Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettsex-och-samlevnad
Läst 6176 ggr
Cazzos
1

Första gången

När ni tänker ha sex första gången, tänker ni "Jag ska vänta på den rätte" eller "Om jag är redo" osv?

Jag tänker mest på att jag ska vara myndig och det ska vara ansvarsfullt och det ska kännas rätt.

lillaisa
0

Jag tänker mer att det blir som det blir… Det är ju lite svårt att planera, särskilt som jag inte har någon pojkvänFlört Men om det inte känns fel när tillfället kommer så kommer jag inte göra det.

/Isa

viktoria91
1

För mig hände det bara, vi var båda kåta så.Tungan ute Någon dag senare blev vi tsm coh har nu varit tsm i över 2 år.Glad

LinnB
0

Jag väntade tills jag kände mig redo. Annars fanns nog inga speciella tankar alls. :)

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Cazzos
0

#1 Ja, tänker också på det men jag tycker att det som jag skrev är viktigt när jag tänker på första gången man har sex, för mig då.

[Wera]
0

Innan jag förlorade oskulden tänkte jag alltid att det måste kännas rätt och jag måste vara "kär" i personen och känna mig trygg samt bekväm med honom :)

Vilket jag gjorde :P

pigelina
0

när den dagen kommer, ska det bara kännas rätt, jag bryr mig inte om när det är eller att jag älskar personen, men det ska ändå kännas rätt.

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

[00emi07]
0

Tycker att man ska gilla personen och det ska kännas rätt!

Jessicahagstrom94
0

Jag tänkte mest på att jag skulle hitta en seriös kille som kommer stanna även efter sex, det gjorde jag också :) skulle INTE kunna ligga med en kille som jag inte är ihop med och som jag inte har känslor för, kan bara inte det. det MÅSTE kännas rätt att ha sex, med rätt person vid rätt tillfälle.

Clariiz
1

Jag bestämde redan som liten att jag skulle vara i ett seriöst förhållande, jag skulle vara över 15 och killen samma ålder typ. Det skulle vara första gången för honom också och vi skulle älska varandra. 

Trots att jag var skitliten när jag tänkte så så höll jag det, och det var precis så det gick till :) Så jag känner att jag inte kunde fått en bättre första gång trots att det var bökigt och gjorde ont :P

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Fridaaaa
0

Väntade på rätt. Svårt att veta innan såklart. Men var inte med Onenightstand" utan med dåvarande pojkvän :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

nottheonly
0

För mig så känns det inte så viktigt att jag måste vara tillsammans med killen i fråga eller så, men det är inte heller så att jag skulle hoppa i säng med vem som helst liksom. Det viktigaste för mig är att den jag förlorar min oskuld med, den personen ska jag känna mig trygg med och kunna lita på 🙂

CorneliaAndersson
0

Tänker på min rädsla för hur ont det ska göra :O

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

Cazzos
0

#12 Var ska det göra ont? 🤔

Frida B
0

Jag ska vänta på rätt tillfälle, och rätt person…

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

LLLINN
0

Det enda jag försöker tänka på är att hur bra det än känns innan och under sexet så vill jag vara försiktigt med att inte ha sex med någon som jag kommer ångra dagen efter. Alltså helst någon som jag har lite känslor för och som har samma känslor för mig. Dessutom blir det inte lika jobbig stämning om det går trögt om man är med någon man litar på 100%!

"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks

8/5-13 & 1/6-13