TV-serier du följer
Vilka TV-serier följer du? Varför tycker du att de är bra? :)
Jag följer dessa:
House: "Gammal" serie, men jag tycker den är superbra! Inte direkt 100% medicinskt korrekt, men jag älskar humorn och Houses personlighet xD Tycker medicin är väldigt intressant!
Grimm: Superspännande och underhållande! Brukar inte gilla så overkliga (sago-) filmer och serier, men just Grimm är en favorit för den ändå liksom skulle kunna vara sann… på något sätt!
The walking dead: Zombies… Behöver jag säga mer? :'D
Glömde att jag även följer Hannibal! Mest för Mads Mikkelsen är med xD Men också för det är ganska spännande.
Pretty little liars
The lying game
Hart of Dixie
The carrie diaries
Switched at birth
Jane by design'
Greys anatomy
Tycker att de alla är bra för att de innehåller väldigt mycket spänning, men samtidigt så kan man som tonåring känna igen sig mycket i allt som händer :)
Medarbetare på Skolios Ifokus.
Haha eh.. jag kan inte följa serier för jag glömmer alltid bort när de går på tv.
Men jag försöker följa;
Ponnyakuten - bra att lära sig olika saker därifrån.
Djurakuten - intressant att lära sig mer om sjukdomar & liknande
Helikopterhjältarna - för att det är intressant..
Sex and the city (men det går ju så himla sent!!) - tycker det är en kul serie.
m.m. kommer inte på mer just nu, så himla trött här bakom skärmen..
The Vampire Diaries - sjukt bra serie tycker jag, bra skådespelare och ingenting annat existerar när man kollar på det. Ian Somerhalder är med också, daah?!
Pretty Little Liars - sjukt awesome, allvarligt bästa någonsin.
Criminal Minds - enligt mig en av de bästa kriminalserierna som gjorts, det är lite mer rått och hemskt än de andra, vilket jag gillar! Plus att Reid är het😊
walking dead här med!
how i met your mother, riktigt rolig serie
sen har resten av serierna jag kollat tagit slut :(
Dessa två följer jag "nu", slaviskt och laddar ner allt - båda har paus:
The vampire diaries
Pretty little liars
Ponnyakuten följde jag nu sist, på svtplay.
Djurakuten ser jag när jag kommer ihåg, på tv ;)
Sex and the City! Men har sett de flesta avsnitt som visas nu så det är synd :/ kommer dessutom aldrig ihåg så jag följer inte till 100%. Ser lite olika avsnitt hela tiden. Orkar inte tanka ner alla.
Har även sett Prison Break slaviskt, och följt de flesta Desperate Housewives.
THE VAMPIRE DIARIES!
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
"följer" några gamla (dvs maraton med alla i rad) och de är Friends, OC och One Tree Hill.
Även några nya som The vampire diaries :)
Glömde få med den bästa serien av alla, även om den inte går just nu! Sjukhuset på tv3 är min absoluta favorit :D
Medarbetare på Skolios Ifokus.
Försöker följa One Tree Hill och NCIS, men bara på tvn. Har nog aldrig gått in på någon sajt och kollat. :P
Tittar också på typ Djurakuten, men följer inte det direkt. 🙂
#0 Heter din sambo Mads Mikkelsen? Coolt om han är med i Hannibal! 😎
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
Följer ingenting på teve men kollar på dessa datorn: Friends (klassiker!) How I met your Mother Glee
"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks
8/5-13 & 1/6-13
Hehe, jag är verkligen en serie-tönt.
Pågående serier:
Game of thrones ,The vampire diaries,Awkward,Arrow,Hart of dixie,Once upon a time,Revolution,Greys Anatomy,Revenge
Serier som jag väntar på att de ska komma ut på dvd:
Supernatural ,True blood
Serier som har uppehåll:
Pretty little liars,The walking dead,Teen wolf
Detta är väll de serier som jag följer, men sedan har jag ganska många andra serier som jag håller på och kollar i fatt som till exempel har avslutats eller som jag nyligen börjat kollat på och har marathon på och så.. visste inte om jag skulle skriva upp dem också. Har en lista på de flesta serier jag sett/kollat på överhuvudtaget och det är en del.. haha!
Följer inget på TV, men köper hem serie-boxar.
