Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmode-och-skönhet
Läst 5144 ggr
Duvethon
16

Hollister

Någon som vet var man kan beställa Hollister på internet för rimliga priser? :) Finns många fakesidor så vill helst att du ska ha egen erfarenhet från sidan!:)

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.      

Hamsterlycka
0

Går nog inte att lita på någon webbutik än den riktiga, tyvärr är frakten sviiiindyr. Iallafall när jag beställde! Annars har de ju en jättehäftig butik i gallerian Gallerian (haha) som finns i centrala Sthlm.😛

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

Duvethon
0

#1 Bor tyvärr väldigt långt bort ifrån Stockholm så kan inte ta mig dit. Det måste väl ändå finnas någon sida? 😕

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.      

HejPåDig
0

Ebay ksk? Finns dock inga garantier på att det kmr vara 100% äkta

Tova.O
1

Hollister finns på emporia i Malmö. :)

“Fear doesn't shut you down; it wakes you up” - Veronica Roth

farido13
1

vad är en holist

Nwmo
1

#5 Ett märke!

- Emil

farido13
0

jaha ok

Cazzos
2

Jag har varit i butiken i Sthlm 1 gång och går inte dit igen. Man ser inte ett skvatt 🤔

BettaSplendens
1

#8 Då kommer du inte heller gilla någon annan hollister butik 😃

Cazzos
2

#9 Nä! Gillar inte deras produkter. Parfymerna luktar ingenting.

Kläderna såg jag inte för att det var så jäkla mörkt så det är ingen idé att jag kommenterar om dem 🤪

makeupbox
0

Har du ingen kompis eller något som kan köpa åt dig i Stockholm som ska förbi där? Kanske någon förälder som ska dit på jobb eller något?

Annars så bor jag här och har liksom två affärer nära till hands och kanske evt skulle kunna köpa åt dig emot att du betalar plagget + frakt sedan

Duvethon
0

#11 Min syster bor nära Malmö och jag har för mig att Hollister finns i Emporia? Eller har jag fel? 🙂Annars är jag öppen för ditt erbjudande! 😃

BettaSplendens
0

#12 Hollister finns på emporia, ja 🙂

batong_elvis
11

Ska man besöka Hollister måste man ha gasmask, ficklampa & öronproppar…

Hahah!

Simon Lindbäck
SimonLindback.se

Hamsterlycka
1

#14 Haha det är fan sant!! Och det är folk överallt, går knappt att ta sig fram. Iallafall på den butiken i Gallerian.

makeupbox
0

#12 Ingen aning vad Emporia ligger … har bara koll på vad som finns i Sthlm.

Om hon bor i Malmö skulle jag gärna vilja ha åkt över in till Danmark och besökt Abercrombie and fitch. Hollister är deras dotterbolag och alla kläder är precis likadana fast nedsprutade med olika parfymer och på Hollisters så är det en fågel som flyger och står hollister och på A&Fs är det en älg och står A&F ;)

Sen finns även Gilly Hicks som bl.a. finns i London som också är dotterbolag till A&F - precis samma här likadana kläder men de har knappt några myskläder utan har ett stort utbud på underbart sköna trosor och bra BHar!

batong_elvis
1

#15 Ja. Och sen är deras kläder i skit dålig kvalité… Plaggen blir fula efter typ 2-3 tvättar, men man får väl vad man betalar för, det är ju faktiskt ett sjukt billigt märke!

Simon Lindbäck
SimonLindback.se

Thildalulu
2

Jag får huvudvärk och känner mig helt yr om jag går in där, de är för mycket folk och när de samtidigt är hög musik och för varmt och för mörkt så blir de typ hemskt. De är som på en fest fast man samtidigt ska koncentrera sig på o kolla efter kläder :l inte så värt när jag inte tycker dom har snygga kläder iaf^^

Hamsterlycka
0

Hollister har ju blivit typ världens grej som alla måste ha. Jag har själv 3 tröjor och en hoodie, är fullkomligt inlooooove med luvtröjan! Den är hur gosig som helst. Men håller med er andra om att det är en plåga att gå in där…