Metaltown
Blir så irriterad på att pengar hindrar mig från så sjukt mycket. T.e.x. så hade jag och Ben Bruce bestämt att vi skulle träffas där nu i sommar eftersom jag fortsätter ta mig igenom varje dag för han och resterande av det bandets skull, och jag tänkte lixom "woho, får träffa mina hjältar och den mannen som räddade mitt liv" men Nope, pengar stoppar mig. Vi är en familj på 5st, 2 vuxna och 3 barn, normal familj. Vi har nästan ALDRIG några pengar över och jag har tur att vi snålar extra mycket så jag kan skaffa hund, men ändå. Jag kommer inte få träffa mina hjältar i sommar, de personerna som får mig att leva och ta mig igenom varje dag av rent helvete, och det gör mig bara så deprimerad. Måste bara skriva av mig ):
"i'm not scared of dying but i'm awfully terrified of dying alone"
Bara en liten fråga.. Är det verkligen tillfälle att skaffa hund om ni nästan aldrig har några pengar över?
Förstår att pengar kan hindra en från att göra grejer ibland, men så är det. Antingen ser man till att ändra på det genom att skaffa jobb, eller så får man tyvärr leva med det och göra det bästa av situationen. :)
om du skulle få träffa dom, måste du ju haft kontakt med dom?
Skriv till dom och förklara som det är, OM du har extrem tur så kanske dom kommer förbi hos dig eller kan fixa dig ett VIP pass?
#1 Jag har planerat att köpa hund länge nu och nu har jag guldtillfälle med tid, läge, hund och den summan han kommer att kosta. #2 Ja, jag har kontakt med gitarristen, Ben, som sagt, men vill inte gå och tigga VIP pass ifrån de, ser hellre att jag frågar hur länge de är kvar i Göteborg och om jag hade kunnat träffa de någon dag innan/efter i sådanna fall (:
Men om ni har lite pengar, hur ska ni ha råd med en hund? Det är ju inte bara själva hunden som kostar, mat, grejer,veterinärbesök och försäkring osv kostar ju också.
#4 Vi har inte 'pyttelite' pengar, vi har ju pengar och vi har råd med en till hund, men det blir lite så att jag får välja mellan metaltown och hunden, vi har råd med försäkringar, foder o.s.v. som sagt, men utöver det så inte de pengarna för biljetten till metaltown.