Följande serier jag har plöjt igenom hittills:
Arkiv-X
Big Bang Theory
CSI
Desperat Housewifes
Dexter
Dragonball Z
Family Guy
Friends
Fear Itself
How I Met Your Mother
Kingdom Hospital
Lain
Ninja Scroll
Malcom in the Middle
Masters of Horror
OZ
Rena Rama Rolf
Riket
Sex in the City
Simpsons
South Park
Spongebob Squarepants
Tales from the Crypt
Tre Kronor
Twilight Zone
Witchblade
Tittar på allt som verkar intressant :)
Skräckfilm - Hårdrock - Min blogg - Last.Fm
Serier jag följer just nu: Misfits - fantasy/komedi med mycket sex skämt typ Suburgatory - komedi Awkward - komedi New girl - komedi Don't mess with the bitch in apartment 23 - komedi True blood - fantasy/drama/skräck eller något Pretty little liars - drama/skräck Cougar town - komedi How i met your mother - komedi The big bang theory - komedi Once upon a time - fantasy Serier som är slut som jag sett klart: That '70s show - komedi Desperate housewives - drama The OC - drama Freaks and geeks - komedi The young ones - väldigt knäpp & speciell komedi Scrubs - komedi/drama The hard times of RJ Berger - komedi Ugly betty - komedi Alla är väldigt bra & håller mig underhållen! :) Följer säkert någon mer, har ganska säkert sett klart fler serier också. Kollat mycket på animeserier, two and a half men, friends, chuck, the simpsons, family guy, south park osv.
"I am definitely a mad man with a box." - 11th Doctor
#9 Haha nej, Mads Mikkelsen är en gammal känd dansk skådespelare: http://www.imdb.com/name/nm0586568/ 😉 Fast min sambo heter Mads han med, hihi
The Walking Dead! Har kollat igenom alla säsonger på lite mindre än 3 veckor, och även om jag redan sätt dom som går på tv nu så kollar jag på dom igen. Älskar verkligen serien! :'D Sen så kollar jag på House, Family Guy, The Big Bang Theory och Arrows också, men inte lika seriöst som The Walking Dead.
PJUM
Pretty Little Liars
Vampire Diaries
Big Bang Theory
New Girl
Elementary
Glee
Det är väl dom jag följer. Favoriterna är PLL, Elementary och BBT. Annars tittar jag väldigt mycket på serier, föredrar det framför film. Har följt/tittat på bla. Jericho, Chuck, Alcatraz, Flash Forward, Desperate Housewifes, Scrubs, House, Modern Family, Friends, Avatar - The Last Airbender.
Johanna - Instagram
House M.D
2½ men (bara med Charlie Sheen, resten sen är skräp)
112-på liv och död
Biggest looser
Djurakuten
Sofias Änglar
mfl🙂
Vet inte om de sistnämna räknas till tv-serier menmen
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
The vampire diaries
Modern Family
Friends
Revenge
Hannibal
How I Met Your Mother
The bigbang theory
New Girl
Dexter
Kollade även mycket på Grey's Anatomy men eftersom jag missade flera avsnitt och sedan en hel säsong så har jag slutat titta.
#5 TVD har inte paus, det är två eller tre avsnitt kvar av säsong fyra. Jag följer The Vampire Diaries, Dexter, Supernatural, The Simpsons och en massa animeserier. Dock kollar jag bara på nätet.
Desperate housewives är min absoluta favoritserie genom tiderna! ❤️ Såg varenda avsnitt och några fler än en gång, skrattade, grät och satt spänd och tittade på den serien - love it! 😃
Jag följer Adventure time haha :P Fast på datorn istället.
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
90210 😃
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Glee ofc..!!!
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
#20 Jaa men det är inte mkt kvar iaf :) PLL har iaf. det :/
The Vampire diaries
Och så Naruto Shippuden som är en anime :3 Vill ha fler serier eller anime x'(
How i met your mother
Glee
Friends (sett alla men kollar om den om det inte finns nåt kul ^^)
Pretty little liars
The mentalist
Supernatural
New Girl
Greek (sett hela, men kollar om den nu.)
Modern Family
Being Human
The big bang theory
Teen Wolf
The walking dead
The OC
Revenge
Pawn Stars
Storage Wars
Dexter
Yes, serier in my ❤️. Tror detta är alla jag kollar på just nu. Några av dessa kollar hela familjen på. Vi är inte så mycket för att sitta o kolla på tv, så det blir serier istället.
Dessa följer jag just nu:
New Girl
Game of Thrones
Hannibal
The Walking Dead
Grey's Anatomy
Girls
Dexter
Happy Endings
Gamla favoriter är även Friends, Scrubs, Lost m.fl.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#15 Ja, jag har lyckats snappa upp hans namn så trodde det var han :')
Jo, men mannen på bilden känner jag igen faktiskt! :)
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
The mentalist (<33333333) ( Fattar seriöst inte hur folk kan inte kolla på det, bästa serien juuu!!!!)
Vampire diaries ( skitbra. dessutom är ju ian föööör snygg…….)
Pretty little liars (också jättebraaaa)
Sen gamla serier som typ OC, friends osv. men kollar typ aldrig på det längre.
