Sista minuten hjälp mig!!
Jag ska vara med i en tävling där man kan vinna en träff med one direction genom att skicka in en bils där man på ett kreativt sätt visar hur mycket man älskar dem (bilden måste innehålla 1D och sverige). Jag ska imorgon på sista tävlingsdagen skicka in mitt bidrag och detta är vad jag kommit på hittills: Jag ska tapetsera in mitt rum från tak till golv i A-4 papper som jag skrivit ut där det står "TAKE ME TO ONE DIRECTION" och så ska jag på väggen ha massa bilder på killarna i formen av ett hjärta, inringat av massa små pappershjärtan som en ram. Själv ska jag stå i rummet hållandes en sverigekarta i kartong lika stor som mig själv som jag skurit ut och målat, och vid sthlm har jag limmat fast utklippta bilder på varje bandmedlem. Jag ska även sätta fast som en kartongskylt på kartan med en pil mot killarna och skriva "my dream" el liknande. Jag inser att detta är fullkomligt galet men är dock inte helt nöjd. Det enda jag kan tänka på är olika sätt som andra kan överträffa mig med, och nu vill jag ha några sista minuten-tips! Vad kan jag lägga till och vad kan jag ändra?? Tack på förhand!
"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks
8/5-13 & 1/6-13
Ha på dig en One Direction tröja ;)
skriv i pannan eller något typ "1D <3" ;)
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
En ljusslinga runt kartan hade varit coolt ^^
#1 & #2 Glömde skriva, båda de två ska jag också göra ;) #3 Åh vad smart! Jag har ju en ljusslinga här hemma t.o.m, kanske går att fixa? Några fler tips?
8/5-13 & 1/6-13
Visst har du en hund? Du kanske kan sätta på honom/henne en tröja där det står "take her to one direction" och en pil som pekar på dig :)
#5 Vad smart! Tack för idén ska absolut testa om jag kan få ihop nåt sånt :D
8/5-13 & 1/6-13
får vi se resultatet? ;)
#7 Lägger ut det ikväll :)
8/5-13 & 1/6-13
jag gillade verkligen Elsa98's idé, göreee😃
Jag testade att sätta på tröjan på min hund Molle, men som många påklädda hundar blev han jättelåg och jag kunde inte ens få honom att sätta sig ner, han bara stod och såg eländig ut.. Så den idén funkar nog inte tyvärr! Men jag fick en annan idé, jag har en 6-årig lillebror så jag tänkte att han kunde stå bredvid mig med en skylt, typ: "snälla ta henne till 1d så hon slutar tjata nån gång!!"
8/5-13 & 1/6-13
#10 Jaa vaa gulligt!
#11 ^^
8/5-13 & 1/6-13
Såhär blev det! Lillebror ville inte vara med på bild så detta var kompromissen ;). Synd att väggen syns på sidan men detta var det bästa jag kunde få till! Bara att hålla tummarna nu då ^^ (Och JA tidningen var tvungen att finnas med på bilden)
8/5-13 & 1/6-13
#13 Vart ju riktig bra!
#14 Tack :D
8/5-13 & 1/6-13
wow, awesome :D
Vad bra det blev! Jag är säker på att du kommer vinna😉Lycka tiiilll!
Haha "TA HENNE TILL 1D SÅ HON SLUTAR TJATA OM DET!" xD Gud vad bra! :D Hoppas du vinner! =)
Jösses, Linn 😂
Åh så grymt snyggt!! Hoppas du vinner! 😃Stort lycka till!
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
Grymt!
Håller tummarna!! 👍
snyggt blev det!
Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!
Jag måste säga att det kanske inte är så bra att skicka in på sista tävlingsdagen då ditt bidrag kanske inte hinner räknas med. Tar ju 1-2 dagar innan det kommer fram. Men hoppas det kommer med ändå :)
Fast eftersom dom har satt sista dagen dp så kan dom ju inte bara skita i dom som skickar in då. Sen beror det ju på jur man skickar
Jag skickade i mejl och har aldrig varit med om att mail tagit längre än 5 min att skicka :P. Hur som helst så har ingen ringt idag så jag vann väl inte! Finns alltid någon som är bättre tyvärr :/
8/5-13 & 1/6-13
#26 såg precis att en tjej sålde sin biljett för 500 kr!
Säljer*
#27 Jag hade redan biljett till konserten, det man tävlade om främst var Meet&Greetbiljetter ;) Men tack ändå :D
8/5-13 & 1/6-13