Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkropp-och-själ
Läst 2319 ggr
Gaiezza
3

Bara jag

Bara jag som känner mig otroligt ful just nu?

Bacon, svaret är bacon. 

Jojaton
0

Jag har också en fulperiod just nu, min hud har gått bananas och har fått en massa finnar senaste veckan, har dock legat ute i solen idag så har fått lite bränna, och finnarna håller på att försvinna, så det blir bättre och bättre, det är skönt att de här perioderna går över!

Johanna - Instagram

[MikeW]
19
Nwmo
4

Du är inte ful. :3

- Emil

Revolt
0

Jag har oxå en sån period :(

~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥

Timmorn
0

Många har en sådan period mellan vinter och vår speciellt som 1 beskriver. 

Upplever att min kropp anpassar in sig till det galna ombytta vädret och våren och att man kan få torrare hud/mer finnar, jag kan få munsur, och så vidare, och då känner man sig ju inte alltid så fin :P

We accept the love that we think we deserve - Perks of being a wallflower

“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings

Zorro_Tiger
0

Jag känner mig inte ful, jag VET att jag är ful (& fet).

"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"

Nwmo
0

Jag vet inte om det är därför men, det finns faktiskt killar som inte bryr sig om utseendet..

- Emil

Gaiezza
0

Och allt blir inte bättre när jag äter som en häst heller! (Går inte upp i vikt dock) MEN JAG ÄTER SÅ SJUKT MYCKET. Får aldrig "må illa känslan" när man är mätt. Antigen så är maten bara slut eller så finns det ingen. Så pinsamt när jag är med en lite "halv ny" person. Och bokstavligen, kan säkert äta ihjäl mig. Så jag känner mig fet.

Bacon, svaret är bacon. 

Nwmo
0

#8 Så, du kan inte gå upp i vikt? :O

- Emil

Gaiezza
0

#9 Typ inte.. Har suttit på samma undervikt ganska länge nu

Bacon, svaret är bacon. 

Wezza
0

#8 ''Och allt blir inte bättre när jag äter som en häst heller! (Går inte upp i vikt dock) 

MEN JAG ÄTER SÅ SJUKT MYCKET. 

Får aldrig "må illa känslan" när man är mätt. Antigen så är maten bara slut eller så finns det ingen. ''

Heheh, samma här ;)

Medarbetare på Hundparkour.ifokus

:holmgreen:
0

#8 Bara FYI, du är inte ensam. Jag äter också galet mycket, blir aldrig matkoma-mätt. ^^ Går inte heller upp i vikt så det är ju najs ändå och därför behöver man inte känna sig fet! Vem bryr sig liksom, mat är awesome och man ska väl egentligen vara glad över att man inte blir fet, eftersom det inte är särskilt hälsosamt. ^^

[MiniPim]
2

Säg inte att ni är fula. Alla tycker säkert att något med en själv är fult, sm någon annan tycker är underbart fint. Isa, jag tycker du är jättefin. Hela du är verkligen jättefin! Och ta åt dig, för det är du.

[Spökriddare]
3

Men åh vad ledsen man blir när man läser att folk ogillar sina utseenden. 
Jag har också haft sådana perioder men försöker just nu se det positiva oss mig själv, tar lite tid men till slut kommer man på något. 
Se till att umgås med folk som får dig att må bra också, sådana som inte påpekar fel i ditt utseende eller liknande. Jag hade två sådana vänner förut och jag var extremt nedstämd, men nu efter jag "gjort slut" med dem så mår jag direkt sjukt mycket bättre. Så kolla runt omkring dig och se ifall det kanske är folk i din omgivning som får dig att känna som du gör.

Kram!

farido13
0

#2 vad är det för hemsida?

[MikeW]
0

#15 Det är en sida som tar bort alla ens problem med ett klick! :D

[Spökriddare]
9

#16 Tror att sidan buggar..Jag känner mig fortfarande inte helt okej.

[MikeW]
2

#17 Kanske är ett bugg

[rocklover]
2

#18 en* XD

Nwmo
0

#19 Grammar-nazi! :O

- Emil

[rocklover]
4
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#20 😈

[Spökriddare]
4

#21 HAHAHAHAHAHAH tack för årets garv. vet inte varför jag fann det där så fruktansvärt roligt…det bara var det!!!

Juliaskaniner
0

jag gillade "make everything OK" sidan haha, visserligen blev inget bra, men man kunde ju inte låta bli att småle lite ;)

Jag vet att jag är ful (och tjock och allt vad det innebär) men orkar knappt bry mig längre…

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

[MikeW]
4

._.

Juliaskaniner
0

#24 vem var detdär menat till? :p

[MiniPim]
1

#23 du är inte fet eller ful eller något julia!

du är fruktansvärt fin

Juliaskaniner
0

#26 tack aynaz, men det är jag faktist.
nej, du är fruktansvärt fin! :)

[rocklover]
0

#25 XD tror han menade det till mig..

#24 MWAHAHAHA!

Juliaskaniner
0

bilden visades inte först, därför jag undrade ;)

[hamster-expert]
2

Har äntligen börjat lära mig att vara nöjd med den jag är, men jag kommer nog aldrig bli helt nöjd med mitt utseende. ibland om jag ser mig själv i en spegel på håll så känns det som att jag ser ok ut, men om jag kollar riktigt nära på mitt ansikte i spegeln så blir det bara euuuu! 

nej, men jag hakar bara upp mig på allt som jag tycker ser det minsta fult ut om jag kollar så nära (som tur är tycker jag iaf alltid att mina ögon är fina, det känns liksom verkligen som om hela min personlighet/själ syns i dem). Men jag brukar trösta mig med att alla, även de som jag tycker ser så himla perfekta ut säkert också kollar sig i spegeln och har minst en detalj som de stör sig på. Man stör sig ofta på saker med sig själv som andra inte ens lägger märke till.

Anoki
0

Inte bara nu, alltid ^^

Revolt
5

#8 HAHAHHAHAHAHAHA men gud jag är exakt likadan! Usch jag äter så sjukt mycket :( går aldrig upp i vikt dock. Men jag får dåligt samvete för tänk barnen i Afrika som dör av svält och knappt har någon mat…o här sitter jag o ba:

~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥

[MiniPim]
1

#31 du är också fin!! Alla är fina!

[MikeW]
0

#28 ;)

[MiniPim]
3

Jag är väll inte heller direkt nöjd med mitt utseende, men egentligen bryr jag mig inte speciellt mycket. Jag har aldrig brytt mig om sånt, men jag är inte ledsen över det.

NI ÄR FINA, KOM IHÅÅÅÅÅG. 

Quenzi
0

Eftersom frisören sabbade mitt hår så kan jag inte kolla mig i spegeln längre utan att bli nedstämd, så jaa, jag känner mig ful. -.-

PJUM

[Spökriddare]
0

#36 Vad gjorde hon för fel?

Quenzi
0

#37 Jag ville bara ta bort det slitna i topparna (ca 7 cm ungefär) och så korta luggen rätt rejält, typ hälften. Så klippte hon av nästan halva håret och nästan ingenting på luggen. D: Men hade hon klippt mer på luggen skulle det ändå se helt sjukt ut så. -.-

PJUM

BunnyHope
0

#38 Tur att hår växer ut då! 🙂

Du är saknad…
Edward 31/8-11 5/7-12