~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥
112 Aina! Sjukt rolig, börjar 22.00 på kanal 6 varje måndag! ;)
Just nu:
Pretty little liars
Vampire diaries
Gossip girl
De som jag tittar på ibland eller väntar på nya avsnitt:
Fringe
Dexter
Super Natural
Terranova
“Fear doesn't shut you down; it wakes you up” - Veronica Roth
Greys Anatomy (<33333) Världens bästa serie. Och sen också Criminal minds, lagon läskig och sjukt bra.
Vampire diaries & Pretty little liars
Båda seriena är så sjukt bra. <3 Riktigt bra skådespelare! (Särskilt i the vampire diaries)
//Julia
Game of Thrones
**Arrow
**
The Walking Dead
Nyss sett klart Firefly med tillhörande film Serenity. Något av det bästa jag sett.
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Kollar både dator och tv.
Kollar nu:
Pretty Little Liars: Svårt att säga varför den är så bra men älskar den! Man fastnar och är riktigt spännande. Dock uppehåll.
Vampire Diaries: Vampyrer! Älskar allt och alla i den - men hallå?! Vampyrer! Dock uppehåll.
Revenge: Kollade, men tappade nu när den började sändas senast - men ska kolla ikapp. Älskar att hon är efter hämnd (rätt hemskt, jag vet) men det blir så intressant!
Grey's Anatomy: Har kollat från och till ända sedan det började. Men den senaste säsongen har jag följt med stor spänning. Jag drömmer om att bli läkare + att det är drama = behöver jag säga mer från min del?
The Walking Dead: 🧟♂️ Dock uppehåll.
Kollat klart:
True Blood: Sett alla, men har för mig att det ska komma en säsong 6. Vet inte om denna är så bra egentligen, men kunde inte sluta kolla xD
Desperate Housewife's: Så bra! Bara älskar! Älskar hela idén med serien, de här kvinnorna och deras intriger - jag älska intriger!
Gossip Girl: Kollade precis klart det senaste förra veckan. Intriger, intriger och återigen intriger!
Kollade men ej sett alla/orkade inte mer:
Sjukhuset: Har det kommit fler? Älskar allt som har något med läkare att göra.
Criminal minds: Gillar den då jag gillar när de löser mord. Inte så att jag följer den dock.
CSI: Kollade alla olika CSI och massor av dem.
Once upon a time: Tyckte första säsongen var bra, men sen hittade jag bättre serier och nu är den inte alls bra.
Kanske sett något mer men kommer inte på.
/Kram Jennifer
PRETTY LITTLE LIARS! 😍
OM NI INTE HAR SETT DEN, MÅÅÅSTE NI SE DEN!
Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.
THE WALKING DEAD
Kärlek stavas The walking dead.
† Min portfolio: http://ebphotography.portfoliobox.me/ †
#26 Bleach, oreimo, hunter x hunter osv är bra anime serier! Du har väl crunchyroll om du gillar anime? :)
"I am definitely a mad man with a box." - 11th Doctor
Prison Break: Jag och min pojkvän kollar på den tillsammans. Han har redan sett två (?) av säsongerna medan jag inte hade sett en enda. OTROLIGT bra serie, men jag tycker faktiskt att den är lite läskig och otäck ibland. 🤫 Men de är så fräcka att när man har sett klart ett avsnitt så är man tvingad till att kolla på nästa för att se hur det går. Det går inte att slita sig!
Life Unexpexted (dock har jag sett klart på den nu 😭 ): En bra serie som jag satt fastklistrad framför i flera dagar i rad och såg klart den.
Weeds: Har precis börjat kolla på den men den verkar spännande. Verkar vara en "typiskt" hollywoodserie.
Skins: Typ världens bästaste serie ever! Dock är säsong 1-4 bäst och sedan blir det bara sämre. Handlar om ungdomar som går på "gymnasiet" och om deras liv och relationer med varandra.
Solsidan: Brukar kolla om alla avsnitt. Bra svensk serie. 🙂

NCIS: Los Angeles och Hawaii Five-O
Dock följer jag dom aldrig på TVn Sverige är så efter.. utan jag köra varje vecka på datan ist ;) men ligger vääääldigt många veckor efter nu… så måste ta igen det :o
The walking dead Scrubs Alcatraz The Big Bang theory How I met your mother Pretty litte liars Gossip girl
Bacon, svaret är bacon.
Dom jag kollar på just nu är:
Pretty little liars
Glee
Walking dead
Vampire dieres
One tree hill
True blode
Teen wolf
Fast det som t.ex. tb och pll så är dom sjuukt tråkiga och det är nästan så man tvingar sig i ett till avsnitt, men annars älskar jag alla serier nästan! ;)
Keeping up with the Kardashians
Dock går det bara gamla avsnitt på tv nu, men kollar på internet.
Simon Lindbäck
SimonLindback.se
Ser just nu Silver Fang, på japanska med svensk text. Kanske lär jag mig något ord så småningom😃
Supernatural
Glee
Dexter.