Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 876 ggr
[fiskenn]
2013-05-08 21:29
0

kärleksproblem

skulle vara kul om ni kunde skriva lite om hur man tex man får en kille att få intresse för en. finns en kille osv.

jag tycker om och det vet han och han går i samma skola men vi har inte träffats än men har skrivit till varandra. 

ni kan gärna skriva när ni blev köra för första gången osv :)

efter man har träffats när vet man när man kan hålla handen tex??? eller hur vet man om den andra ens tycker om mig? känner mig skitnervös, vad ska man säga första gången man träffas? snälla skriv om era erfarenheter :D

[fiskenn]
2013-05-08 21:32
0

blev lite fel skrivit i börja menar: skulle vara kul om ni kunde skriva om hur man tex får en kille att få intresse för en osv.  finns en kille som jag tycker om och…….

Pennybus
2013-05-08 21:44
0

Var dig själv och gör dig inte till när du umgås med honom. Första gången jag blev riktigt riktigt kär var.. aldrig. Jag har haft ett förhållande på 4-5 månader men det var nog mest saknaden av någon som brydde sig som spelade med i fasaden, när jag tänker efter, men annars, nä.

"i'm not scared of dying but i'm awfully terrified of dying alone"

[fiskenn]
2013-05-08 21:53
0

okej, jag var riktigt kär en gång tog mig 4 månader att komma över honom :/ ändå så var vi bara tsm 1 vecka. vet att många säger att man inte kan bli kär på så kort tid med jag vet att det är sant!!!

[cookies]
2013-05-08 22:57
2

var dig själv, dras människan inte till dig då så ska ni inte vara tillsammans, punk. Det är med att hålla handen, om man behöver fråga "ska vi hålla handen nu?" så tror jag inte man är redo, det bara gör sig av sig själv när det känns bra/redo. Börja bara snacka med kille utan tycka det är pinsamt (face 2 face). Det är inte pinsamt, det är MAN SJÄLV som gör det pinsamt och då medför det en knasig stämning ;)

Fridaaaa
2013-05-09 09:41
0

Man ska vara sig själv. 
Man ska inte ändra på sig osv för någonannans skull för att få den intresserad

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.