infektioner, sjukdomar eller skador snabbt innan det gått för långt :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
#11 Varför skulle jag i sådana fall svara på min egen tråd? Anledningen till att jag är anonym är att jag har vissa familjemedlemmar på den här sidan. Det är väl egentligen skit samma om mitt namn syns. Men ja, känns kanske inte helkul för mina småsyskon att se mig skriva här. Vad vet jag. 
okej. hur gör man så att man skriver anonymt. :)
Men jag vill sluta, oavsety hur naturligt det är.
#18 det är tyvärr förbjudet att ha 2 konton på ifolus :(
Inte ens med 2 olika epostadresser? :o
#22 Nepp. Man får bara ha 1 konto/medlem :)
Det finns ingen regel på iFokus som säger att man inte får ha mer än ett konto per person. Däremot kan sajtvärdarna på de olika sajterna sätt det som egen regel.
#24 jo det finns det faktiskt :)
#26 Var hittar du den regeln?
Användaravtalet har du här, och det står ingenting om antal konton man får lov att inneha. Inte heller under iFokus Skrivregler finnes det en sådan punkt. Så visa mig gärna var du hittar detta.
Ingen märker nog om du skaffar en användare till och skriver anonyma saker från.
Och fortsätt du med onaneringen :)
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur
#30 men lägg ner nu. Det finns inte. Att en del sajter inte tillåter det vet jag. Men det finns inget sådant bland de allmänna reglerna och tro mig jag är väldigt insatt i dom. Så om du inte kan bevisa denna regel så kan du sluta påstå att det är en regel. Alternativt själv prata med killarna bakom.
#32 Jo det gör det. Flera som fått det svaret att man inte får ha det, det är inget hittepå. Du kan pma Niklas och fråga själv.
Jag har inte frågat själv men vet dem som har gjort det, alltså kan du ju med göra det då.
Jag vet redan svaret, så jag behöver inte, det är där saken är.
Du verkar däremot inte veta svaret således är mitt råd att du frågar. Om du nu är intresserad av reglerna.
Lämnar nu, för det ger mig ingenting att folk utan kött på benen påstår saker.
#34 Jo jag vet svaret eftersom de själva har sagt det.
Varför skulle dem säga olika till olika personer.
Jo jag har kött på benen, men du verkar inte kunna ta emot information som man har tagit reda på.
Flera i tråden säger ju samma som jag att man inte får ha det. Skulle de ljugit för oss men sagt rätt till dig?
Du som är anonym, jag har mailat Staffan och jag ska bevisa för dig att man inte får det.
Det beror på att som sagt en del sajter har valt att ha den regeln medans andra tillåter att man har mer än ett nick. Om man inte fick det hade knappast sajtvärdar tillåtit det. Det finns sajter som inte vill ha anonymfunktionen men som förstår att en del inte vill hänga ut sig med sitt vanliga nick.
Jag VET, av EGEN erfarenhet, inte genom rykten som du, att det inte finns en regel som säger att du inte får som är allmän över hela iFokus.
Men du får tro vad du vill. Jag bara talar om att man inte ska sitta och påstå saker som faktiskt inte stämmer. Reglerna finns uppskrivna, det är dom som gäller. Sedan kan varje ifokussajt lägga till egna regler, vilket du också kan läsa om bland reglerna.
Hade ju varit vackert om det fanns regler som ingen kan läsa sig till på ett forum där man faktiskt läser och skriver ;) Killarna är faktiskt smartare än så, än att de låter medlemmar gissa sig till regler.
#37 Det är fortfarande inte via rykten, kan du bara inte fattar det när man säger det till dig?
De har pratat med dem, via PM säger jag ju. Så det är inte rykten! Dra inte massa egna slutsatser av vad vi skriver här.
Jag är själv Medarbetare också, så jag har koll på sina regler.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur
#38 Eftersom det inte är DU som upplevt det får du du veta det i andrahand = rykte.
Killarna har inte en sådan regel. Därmed inte sagt att de råder folk till att ha flera konton, det brukar de inte göra.
Tror du på allvar att killarna skulle ha regler som inte finns att hitta? Att medlemmar ska GISSA sig till regler? Snälla nån. Tänk lite logiskt.
Och tror du sajtvärdar skulle få tillåta medlemmar att ha flera konton om det inte var tillåtet på iFokus?
Sist, reglerna som finns på iFokus kan du som sagt hitta under de länkar jag lade in längre upp. Du som inte är Sajtvärd kan inte lägga till egna för att du hört något av någon annan. **Reglerna går att läsa och är de som står.
