Valborg
Vad ni ska ni göra på valborg? 🙂
Själv ska jag och min pojkvän åka båt fram och tillbaka från sverige till polen då han är polack och vi tänkte att det kunde bli en kul grej och bara gå emot normen och åka lite båt. Kommer bli super mysigt! Älskar honom så. 😘
ingen aning ^^
Sjunga med kören.
Fira med vänner :P
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Ska hem till en kille jag tycker om. :)
Ska bara bort och kolla på brasan. Inget mer, har begreppstentam dagen efter plus att jag firar inte valborg 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Först blir det att käka ute på restaurang, äta god mat och dricka vin/cider till, innan vi drar vidare på förfest hos en vän och sedan får vi se vart vi hamnar :) vi blir iaf 10 partyglada tjejer!
Majbrasa skulle jag tro. Sen brukar vi alltid göra något lite speciellt eftersom jag fyller år dagen efter, 1 maj. 🙂
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
I motsats till mina klasskamrater ska jag inte supa mig full från morgon till kväll, utan antagligen ta det lugnt hemma, med fint väder och middag utomhus förhoppningsvis :) hoppas på lite sommarkänslor!
Min son fyller år den 1:a maj, så det blir till att jobba och förbereda inför hans kalas :)
Skräckfilm - Hårdrock - Min blogg - Last.Fm
Man firar typ inte Valborg här i Danmark.. eller det är i alla fall inte en så stor grej som i Sverige. Jag tror jag mest bara ska slappa, umgås med sambon och äta gott. 😛
Jag firar inte valborg, dessutom händer det så otroligt mycket skit runt valborg, så det skulle aldrig falla mig in att springa ute i kompisgäng då iallafall så mycket skit som det alltid händer på valborg. Så jag ska vara hemma och a det lugnt hade jag tänkt!
Ska till en speciell sak för Uppsala som heter forsränning, där ungdomar har gjort egna båtar och tar sig fram på ån mitt i stan. Så titta på det med kompisar sedan på kvällen majbrasa. 😃
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
Just ja man firar det med! xD
Ääää jag ska….
JAG HAR INGEN ANNING! Kanske mysa till det hemma med mor o far eller dra hem någon kompis eller liknande ^^
Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens 🙂
Alltså.. vad är valborg egentligen? Jag har aldrig firat det egentligen. Så jag ska inte göra någonting..
Kolla brasan & umgås med folk :)
#14 "Valborgsfesten står oftare som symbol för våren och ljuset" men också typ "bränna det gamla och ge plats för det nya" genom majbrasorna. Det har även med häxor att göra, Tyskland har också en grund i det hela, du kan söka mer om det på google :)
Här säger alla bara "Sista april", vissa är så dumma att de inte ens vet vad "Valborg" är (alltså vilken dag) men firar det ändå! De säger bara "Sista april". Hahha.
Blir forsränningen och kolla på studenterna och deras hemsnickrade båtar stor grej i Uppsala, sedan träffa kompisar och grilla på kvällen :)
Hade tänkt smita iväg till Uppsala med tjejkompisarna o ha lite kul men när jag fick veta att min storasyster ska dit gick ju den planen i stöpet :( Så jag är planlös för tillfället! Men men det brukar alltid dyka upp fester på Valborg, nåt ska man väl hitta ;)
"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks
8/5-13 & 1/6-13

Sitta hemma och såsa i min håla. 🙂Inne i Uppsala är det för mycket folk ;)
Jag ska flytta, haha!
Jag ska till lund och fira med vänner :)
Jag tro inte jag ska göra nåt speciellt, antagligen vara hemma eller kanske vara med kompisar men inget till skillnad från andra dagar ^^
Oj va många som ska till uppsala på valborg :D
Även jag och mina vänner ska in o kolla på forsränningen, sen får vi se vart vi hamnar :)
~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥
Party med vänner i hålan Säffle man bor i :) Åka raggen runt stan många varv från kväll till morgon med mycke musik i bilen. Stanna vid mcDonalds eller vändplan några gånger o snacka med annat folk som är ute och åker. Det är så festandet går till här på helger och speciella dagar som SäffleMartên (marknaden) te.x. :D
Jobbar den 1 maj så jag ska träffa killen en stund efter han slutat jobbet och sedan blir det hem och sova tidigt ikväll. Har även tenta den 2 maj så inget direkt firande för mig. 🤓
Ut och spring och spela sims. Som en vanlig dag :) hahaha
Vet inte ens varför vi "firar" det? Bryr mig inte det minsta om det så vet inte
Valborg är en ursäkt till att festa o dricka :)
Svenskar måste alltid ha en ursäkt för att festa och dricka!
#29 Inte för alla :)) Vissa tycker om att mysa till det med någon de tycker om, att stå och mysa framför majbrasan är ju supermysigt! :)
Har nu bestämt vad jag ska göra! Först föra med vännerna i torpet, sedan majbrasa med folk från klassen och till sist drar vi vidare till ett krök :). Ska bli jättemysigt, inte varit ute på ett tag nu!
"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks
8/5-13 & 1/6-13
Ska på sån parad ikv och sen majbrasan
Sitta instängd på mitt rum och lyssna på musik typ hela tiden antagligen, mina föräldrars kompisar kommer och deras barn är jättejobbiga så vill helst undvika dom så mycket jag kan, tror inte vi hinner se någon brasa heller eftersom jag har ridning idag.
Ska hänga med en kompis och förmodligen kolla på en majbrasa någonstans, vill dricka men vill inte riskera att bli upptäckt av polisen, och att min kompis åker fast 😞
Skulle in till stan för att se nån grej chalmers hade fixat.Men jag får hålla mig hemma och leta efter min älskade kanin Hatar valborg från och med idag
jag ska sälja korv med scouterna, ta kort på brasan och skicka till min brevvän i Kanada :D hon önskar verkligen att hon kunde vara med :/ ska se om hon är online på skype :/
Ingenting, då jag tycker att valborg är fullkommligt onödigt att fira :)
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
hej jag ska sitta helt ensam idag och bara invänta nattens mörker så jag kan sova och sedan jobba imorn
Ingenting, vet inte ens vad valborg e 😛
Medarbetare på Hundparkour.ifokus
DENNA VALBORG VAR BÄST! jag fick tända den stora majbrasan, hänga med de "coola" och smälla smällare ^.^ Yeeey!
Jag var på fest, åkte dit vid 7 och åkte hem vid 9-10, och innan kl 8 var en redan as full! Vi var typ 4-5 som inte drack något och när jag stack hem stack den enda killen som sa nej till alkohol hem med!
Så resten av kvällen myste jag med syster och mor så bakade jag kladdkaka åt dem ;D
Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens 🙂
Jag var iväg med några vänner från fotoklubben jag är med i och fotograferade. :)
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Jag var på Liseberg, inga köer - perfekt! (0 min till allt)🙂
/Kram Jennifer
Hoppas alla hade det roligt! 🙂
När jag flyttar hemifrån, så ska varje valborg firas med städning från topp till tå i bostaden - ut med det gamla och in med det nya! ^^