Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettom-ifokus-sajten
Läst 1399 ggr
[Tilde]
8

Slutna gruppen

Nu finns det en sluten grupp här på TiF där man kan skriva av sig lite mer "anonymt". Vill man gå med i den så kan man PM:a mig.

Ska du skriva i en sluten kategori så väljer du "Slutna gruppen" som grupp/kategori. Då blir tråden automatisk låst för medlemmar som inte har tillgång till denna kategori.

Vem som helst får dock inte gå med! Dessa är kraven:

• Du ska vara/ha varit aktiv på Tonåringar iFokus så jag vet att du är seriös och inte vill gå med för att förstöra för andra.
  • Om en medlem förstör trådar inom kategorin Slutna gruppen, får denna inte längre tillgång till dessa trådar.

Hoppas detta kan vara till hjälp för folk som vill vara lite mer anonyma! 🙂

Eldlilja
0

Om man skriver i den gruppen, står ens "namn" som Anonymt då när man skriver inlägg? 🤔

Eller blir det bara att det är en mindre grupp som ser..?

[rocklover]
0

u know me…Lägg till mig ._.!

[Tilde]
0

#1 Nej det står ditt vanliga användarnamn, men det är färre människor som kan se och endast folk som själva vill kunna skriva mer privata grejer :)

Eldlilja
0

#3: Okej tack, då förstår jag🙂

[Tilde]
0

Jag kan tyvärr inte svara på era meddelanden angående gruppen (ni som vill gå med), men lägger till er så snabbt jag kan! 👍

Blodfot
0

jag vill då med

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

Bananbullar
0

Jag vill också gärna vara med 🙂

[Tilde]
0

Alla som vill få tillgång till Slutna gruppen får skicka PM! :)

nottheonly
0

Jag skickade PM igår om att jag vill gå med, men vad jag kan se så är jag inte med 😛

[Tilde]
0

#9 Jo jag har lagt till dig. Testa att posta ett inlägg under kategorin Slutna gruppen. :)

Revolt
0

Jag är inte med :(

~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥

Gaiezza
0

Tirin, är jag med? :)

Bacon, svaret är bacon. 

[rocklover]
0

Tirin, är jag med? ._. skickade ju PM om detta xD

Fridaaaa
2

Varför så bråttom? xD

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Tilde]
0

Alla medlemmar som PM:ar lägger jag till! Konstigt om ni säger att ni inte är med, för jag har lagt till alla som har PM:at igår och imorse!

Det enda sättet ni kan se om ni är med är om ni kan skriva i, samt se "Slutna gruppen", vilket är en grupp/kategori när man skriver vanliga inlägg på sajten.

Gaiezza
0

Jag pm:ade med är fortfarande inte med.

Bacon, svaret är bacon. 

[rocklover]
0

XD but i can´t see that Category?!

Workingdog
0

jag har också pm:at men kan inte skriva eller se gruppen? ;s

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

[Tilde]
0

Detta verkar inte fungera av någon anledning…. Någon som vet hur andra sajter har gjort?? 🤔

annia1
0

Tilde om du kikar på gruppen under adminstration diskussionsgrupper. Vad har du satt den som. För mig verkar det som markerat att det är för admin.

Den ska vara markerad för medlemmar. (om jag kommer ihåg rätt)

.

[Tilde]
0

#20 Jaha okej jag testar det 😉 Trodde "medlemmar" betydde att endast medlemmar på sajten kan se den och "alla" betyder att även icke inloggade kan se. Men jag testar att sätta den på medlemmar så får vi se om den blir sluten.

annia1
0

Är lite otydligt håller med dig. Men alla betyder alla (inkl oinloggade) och medlemmar så får du lägga till medlemmar manuellt. Så var det så så ska det funka.

.

[Tilde]
0

#22 Okej, tack! :) Nu borde det funka då!

Fridaaaa
0

Nu finns kategorin :P

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Tilde]
0

#24 Bra! 😃

[Lewwi]
0

Är jag med om jag kan se kategorin?