**Väljer du att skita i detta så ok. Det visar ju bara på att du inte förstår vad regler innebär. Själv går jag efter fakta.
#40 Att veta det i andra hand är inte alltid samma sak som ett rykte.
Så om jag skriver info om något på t.ex en hemsida, då är det ett rykte sen då för att personen som läser det, får veta det i andra hand. Samma sak. Det är INFORMATION, inte ett rykte.
Har inte påstått att jag kan det heller.
Men säger bara vad de har sagt, inget annat. I så fall har de talat om olika för olika personer i så fall.
Sett flera som haft 2 konton eller konto ihop, och de har fått radera det eller skaffat sig ett VARSITT konto. Och det är inget rykte,
Dubbelsuck.
Folk som har två olika konton i syfte att förvirra folk och ljuga kan bli tillsagda att ta bort det ena om de bli påkommna.
Folk som skaffar ett för att kunna skriva om sitt liv mer anonymt tillåts göra så, på vissa av sajterna. Så det gäller att man som medlem kollar upp vad som gäller på respektive sajt.
#42 Dem personerna hade inte syfte att förvirra folk. Det vet jag, eftersom jag vet vilken/vilka det var.
Och de fick svaret att de fick bara ha 1 konto/medlem.
Anonym: nu har jag frågat sajtvärlden om man får ha det eller inte oc hon sa "nej det får man inte". Är du nöjd nu? Du får skriva till henne annars. Herregud.
Angående flera nick så blev jag suris över att de tog bort anonymiteten där och de sa "gör en annan nick istället" Jag sade att det får man inte eftersom att man på Ridsport.ifokus för många år sedan (min syster var medarbetare) och haffade folk med flera nicks. Men till svar fick jag av de flesta "jaså vart står det? den regeln har jag aldrig hört, varför skulle man inte få det?"
Ärligt talat så hittar jag inte den "regeln" någonstans… 
Va lycklig och gör andra lyckliga<3
Angående TS onanering så är det säkert bara en period
Det lugnar säkert ner sig snart
Va lycklig och gör andra lyckliga<3
Regler angående att ha flera konton går att hitta. Killarna har skrivit om detta inne på iFokus iFokus och såna sajter, fast i diskussioner. :) Det är väl upp till varje Sajtvärd att informera om detta kanske, om killarna inte har skrivit det i en egen artikel… Hmm… 
I vilket fall som helst, nog med OT, gott folk! :)
Jag har nu läst tråden och valde att skriva till Niklas och fråga om nick.
Svaret blev att det inte finns några regler kring detta eftersom behoven kan se olika ut.
Så nu vet vi :) Det är alltså upp till oss sajtvärdar att bestämma hur vi vill ha det på våra sajter. Mystery solved.
#49 Jag vet 2 st som hade samma konto och då fick de svaret att man får bara 1 konto/medlem, och då att man inte får vara 2 på samma. Men de fick då även svaret att man fick bara ha 1 konto/medlem.
Konstigt tycker jag att de ger olika svar ang det :S
#50 Jag tror det måste handla om en missuppfattning, för killarna har enligt mig alltid varit tydliga och konsekventa i sina svar. Det är inte så att dessa personer du pratar om missbrukat sina konton(skrivit frekvent med två olika konton) eller att dom faktiskt inte pratat med grundarna utan med en Sajtvärd? De flesta har ju kontakt med sajtvärdar och inte grundarna.
Jag har aldrig sett dom säga att man inte får ha flera konton. Och nu bekräftade Niklas detta.
#51 Nej det har dem inte gjort, det vet jag, inte på dem sajterna jag sett det i alla fall och det var några stycken.
Men sak samma, de hade fått det svaret i alla fall. Men det är ju vad de säger nu som gäller :)
Precis :)
Men som sagt kan fortfarande olika sajter ha det som regel, så man får kolla upp det innan. Och jag tror inte någon sajt tillåter att man frekvent skriver från två oliak nick då det är förvirrande. Det kan vara tillåtet att man på vissa sajter får skapa ett till för att skriva något enstaka mer privat inlägg.
Vill man ha två konton så har man det, vem kan bevisa det liksom? ;)
#49 Jahaja :) Men här på TiF tillåter vi inte flera olika konton då man faktiskt kan skriva anonymt här (om man har insider)! 
Köp en vibrator eller dildo, så slipper du ``ta`` på dig själv. dubbelt så skönt och kanske känns mindre eckligt och om du inte kan sluta
#56 Sanna ord ;)
Skaffa en tjej/kille.. Eller pocketpussy/dildo. Annars så kan du alltid lita på handen!
- Emil